Deku
ShotoNo jo ale nedomyslel jsem jednu věc...
Momentálně běhám po baráku a nahánim tu blbou lamu, která se nechce schovat do špajzu... Zatímco mi Kacchan pomalu znásilňuje zvonek.,, prosim shoto, schovej se"
Když konečene zaleze do té malé místnustky, zabouchnu dveře a pelášim otevřít katsukimu....
,, a-ahoj, Kacchan" usměju se.
,, čau Deku" pozdraví a po vyzutí bot se rozejde do obyváku kde se rozvalí přes celý gauč... Jako kdyby tu byl doma, nikdy jsem moc nechápal naš vstah.
Už od školky mě neměl v lásce, kdo by řekl že se z nás nakonec vyklubou kamarádí a i něco víc?
,, tákže... Chceš nějaké pití nebo?"
,, vodu" zamručí a sjede mě pohledem. Věděl jak na tom jsem finančně a on byl na tom podobně, jednoduše nám osud nepřál.Donesu mu skleničku s vodou a posadim se do křesla naproti němu...
,, co jsi mi chtěl říct tak duležitého, že si musel přijít?"
Začal jsem s tématem kvůli kterého tady teď je rozvalený na MÉM gauči a chová se jak doma...,, no, jak bych začal.... Deku..... známe se už dlouho a já..." začal a u toho mě celkem rozpačitě sledoval.
Wow, Bakugo Katsuki je v rozpacích.
Co se to poslední dobou děje?,, tak co potřebuješ tentokrát? Peníze ti ale už nedám, ty moc dobře víš že nemám na rozdávání"
Spražím ho pohledem a založím si ruky na hrudi.
Můj blonďátý společník se zašklebí ,, nechci peníze... Potřebuji...Je tu tma... Všude je tma... Bojim se tmy... Ja. Se. Bojim. Tmy.. A on mě tady zavře, a ani mi nerozsvítí... Asi ho za trest kousnu.
Lehl jsem si (je v lamí podobě) musim přemýšlet, jak se od tud dostanu, ještě chvíli a dostanu záchvat paniky. Já tady tak málo prostoru, strašně mi to přípomíná klec, ty železa a tu budovu s děsivými lidmy. Proč mi to udělal? Proč mě tady zavřel?
Kéžbych alespoň slyšel očem se baví Izuku s tím druhým.
. . .
Asi po dvou hodinách mě pustil s tím že už ten jeho kamarád vypadl.
Vyletěl jsem ze špajzu ven jak strela a rychlosti světla už jsem seděl spokojený na gauči..
Izu za mnou po chvilce přišel a tak nastala dobra chvíle, pro muj plán ho hryznout za to že mě zavřel do tmy...Hned co si sedl, jsem se proměnil v člověka, jelikož tak mám věčí sílu, byl jsem výší než on. povalil jsem ho pod sebe, tákže jsem seděl na jeho stehnách. Svýma ruka jsem přišpendlil ty jeho na gauči. Mračil jsem se na něj, byl jsem naštvaný.
,,hej co blbneš?" zeptal se zmateně, vyděšeně, krapet narudej Izu... Jo málem jsem zapoměl na to, že nemam nic na sobě, tákže kdyby teď někdo vykopl dveře a vešel do obývacího pokoje, asi by jsme se nevymluvili s odpovědí že to nevypadá tak jak to vypadá.
,, mstím se" Zavrčím podrážděné, než se skloním a kousnu ho do líčka.
Byl roztomilý, ty jeho veliké kukadla ve kterých se odrážel překvapení a trochu strachu. Nebylo to nijak silně, jednoduše jsem mezi zubami měl jeho lehce červenající se tvářičky. nejraději bych ho zbaštil.Co to do něj vjelo? Probleskne mi hlavou když mě povalí pod sebe... Uznávam že když je ve své lidské podobě tak je mnohem silnějši než ja... Čím ho tam krmili? Musel jsem zčervenát nad pohledem který se mi naskytl. Jeho vypracované tělo, pohledná tvář byly až moc pohledné.
Po chvilce se mi zahryzne do líca a já vypísknu jak holka... To bolí... Snažim se mu vykroutit, ale nešlo to. Co mu hrabe?
Po chvilce stisk uvólní a já ho okamžitě od sebe odstrčím.
Ta lama si asi neuvědomuje že tohle bylo až moc intimní blízkosti a že se vůbec neznáme.,, zlá lama" zanadávam a on se jenom ušklíbne a odpoví
,, zlý Izuku"
Překvapeně zamrkám,, já nejsem zlý"
Shoto se na mě zašklebil.
,, proč jsi mě tam zavřel?"
Jen zakroutím hlavou.
,, musel jsem... Jinak to nešlo, jestli nechceš aby tě někdo našel"
ČTEŠ
co znamená být lamou
ФэнтезиPříběh vypráví o 17 ti letém shotovi a jeho cestě k lásce. Bouhžel se mu do života cpou překážky Více prozrazovat nebudu Quirkles AU ! Láska mezi dvouma kluky! OPRAVA OD 25.6.2022