Zranění Lamy

22 2 0
                                    

Deku
Shoto

Už umytá lama seděla na zemi a nedůvěřivě si prohlížela fén. Chtěl jsem mu vyfoukat vlnu, nebo co mu na tom těle roste.
,, Shoto, tohle ti neublíží" povím a když to zapnu, zvíře se postaví, v očích děs a strach.
Jen nad ním nespokojeně zakroutím hlavou.,, to jsi nikdy neviděl fén?"  povzdechnu si a když udělám krok k lamě, lama couvne.
Zašklebím se,, Shoto... " Zavrčím na něj.
Ale ta dvoubarevná, metr vysoká příšera začne zdrhat z koupelny.
,, hej! Já po tobě nebudu vytírat mokré stopy! " Vyjekl jsem za nim a rozběhl se ho chytit.

Jenže pozdě, když jsem doběhl do své ložnice, zvíře se válelo v mých peřinách.
Tak tohle přehnal.
Agresivně po něm skočím.
Jeho zvířecí tělo bylo mokré a mokřilo mi voňavé a čisté povlečení.
,, ty přišero krutá! " zvýším na něj hlas.
Snažím se ho chytit a když ho popadnu za jednu ze čtyř nožek. Lama vydá že sebe nějaký divný zvuk a o vteřinu později už ležím povalený pod Shotem v lidské podobě.
Oba hlasitě oddechujem jelikož nám adrenalin koluje krví.
,, jsi mokrý a nahý! Slez ze mě, pusť mě" vyjeknu s rudou tváří. Proč se mi to děje? Čím jsem si ho tady v mém domě zasloužil?
,, ne"  řekne prostě a sedne si na mě.
Zalapám po dechu.
,, jsi těžkej, necítím nohy" začnu kňučet a stěžovat si. Blbec! Blbec! Blbec!
Shoto mě jenom fascinovaně pozoruje,  mou snahu o útěk, snažím se z pod něj vykroutit.
,, jsi hrozně slaboučký " uchechtne se škodolibě po chvilce, já se naštvu a jeho tvář se setká z mou pěsti.
...

,,promiň nechtěl jsem, teda chtěl... Tak jsem to nemyslel. Bože, nechtěl jsem ti ublížit" snaží se mi Izuku omluvit, když překvapeně sedím na posteli a z nosu mi teče krev.
On mě praštil? Kouknu na svojí ruku... Byla od krve.
O chvilku později už sedím zabalený v osušce, abych tady nebyl úplně nahý a kapesníkem se snažím zastavit krvácení. Kudrnatý chlapec kolem mě pobíhá a ptá se jestli se cítím dobře, jestli mi není třeba špatně, nebo jestli něco nepotřebuji.
Já ale jen tupě koukám na krvavý kapesníček.
Přehnal jsem to? Choval jsem se.. Zle? Smutně jsem se na něj otočil,, promiň" šeptnu a Izuku se zarázi.,, za co se omlouváš? Vždyť to já ti ublížil"  zmateně si přisedne na postel ke mě.
,, to ano, ale asi jsem si to zasloužil, omlouvám se za své chování" provinile sklopím hlavu.

Byl roztomilý, a když pak sklopil hlavičku div se nerozplakal, musel jsem se nad ním smilovat, na něj se nedá zlobit.
Pozvedl jsem mu hlavu a koukl na něj.,, odpouštím ti ale na něčem jsme se přece domlouvali,
Chci aby jsi mě poslouchal, takhle to dál nejde"
Lehce jsem povytáhl koutek rtů do úsměvu.
Shoto se rozzářili očka a usmál se.
,, můžu tě obejmout?" zamumlá smutně. S povzdechem přikývnu.

Vítězně jsem se ušklíbl když svolil obětí.
Omotal jsem mu paže kolem útlého pasu a přitiskl jsem si jeho tělíčko na svou hruď.
Ďábelský jsem se usmíval. Je můj! Můj! Toho blonďáka sežeru!
,, dobře, dobře, to už by stačilo, pusť" ozve se po pár minutách, když jsem ho nehodlal pustit.
S zklamáním jsem ho pustil a zase do tváře vehnal hraný smutek.
Je na mě hodnější když si myslí že mi něco provedl nebo jsem smutný.

Když mě pustí Můj úsměv se zkřivil do škodolibého,, teď se usušiš, oblečeš a vezméš suchý hadr a vytřeš mokrou podlahu a následně mi i převlékneš postel" založím si ruky na hrudi a čekám na jeho odpověď.
Shoto zmučeně zakňučí ale pak přikývne,, pod podmínkou že v té posteli mohu spát s tebou"
Propálím ho vražedným pohledem.
,, něco jsme si vysvětlovali a ty nejsi zrovna v pozici kdy by sis mohl určovat podmínky, tákže zvedni tu tvoji línou prdel a dej se do práce "

co znamená být lamouKde žijí příběhy. Začni objevovat