Deku
ShotoLežel jsem na gauči, a na stehnách měl notebook.
Projížděl jsem internet a hledal to, oč mě můj kamarád Kacchan žádal.
Překvapila mě jeho žádost, ale neměl jsem důvod mu nevyhovět.,, co děláš?" slyšel jsem to čtyřnohé stvoření, jak vyskočilo vedle mě na gauč a koukalo mi pod ruky.
Proměnil se na člověka a já musel protočit očima, nejenže mi vadilo když mi někdo kouká pod ruky, vytáčela mě ta jeho neustálá nahota. To necítí ani trošku stud?.,, obleč se laskavě, měli bychom si určit nějaká pravidla, jestli tady chceš zůstat"
Odložil jsem notebook a koukl na něj, musel jsem se ovládat aby mi pohled nešel níž než by bylo potřeba, já přece nejsem žádný úchyl, to že jsem na kluky a tenhle je sakra hezkej, neznamená že budu neslušně civět.
Když se s nespokojeným bručením oblékl spustil jsem.
,, za prvé, jestli tady chceš zůstat, tak mě budeš poslouchat na slovo" Shoto se zašklebil ale pomalu přikývl.
,, za druhé, když se budeš měnit, vždy se oblečeš, nebudeš mi po baráku lozit nahej"
Ukazál jsem na ruce druhý prst a spražil ho vážným a přísným pohledem.,, proč?" ozval se, chvíli jsem na něj Nechápavě koukal. To fakt? ,, protože jsem to řekl" zabručím bez dalšího podrobnějšího vysvětlení a pokračují.
,, za třetí, nebudeš dělat bordel, tvé místo bude tady tenhle gauč, budeš tady spát. Neexistuje moje postel." lama Zavrčí,, vždyť jsem u tebe v posteli už spal" nespokojeně se zašklebí, nelíbily se mu má pravidla, ale já je musel vymyslet a on je musel dodržovat. Jinak bychom tady nemohli normálně existovat. já jen přikývnu na to co říkal,, ano, ale dost jsem toho litoval.
Rozvaluješ se a párkrát jsi se proměnil v člověka a já nechci v posteli cizího nahého chlapa, proto budeš spát tady. Jasné?" když přikývne pousměju se, přesto jsem ho pro jistotu sjel ještě podezřívavým pohledem. Bylo divné že nic nenamítál. Asi bych si měl dneska v noci hlídat postel. Nebo dát Shota na vodítko a přivázat k topení, aby se nemohl dostat do mé ložnice.
,, pak... Nebudem se spolu koupat, jednoduše... Nebudeš lozit do koupelny když tam budu"vyřknu další pravidlo, to že jsme se koupali byl jakýsi úlet. ,, a-ale-" chce zase mít nějaké námitky, já ho ale zastavím a umlčím prstem na jeho rtech.
,, žádné ale, jsi mi naprosto cizí, a tak nevidím důvod abychom se pravidelně koupali spolu.
Prostě mi to bylo posledně nepříjemné, tvůj pohled a tak. Prostě ne"
Shoto se promění na to chlupaté stvoření, lehne si na gauč a zavře oči.
,, no snad nejsi uražený!" provokativně Šťouchnu prstem do jeho čumáčku. On jen něco zabručí a dál mě ignoruje.
On je fakt ztracený gay případ.Nemám rád pravidla, a tenhle roztomilý, kudrnatý blbec mi jich dál více než by byla potřeba. Nechápal jsem to, copak já nejsem dobrý společník třeba v... Posteli?
Do hlavy se mi dostala vzpomínka na spinkajcí uvolněnou tvář Izuka.
Já chci spát vedle něj!
Moc jsem svým pocitům nerozuměl.
Každopádně byl jsem z části zvíře a to si nemuselo nalhávat.
Tenhle kluk se mi moc líbil, jeho pach mi voněl.
Chtěl jsem ho pro sebe a vytáčel mě ten blonďák co tu byl. Zůstala tady po něm ta jeho debilní vůně, nejvíc mě štval ten fakt že stejně smrdělo i to oblečení co mi Izu dal.
Copak ti dva něco mezi sebou měli? Nebo stále mají? Měl bych si svého zelenovlasého hrdinů označit co nejdřív. Dát tomu blonďákovi najevo že tady není vítán, a že Izu je jen a jen můj.Když se pak večer ozvalo první hřmění a vyděšená Lama přiběhla ke mě do postele.
Musel jsem protočit očima, já věděl že ho mám přivázat k tomu topení.,, co tady děláš? Mazej na gauč" Zavrčím rozespale. Narušuje můj noční klid, je jen otázka času než stratím nervy a Vyhodim ho spát ven před barák.
Lama se promění v člověka, natiskne se mi odhalenou hrudí na mé záda a celkově celým tělem na to moje, byli jsme jak dvě lžičky. tvář zaboří do mých kudrlin a jen se jemně klepe.
,, hej!" vypísknu když se jeho obří dlaně oběví na měm bříšku, schované pod vrstvou látky jako celý zbytek těla.
Pevně omotal paže kolem mého pasu a nic neřekl, mlčel a dál se vyplašeně klepal.
,, ty se bojíš bouřky lamo?" zamumlám pak klidněji.
,,mhm" broukne a víc si mě k sobě přitiskne.
,, hej! Osobní prostor! Porušil jsi pravidla!" nespokojeně zavřu oči a pak tiše vydechnu.
S ním to v domácnosti bude ještě velice zajímavé.
,, dobrou noc" vzdám to, jelikož vím že on se teď jen tak nezvedne a neodejde, moc dobře znám strach.Cosi jsem brouknul na odpověď dobré noci.
Popravdě jsem se bouřek nebál, prožil jsem si toho už spousty a takováhle bouřička mě zastrašit nemohla. Spíš se mi zdála jako dobré využití se dostat k němu.
Já mu dám! Spát na gauči nebudu!
Pevně jsem si ho chytnul aby mi nemohl utéct a pak už jen spokojeně vydechl.
Bylo vtipné jak věřil že se bojím, dokonce mě kvůli toho nechal spát u něj.
Budu si muset na "chudinku lamu" hrát častěji, sice budu porušovat ty jeho stupidní pravidla, ale já chci jeho.
A navíc, pravidla jsou od toho aby se porušovaly.Po dlouhé době konečně další kapitola.
Ano myslela jsem to vážně, tento příběh chci postupem času dopsat.Dejte tomuto příběhu další šanci❤️
ČTEŠ
co znamená být lamou
FantasyPříběh vypráví o 17 ti letém shotovi a jeho cestě k lásce. Bouhžel se mu do života cpou překážky Více prozrazovat nebudu Quirkles AU ! Láska mezi dvouma kluky! OPRAVA OD 25.6.2022