Bezpečí Lamy

56 8 0
                                    

Shoto
Deku

Dodělal jsem nám večeři a i sní šel za tím chlupáčem do obývaku.
Sedl jsem si vedle něho a zapl televizi... Aspoň ty hlavní zprávy musim občas vydět....
Shoto se vrátil do své lidské podoby, své nahé tělo si schoval pod deku a zahryznul se do toho rohlíku, co jsem mu udělal.

,, a teď události, z chovného centra majestátních lam utekl jeden z nejvzacnějších exemplářu.... Pro podrobné informace navštivte jejich internetovou stránku....a teď už k počasí"

Čučel jsem na tu obrazovku, na které byla ukazana fotka shota jak v své lidské podobě tak i v zvířeci... Stočil jsem pohled k krčicímu se shotovi v rohu pohovky....

,, n-nenah-hlásiš m-mě, že n-ne"
Jeho výraz byl bledý, vypadal jako kdyby viděl ducha. Celý se klepal a já měl výčitky svědomí.
Zhrozil jsem se nad tim co řekl a hned si ho přitáhl do obětí.

,, jistě že ne, u mě si v bezpeči" zamumlám, přesto že mi slova nešly přes jazyk. Chci ho nahlásit.nechci ho mít doma, když vím že nejsem schopen se a náš dva postarat. Taky je cizí.
,, d-dobře" obětí oplatil a pevně mě sevřel ve svých velkých rukou. Div mě neumačkal.

,, ale teď už jdi spát" řekl jsem mu, jelikož mam ještě spoustu "práce"

,, tak jo" znova se proměnil do své lamí podoby a uvelebil se na gauči
,, dobrou noc" popřál jsem mu a rozešel se směr má ložnice. Popadl jsem netbook a zalehl do postele.... Do googlu jsem si zadal název toho chovacího centra a najel na jejich hlavni stránku..

uprchlá lama, číslo 268 jménem Shoto Todoroki....
Rozklikl jsem na zobrazit více.

Nejvzácnější exemplář... Taky nejdražší lama světá se stratila dne 25.6.2022 proto všechny co ji někde záhlédnou aby nám to nahlásili, pokud ji někdo u sebe nechává a zjistí se to, budou stíhání. Jestli se nenajde do 25.7. 2022 přistoupíme na přísnějši opatření.....

,, no doprdele"...

Viděl jsem výcházet z jeho ložnice světlo a slyšel jak nadáva.... Potichu jsem seskočil z gauče a cupital až do ložnice. Všiml si mě a v znamení že mam jít za nim poplácal na místo v posteli vede něho. Roběhl jsem se a skočil do jeho ještě měkkčí postele. Lehl jsem si vedle něho a už konečně usl (je stále v lami podobě)

Odložil jsem netbook s tím že taky už pujdu spát ale mobil měl jiný názor.... Proč lidi musí otravovat tak pozdě večer? S povzdechem jsem otevřel mobil abych se podívál kdo, co chce.

Kacchan
Čus, musim s tebou co
Nejdřív mluvit, zítra se stavim
                                                 22:27

                                                           Deku
                                                           Ok
                                                            22:28
                                                             

BONUS

,, už to budou dva dny co Shoto utekl"
Stěžuje si rudovlásek. A naštvaně praští rukou do klece, v které se teď mačká jelikož je teď ve své lidské dvakrát větší podobě.

,, sobec, alespoň nás mohl vzít sebou" souhlasí s ním modrovlasý kluk s brílemi. 

,, co ty?" požaduje se rudovlásek názoru fialovlasého umirajci vypadajcího kluka, který je ani trochu nevníma a jako odpovědí na všechno jenom přikývne,, mhm"

Opraveno dne 25.6.2022

co znamená být lamouKde žijí příběhy. Začni objevovat