Deku
ShotoRáno jsem se vzbudil, lehce jsem zamrkál a pak si až uvědomil že tlak na mé paží i zádech zmizel.
Shoto nebyl se mnou v posteli, což se dost divím, ale jsem rád že dodržuje alespoň trošinku pravidla.
Chvíli jsem jen polehával než jsem málem šokem nadskočil, z kuchyně se ozval výbuch, po bytu se začal šířit černý kouř a já musel začít ve spěchu otevírat okna.
CO TO PROBOHA BYLO!
Vletěl jsem jen v tričku a spodním prádle do kuchyně kde seděla na zemi naprosto špinavá lama.
Nevině na mě to zvíře koukalo a párkrát zamrkalo,, já tě asi zabiju" Zavrčím naštvaně když pohledem sjedu na svou naprosto zničenou mikrovlnnou troubu.
Byla na šrot. S povzdychem jsem se zpět natočil k tomu chlupatému stvoření.
,, co jsi prosimtě dělal? Jsi v pořádku? "Ráno jsem vstal dřív než Izuku, byl jsem zvyklý na brzké ranní hodiny.
Tam kde jsem žil jsme museli být vzhůru už o půl šesté.
Nejdřív jsem protáhl své odhalené lidské tělo a až pak proklouznul do kuchyně.
Měl jsem hlad a tak jako nejlepší kuchař jsem mohl tušit že to skončí katastrofou.
Vyplašeně jsem se proměnil v Lamu a vyklepaně pozoroval jak si na moje tělíčko sedá černý prach.
Když pak přiběhl Izu musel jsem se na něj nevinně kouknout.
*já nic to samo*
Jemně jsem přikývnul a pak pšíknul.
Už od malička jsem byl alergický na prach.
Zelenovlásek nademnou jen naštvaně protočil oči.
,, tak pojď, jdeš se umýt" zavelí po chvilce a mě se zableskne v očích.
Jdu se umýt? Půjde se mnou?Tiše za nim cupitám do koupelny a pozoruji jak mi napouští vanu a lije do ní mýdlo abych prý voněl.
To jako jinak normálně smrdim? Sprosťák jeden! Tss..Vána byla naplněná celá a já přišel s ďábelským nápadem.
Jako chytrá lama jsem nenápadně došel ke dveřím, a jelikož byl izuku zády, nemohl vidět jak zamykám koupelnu a jak klíč schovávám pod políčku.Proměním se a nahý dojdu zezadu k Izukovi.
,, jdeš do vody se mnou?" šeptnu mu těsně u ucha.
Hned zrudne a uskičí. Vypadá roztomilé když je v rozpacích.
,, dodržuj pravidla ty zvrhlá lamo!" vykřikne, já jen nadzvednu jedno obočí. Já nejsem zvrhlý!,, pravidla jsou od toho aby se porušovali" namítnu a dojdu k němu, zelenásek mě ale odstrčí.
,,o co ti jde? To mě chceš v té vaně znásilnit? Měli bychom si určit hranice, když to nefunguje s pravidly.
Shoto poslouchej mě!" začne a já na něj chvíli jen civím a poslouchám.Zas mě chtěl dostat do té vany, proč?
Co má za problém.
,, nechávám tě tady a nikomu neřeknu že jsi tady, ale nemůžeš se chovat takhle, jsme si naprosto cizí a ty už jsi mě viděl nahého... Co to má být? Nejsme pár abychom se museli společně koupat, společně spát.
Máš nějaké zvířecí instinkty? Období rozmnožování, že mě furt chceš vidět ve vaně? Tiskneš se ke mě nahý? Snažíš se mi vetřít do mé intimity?
Shoto nechci ti krást iluze, ale já jsem obyčejný člověk... S citama a nějakým pudem sebezáchovy. Nepřicházím se po baráku nahý. "
Začnu ho zasypávat tunou slov.
Ta lama na mě ublíženě koukne.
,, tákže to znamená, že se mnou do té vany nepujdeš?" pípne zklamaně, div se nerozpláče.
Já na něj jen Nechápavě koukám.
On mě nechápe? Nerozumí co říkám?,, nepůjdu"
To už se ublížený Shoto topí do půlky těla v hřejivé vodě.
,, hele... Abys to nepochopil špatně, okej?
Jsi hezkej to ano, nemohu říct že mě pohledově nepřitahuješ. Ale vždyť se sotva známé? Řekni mi popravdě... Jak to vnímáš ty?" zvědavě na něj kauknu a posadím se na kraj vany.Poslouchám ho a pak s povzdychem začnu
,, jak to vnímám?" zamyslím se.
,, jsi moc hezký, droboučky, a nehorázně roztomilý, krásně voníš a sere mě ten blonďátý blbec co tu byl"
Vezmu to nejjednodušeji.
Izu na mě jen chvílí němě kouká než zatřese hlavou a vzbudí se z jakéhosi transu.On je to fakt blbec, ale myslel jsem si správně, má divné přemýšlení.
,, proč tě vytáčí ten blonďák?" zeptám se zvědavě.
,, smrdí mi, a smrdí po něm to oblečení cos mi půjčil" pokrčí rameny.
Já jen chápavě přikývnu,, ale své ti dát nemohu, ne lezl by jsi se do něj"
ČTEŠ
co znamená být lamou
FantasyPříběh vypráví o 17 ti letém shotovi a jeho cestě k lásce. Bouhžel se mu do života cpou překážky Více prozrazovat nebudu Quirkles AU ! Láska mezi dvouma kluky! OPRAVA OD 25.6.2022