Záchrana Lamy

70 11 2
                                    


Příběh je psán že dvou pohledů

Deku
Shoto

Probudil jsem se s větší bolesti, než jsem usínal. Sakra když něco neudělám, tak tady umřu. Pokusil jsem se zvednout alespoň na tři nohy. No nešlo to zrovná nejlíp, ale dostal jsem se až za les kde byl malý domek. Co tady dělá tak opuštěně. To v něm žije nějaká ježibaba? Sice nemůžu lidem věřit, ale musim to skusit. Dobelhal jsem se až ke vchodovým dveřím a tam skolaboval. To se ti povedlo Shoto, vážně geniální. Jen doufám že mě ten co tady bydlí nevykuchá zatimco budu mimo.
Musel jsem věřit, přesto že jsem lidem nedůvěřoval.

Jel jsem z obchodu kde pracuji na poloviční úvazek... Jel jsem na kole. Heh... bydlím dál ode všech tak jezdim na kole, protože pěšky to je zdlouhavé a na auto nemám peníze, jsem rád když zaplatím za vodu, elektřinu a jídlo.
Dokonalý, co víc si přát..... Než když dojedeš před barák a najdeš tam chcíplinu. Eh... Opřel jsem kolo a i s mým žlutým baťohem přeplněnym potřebným jídlem na týden co mam volno, jsem přešel k vchodovým dveřím kde ležela ta červenobílá věc.... Ono to je lama? Co tady dělá lama? Nějak jsem ji přeskočil,. a odemkl dveře hodil batoh na stůl do kuchině a šel k té obludě. Nedřív jsem jí přetočil na záda a přiložil hlavu k bříšku abych zjistil zda dýchá. přece si baráku nebudu tahat už mrtvé zvíře né? Dýcha.... Dobře, vzal jsem ji do náruče a odešel domů kde jsem ji položil na pohovku. Neni těžká, je drobná. Jako mládě,a je divně zbarvená. Co je zač? A proč sakra ležela před mým barákem?

Ošetřil jsem jí nohu a obvazal.  Umiju ji celou až se vzbudí, takhle bych se bál že se to zvíře utopí.

Využil jsem toho že spí a šel do své ložnice, vzal si notebook a začal hledat. Najel jsem na nějaké stránky a zjistil že je to majestátní lama.

Majestátní lama
Popis:
Menší vzrůst, dokáže se změnit na člověka, zvláštní zbarvení, dožívá se podobně jako člověk. Někteří vyjmeční jedinci dokáži porodit i když se jedná o mužské pohlaví.
*tento článek nemá ověřené informace*

Emm.... Ok taky jsem zjistil že jsou přehnaně drahé a že o nich moc lidí neví..... Z projíždění na internetu mě vyrušilo nějaké zakňourání,a tak jsem usoudil že se vzbudila . Vstal jsem a potichu se přesunul z ložnice do obývaků kde jsem jí nechal spát, muselo se tomu nebohému zvířetočlověku stát.

Vzbudil jsem se na něčem měkkém, sice nevim co to je ale nehodlám to opustit, zbohem tvrdá podlaho. Tak počkat...... Až teď jsem si uvědomil že jsem někde, nevim kde. Otevřel jsem oči a seskočil jsem z té až nadmíru přehnaně měkké věci. Noha už mě bolela míň, aspoň něco. Svýma lamíma ouškama jsem slyšel kroky mířici ke mně. Spanikařil jsem, začal se rozhlížet.... Mam to.... Rozběhl jsem se pod... Stůl? Stůl. Jelikož jsem byl celý život zavřený, tak moc toho nevím... Vlastně skoro nic.
Nedostali jsme základního vzdělání, prý byl důležitý náš vzhled a to že umíme plynule mluvit.

Do místnosti vešel zelenovlasý kluk. Vypadal rostomile. A asi si všiml že nejsem na té měkké věci jelikož mě začal hledat.

Není na pohovce?,, hej, kdepak jseš?" nic....
To fakt? Koukl jsem pod stůl a viděl do těch nadherných oček. Jedno ocelově šede a druhe oceanově modré.,,neboj se, neublížím ti, vylez" začal jsem ji přesvědčovat. Vypadala že mi nevěří ale vylezla. Okamžitě jsem ji popadl a šel do koupelny, tam jsem ji strčil do vany a čekal až se uklidní, protože to zvíře propadlo naprosté hysterické panice. vlastně ani nevim jestli je to ta nebo on.,, emm.... Už jsi se uklidnila?" nedůvěřivě na mě koukla a přikívla,, ok... No je mi to blbé ale bude lepší když tě umyju jako člověka a ne jako zvíře takže se tě musim zeptat.... Jsi kluk, nebo holka" tak trapné.....

Stále na mě jen němě zvědavě koukala,, okej tákže pokud jsi kluk tak přikívni" přikývl... Tákže je to kluk.,, dobře, takže jelikož jsme oba dva kluci tak se proměň v člověka abych tě mohl umýt" chvíli na mě koukal a pak se zničeho nic předemnou oběvil kluk. Jako na to že ta lama má metr tak tenhke kluk je jak žirafa. Stále mě pozoroval, jak kdyby chtěl něco říct, ale nebyl si jistý jestli může.,, jestli něco chceš říct, můžeš" usmál jsem se na něj. Bylo to zvláštní, a sakra divné.

Proměnil jsem se do své lidské podoby a koukal na to zelenovlasé stvoření a přemýšlel jestli je rostomilý, nebo sexy,, jestli něco chceš říct, můžeš" pověděl a usmál se na mě je to anděl.,, j-ja jen že se b-bojim vody" vážně se bojim. Když mě myli(sprchovali) v té budově tak mě vždycky málem utopili a jednou se jim to málem i podařilo, taky nemám rád vodu v ouškach.,, neboj" řekl a pustil sprchu. Trochu jsem se začal bát a snažil se vylézt z vany. A on to asi poznal a proto sprchu nakonec vypl.

Asi se vážně bojí.,, tak víš ty co? Ja ji napustím a pak si do té vany jenom sedneš"
Přikývl a začal vylézat z vany. Vážně je vysoký a nahý.... Pomoc, jakože je krásný ale... To je jedno. Sedl si na pračku a já začal napouštět vanu.,, chceš tam pěnu?" zeptal jsem se, jako jo je to stále lama. nevím co může a nemůže škodit lamam . Přikývl a tak jsem ji tam kápnul trochu víc mýdla . Když byla vana napuštěna tak tam vlezl a zase se na mě díval.,, emm.... Co je? Proč na mě pořát koukaš?"
,, ty se mýt nebudeš?"
,, ha? Budu, ale teď ne"
,, proč? Vlezem se tady oba"
,, c-co?" ta lama je zvrhlá? Nebo to jenom nechápe.
,, prosím" udělal na mě smutná očka.
,,okej no" začal jsem si sundávat triko ale ten zvrhloun na mě pořát koukal. Izuku co to proboha děláš? Vždyť ho vůbec neznáš! A teď se tady před ním budeš svlíkat.
Musel jsem zrudnout jak jahoda.
,, jestli se na mě budeš furt koukat, tak do té vany nestrčím ani nohu" s tím upřel pohled na jednu z bublin a propaloval ji pohledem. Vyslékl jsem se a rychle vlezl do vody za nim. Ještě že je tu tolik pěny a nejde nic vidět.

No jasně že jsem se na něj díval. Vždyť jsem nikdy neviděl nic jiného než klec, slizké hlídače, slizkého šefa a věc co se nazýva jidlo. Byl krásnej jakože fakt byl. Když zalezl do vany a tím schoval své krásné drobné tělíčko, tak jsem se zaměřil na jeho obličej.... Byl rudý... Co to znamena?,, em... Takže... Lamo řekni mi něco osobě a jak si se dostal před můj barák,, začne rozpačitě a já se nad tím ušklíbnu, tenhle člověk je zvláštní.

Oprava 25.6.2022

co znamená být lamouKde žijí příběhy. Začni objevovat