⚠️ uyarı ⚠️ : 7.bölümde bir sorun oluştuğu için tekrar atıyorum yeni bölüm değildir .
2 hafta sonra...
Ciel çalışma odasına kağıtlar ile ilgileniyordu bir yandan da çilekli pastasını yiyordu normalde çilekli pasta fazla sevmezdi ama şuaralar canı çok fazla Çilekli pasta yemek istiyordu ağzına dolan ani kusmuğu ile hızla tuvalete doğru koştu ama yarı yolda tutamayarak halıya kusmuştu sebastian seslerle Hemen yukarı gelmişti geldiğinde ciel halıda tavana bakacak şekilde yatıyordu hemen cielin yanına giderek onu halıdan kaldırdı.
* efendim iyi misiniz? * ciel kafasını salladı sebastian cieli kucağına alarak odasına götürdü ve yatağına yatırdı sebastian içinden * bu hafta çok kez kustu Malikaneye doktor çağırmam gerek * diye geçirmişti yatağın kenarına oturup eldivenini çıkardı ve cielin ateşine baktı ateşi yoktu ama son günlerde kendini halsiz hissediyordu bunlar Sebastian'ı daha da çok endişelendiriyordu cielin uyuduğuna emin olduktan sonra odadan çıktı.
Sebastian hızlıca aşağı indi ve arabayı hazırlattı bardy'i yanına çağırmış ve ona bir mektup vererek mektubu doktor foster'a vermesini söylemişti 3 saat sonra doktor malikaneye gelmişti.
Sebastian hernekadar cielin yanında durmak istese de doktor buna müsaade etmemişti sebastian odadan çıktıktan sonra doktor not defterini Alıp cielin yanındaki sandalyeye oturmuştu ciel'den 2 haftadır nasıl olduğunu anlatmasını istedi * hasta olmadığım ya da kendimi kötü hissetmediğim halde kusuyorum başım çok dönüyor ve canım genellikle yemeyeceğim şeyler çekiyor kendimi yorgun hissediyorum ama uyuyamıyorum * doktor ciel'in dediklerini tek tek not alıyor bir yandan da düşünüyordu ciel konuşmasını bitirince doktor aldığı notları gözden geçirdi.
Şaşırmış bir yüz ifadesi ile kendi kendine mırıldandı* mümkün olabilir mi? Ama böyle bir şeyin olma ihtimali çok düşük * doktor ciele döndü. * kontum ihtimaller çok düşük olsa da hatta daha önce böyle bir vaka ile hiç karşılaşmadım ama....... Hamile olabilirsiniz *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennemin Hediyesi | sebaciel
FanfictionDünyada o kadar insan , o kadar ruh varken neden sen?