Doğum 1 ay önceden başladığı için ellerinde gerekli malzeme ya da doktor yoktu tek çare Sebastian'ın doğum yaptırmasıydı sebastian telaşla cieli yatakta daha rahat edeceği bir pozisyon getirdi ve sakince derin nefesler almasını söyledi hızlıca mutfaktan en işine yarayacak bıçağı aldı ve odaya geri döndü ciel hâlâ acı içinde kıvranıyordu cielin bilicini kaybetmesi için mührü kullanacaktı ama bundan önce cieli şeytana dönüştürmesi lazımdı.
Cieli öldürecek ve hayata şeytan olarak dönmesi için yasaklı büyüyü kullanacaktı sebastian gözlerini kapattı ve bıçağı cielin kalbine sapladı yasaklı sözcükleri o kadar hızlı söylüyordu ki dediği duyulmayacak seviyedeydi etraf kararmaya başladı daha sabah olmasına rağmen her yer kararmıştı hızlıca esen rüzgar hızlıca camı açtı ve birkaç eşyayı devirdi dönüşüm bittiğinde sebastian tekrardan bıçakla cielin karnını kesmiş ve bebeği yatağın üstündeki havluya koymuştu bebek ne yaşıyordu ne de ölmüştü yaşam enerjisi çok zayıftı sebastian hızlı olup.
bebeği de dönüştürmüştü cielin karnını dikip onları temiz bir yere geçirdi aslında dikmesine gerek yoktu şeytana dönüştüğü için yarası çabucak iyileşecekti ama Sebastian'ın içi bir türlü rahatlamamıştı ikisinide temiz bir yere geçirdi Sebastian'ın korkudan dizleri titriyordu daha fazla dayanamayarak kendini ciel ve bebeğin yanındaki koltuğa attı cielin elini tutuyordu ve onun uyanmasını bekliyordu.
Arada bebeği de kontrol ediyordu bebekte bir sorun yok gibiydi yaşam enerjisi hâlâ çok düşüktü ama hayattaydı.
Ciel korku ile gözlerini açtı yattığı yerden doğrulup Sebastian'a sarıldı Sebastian'da gülümseyerek ona sarılmıştı.
Ciel bebeğe baktığında bebekte sakince ona bakıyordu ciel içinden * bir sorun mu var , bebekler doğunca ağlamaz mı , bir şey yanlış mı gitti * gibi endişe ile düşünüyordu sebastian cielin endişelendiğini görünce onu sakinleştirmeye çalıştı * bebekte de sende de bir sorun yok sakin ol * Sebastian böyle söylese bile cielin içi rahat etmiyordu.
O anda kapı hızlıca açılmıştı gelen lilith'ti sebastian hızla ayağa kalkıp ciel ve bebeğin önüne geçti ve korumacı bir tavırla Lilith'e baktı lilith kollarında önünde birleştirip bir adım geri çekilmişti ciel ne olduğunu anlamasa da soru sormuyordu... * bebeğin durumu nasıl? * * neden bununla ilgileniyorsun? * lilith hafifçe gülümseyerek kaşlarını kaldırdı * ödemen gereken borcu unuttun mu michaelis? * * borcumu ne çocuğumla ne de ciel'le ödemeyeceğim * bu sefer Lilith'tin yüzü de ciddi bir ifade almıştı ikisinin de gözü kıp kırmızıydı ciel Ortamdaki gerginliği fark ederek ikisinin arasına girdi hâlâ ağrıları vardı ama ayakta durabilirdi.
Sebastian biraz sakinleşip cieli tekrar koltuğa oturttu ve sonra olanları anlatacağını söyledi Lilith'te de oturmasını söyledi... * bebeği neden istiyorsun? * * bebek özel ve şu ana kadar gördüğüm yarı insan yarı şeytan ama şu an tam bir şeytana dönüştü bu demektir ki insan karakterli bir şeytana sahibiz hem onun gelişimini merak ettiğim için hem de onu sonraki lilith yapmak istediğim için bebeği istiyorum * ciel yavaş yavaş olayı anlamaya başlamıştı ikisi de bir ağızdan bağırdı. *ne?! * ciel hemen ortaya atladı * onu asla vermem * lilith ellerini iki yana açarak omuz silkti * bebeği yanıma alacağımı söylemedim eğer onu kendimle götürürsem insancıl bir kişiliği olmayacaktır * * o zaman ne yapmak istiyordun * sebastian sinirli bir şekilde sormuştu * bir anlaşma öneriyorum bebek sizinle yaşayacak ama onu ben büyüteceğim bir nevi bakıcı gibi * ciel ve sebastian bir süre birbirlerine bakarak düşünmüşlerdi karar verilmişti * kabul ediyoruz *~ merak ediyormuzunuz bebeğin nasıl biri olucağını insan karakterine sahip bir şeytan hmmm garip olucak biraz ~
~ kitap uzadıkça uzuyor ◕‿◕ ~
öhöm
( ͡° ͜ʖ ͡°)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennemin Hediyesi | sebaciel
FanfictionDünyada o kadar insan , o kadar ruh varken neden sen?