Nepřítel Lamy

27 3 0
                                    

Deku
Shoto

Co se to dělo? A proč mě ani nenapadlo se tomu vzpouzet.
Stál jsem tam jak solný sloup, cítil jsem ty jemné rty. Jenže nad mým mozkem vyhrálo srdce a touha.
Oči jsem zavřel a Shotův nezkušený, podivný polibek přerušil.
Šlo poznat že něco takového dělal poprvé.
Mohl jsem být jeho první, ten co ho povede a pak ho nechá aby převzal kontrolu, vedení. Chtěl jsem aby on udával směr a já bych ho jako ocásek následoval.
,, pootevři rty" zabrblám a hlavičku nakloním lehce na stranu.
Když tak Shoto udělá, chňapnu ho rukou za zátylek a přitáhnu si jej k sobě.
Kruci... Něco takového by mělo být zakazaného.
Vnímal jsem, jak jeho stisk zesílil. Líbilo se mu to?
Jenže tohle bylo špatné! Znali jsme se sotva pár dnů. Je možné aby nás to k sobě až takhle táhlo?
Ne, blbost. Shoto byl prostě pohledný, líbil se mi.

Konvice cvakla a já se od lamy odtáhl. Chvíli jsem pohledem visel na jeho sladkých rtech.
Jeho chuť mi utkvěla na jazyku a já to toužil zopakovat. Znova se vpít do těch dokonalých polštáŕků.
Jenže teď jsme měli v obývaku hosta. A ten byl mokrý, od hlavy až po patu.
Měl bych mu dát oblečení na převlečení a né se tady líbat jako smyslu zbavený.
Rychle jsem se odtáhl, co mě to vůbec napadlo? Prov jsem to udělal?
Zrudlý jsem bypl konvici a zalil čaje.

,, donesu ti nějaké nahradní oblečení, co sis tady nechal z minule" pronesu směrem k Katsukimu.
Položim na stůl před něj, šálek čaje a rozejdu se do Ložnice.
Jenže blonďák mě následoval, stejně jako shoto co byl v patách blonďákovi.
Jenže ten mu zavřel před nosem. Dveře ložnice zamkl a rozešel se k mé posteli.
,, kdo to je? A co to má s vlasama? " ruky si založil na hrudi.
Jen jsem nad tím pokrčil rameny.
,, Shoto" odpovím na otázku kdo to je.

Blonďák pronásledoval mého Izuka až do ložnice, a to se mi vůbec, ale vůbec nelíbilo.
Ať vypadne!
To já se s Izukem líbal! Nebýt jeho, nikdo by nás nevyrušil! A mohli bychom pokračovat! Proč tady otravuje?
Zamračeně jsem pochodoval před dveřma. Co tam dělají?
Vrtalo mi to hlavou, nakonec jsem si sedl na zem.
Prstem si přejížděl po svém spodním rtu a přemýšlel jak odpálit ty dveře.

,, spíš s nim?" tak zněla Bakugova další otázka.
Jen jsem se zarazil, natáhl jsem k němu ruku s čistým o oblečením.
,, šuká tě? Líbi se ti to?" pokračuje. Chytne mě za zápěstí a přitáhne k sobě. Nakonec si ale povzdychne a zase mě pustí.
,, poslouchej, děje se něco hodně zvláštního.
Proto jsem tady, včera se u mě objevil zvláštní kluk. No chápeš to? Ostré zuby, rudé vlasy.
Myslel jsem si, že jsem blázen, ale věŕ tomu nebo ne. Ten kluk se předemnou změnil v sotva metr velkou lamu." vydechl koukajic někam do blba.
Já na něj ale překvapeně zíral. Další?
Další co utíká?,, řekl jsi o tom někomu jinému?" začnu opateně, shota jsem nechtěl prokecnout ani svému kamarádovi.
Věŕil jsem kacchanovi, ale stále to bylo ryziko.
,, ne, nejsem blázen a ani debil. To stvoření uteklo z utajovaného střediska. Hledají ho"
Zamračí se.,, jenže já bydlím v městě, v bytě.
Schovávat ho tam je nebezpečné, chtěl jsem se tě tedy zeptat.
Nemohl bych ho schovat u tebe? Mysli si o mě klidně že jsem blázen, ale až ho uvidíš. Budeš si myslet že bláznem ses stál ty sám"
Mumlá zatímco se předemnou bez ostychu svléká a převléká.

,, nechat ho? U mě?" nejistě jsem se ujišťoval.
Další lama? Nevim zda to zvládnu.

K blonďatému narušiteli jsem cítil víc než jen nenávist, proč se tam zamkli!? Určitě mi chtěl izuka vzít!
Chtěl jsem slyšet o čem se baví, jenže nic nešlo slyšet.

Lekl jsem se, když se dveře otevřely a v nich stál blonďák, už v suchém. Sjel mě krityckým pohledem a pak se znova rozvalil na gauč k obýváku.
Zelenovlásek po chvilce taky vykukl z místnosti. Jenže vypadal ustaraně.
Co mu to ten blbec udělal! Div jsem nevrčel!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 26, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

co znamená být lamouKde žijí příběhy. Začni objevovat