~6~

674 49 6
                                    

 
Ciel gözlerini açtığında yanında yatan Sebastian'ı görünce ilk başta korksa da bir süre sonra manzarasının keyfini çıkarmaya karar vermişti parmağı ile Sebastian'ın yanağını dürttü * hadi ama uyumadığını biliyorum * sebastian tepki vermemişti ciel gülümseyerek Sebastian'ın dudaklarına bir öpücük Kondurdu.
 
Sebastian üstündeki cieli yatakta döndürerek üstüne çıkmış ve her yanından öpmeye başlamıştı dün gece oluşan ısırık ve morluk izlerinin hepsine gülümseyerek öpücük konduruyordu ciel gıdıklanarak kıkırdamaya başladı sebastian bir an durup cielin yüzüne acıklı bir gülümseme ile bakmış ve cielin yanağını ovuşturmuştu anlını cielin anlına yasladı * gülümsemeni seviyorum * ciel yüzüne bir gülümsemeyle Sebastian'ın kafasını geri itti.
 
* acıktım * ciel yataktan kalkmış ve üstünü giymeye başlamıştı Sebastian'da kalkıp üstünü giydi * o zaman neden yemeği birlikte yapmıyoruz * ciel pantolonunu giyerken sebastian cielin elindeki pantolonu almış ve odanın yanına fırlatmıştı ciele konuşma fırsatı vermeden onu kucağına almış ve odadan çıkmıştı.
 
* bence sadece gömlekle de çok iyi görünüyorsun * ciel utanarak yüzünü ellerinin arkasına sakladı * böyle şeyler dememen gerekiyor * sebastian sırıtarak cielin kulağına yaklaştı bu oyunu devam ettirmek istiyordu * efendim dün gece bir harikaydınız merak ediyorum bunları nerede öğrendiniz * cielin yüzü olgunlaşmış bir domatesten daha da kırmızı olmuştu.
 
Ciel elleriyle kapattığı yüzüne küçük bir sırıtış yerleştirmişti Sebastian'ın kucağında birden Sebastian'ı arkaya itmişti ve ikisi de yere düşmüştü ciel Sebastian'ın üstündeydi yüzünü Sebastian'a yaklaştırarak Sebastian'ın dudaklarını yaladı ve hızlıca yanağını öperek üstünden kalktı gerei geri giderek Sebastian'a gülümsedi ve mutfağa koşmaya başladı.
 
Sebastian bir süre şok içinde yerde yatarak olayları hazmetmeye çalıştı küçük bir tebessümde kalkıp ciel mutfağa gelmeden hızlıca mutfağa girmiş ve kapının yanındaki duvara yaslanarak cieli beklemeye başlamıştı ciel mutfağa girdiğinde sebastian kendisini görmesine izin vermeden cieli kucağına almıştı * cidden beni delirtiyorsun * tam cieli öpecekken cielin karnı büyük bir sesle guruldamıştı sebastian geri çekilip cieli yere bırakmıştı.
 
* galiba ilgilenmemiz gereken daha önemli bir mesele var * ciel kafasını sallayıp karnını ovuşturmuştu içinden * normalden daha aç hissediyorum * diye geçirmişti ciel Sebastian'ın yanına gelmesini söylemesiyle düşüncelerinden sıyrılmış ve bunu göz ardı etmeye karar vermişti.
 
Ciel kahvaltıyı hazırlamaya çalışırken hep bir şeyleri yanlış yapmıştı sonunda ise her yeri un olmuştu sebastian cielin bu haline gülüyor ciel ise Tezgahta oturarak somurtuyordu sonunda yemek bittiğinde her zaman Sebastian'ın yaptığından daha değişik olmuştu sebastian ve ciel masanın üstündeki yemeğe izliyorlardı.
 
* sebastian *
* evet efendim? *
* bence bunu yememeliyim *
* ben de öyle düşünüyorum lordum *
 
İkisi de yemeği izlemeye bırakarak ciel masaya oturmuş sebastian ise yeni bir yemek yapmak için tezgahın başına geçmişti ciel kafasını masaya koyup Sebastian'ı izlemeye başladı her hareketine dikkat ediyor ve Sebastian'ın her bir köşesini aklına kazıyordu sebastian arkasını dönerek ciele baktı * eğer öyle bakmaya devam ederseniz üstümde bir delik açılacak * ciel bakmayı kesmeden cevap verdi * her köşeni ezberlemek ve unutmak istemiyorum * cielin yüzü bir anda asılmıştı sebastian yaptığı işi bırakarak cielin yanına oturmuş ve yüzünü ellerinin arasına almıştı.
 
* asık suratını ise sevmiyorum * demişti ciel gülümseyerek yüzünü Sebastian'ın eline sürtmüştü * istemiyorum ...... Seni unutmak istemiyorum * Yüzünde acı bir tebessüm vardı sebastian başını yana yatırarak yavaş yavaş solan gülümsemesi ile cevap verdi * unutmayacaksın beni unutmana asla izin vermem * ciel kıkırdadı * yalancı... * Sebastian'ın konuşmasına izin vermeden devam etti * ben bir ölümlüyüm ve ölümlüler ölür * cielin dudakları titremeye başlamıştı göz yaşlarını zar zor tutuyordu sebastian ciele yaklaştı * buna asla izin vermem asla... Asla ölmene izin vermem * ciel göz yaşlarını daha fazla tutamamıştı sebastian uzanıp cielin dudaklarını uzunca öptü.
 

bu görsele kalbim dayanmıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bu görsele kalbim dayanmıyor

bu görsele kalbim dayanmıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~

bölümün mood'u ༼ಢ_ಢ༽ ~

Cehennemin Hediyesi | sebaciel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin