~9~

451 39 12
                                    

Çoktan gece yarısı olmuştu sebastian yaptığı işleri bırakarak sessizce cielin odasına girdi uyuduğundan ve durumunun iyi olduğundan emin olunca içi rahatlamış bir biçimde dışarı çıktı sebastian malikaneden çıkıp biraz uzaklaştı ve ormanın içine girdi bu gece yapılması gereken önemli bir iş vardı.
 
Onu ziyaret edecekti ilk şeytanı tüm şeytanlardan daha üstün olanını ve onu nerede bulacağını çok iyi biliyordu sebastian toprağa pentegram çemberini çizdi ve kanını üstüne damlatarak lanetli kelimeleri söylüyordu sebastian kelimeleri her tekrar edişince etraf kararıyor ve fısıldaşmalar çoğalıyor zaman zaman etraf kan kırmızısı oluyordu.
 
Sebastian'ın nefesi daralıyordu direnmeyerek gözlerini kapattı birkaç saniye sonra gözlerini açtığında onun yanına gelmişti bile etrafına bakma Fırsatı bulamadan bedeni onu dinlememiş ve dizlerinin üstüne çökmüştü sebastian durumu anlayarak başını önüne eğdi.
 
Karanlıktan kendini tutmaya çalışan ama beceremeyen bir gülme sesi gelmişti uzun bir kahkahadan sonra sebastian ayağa kalka bildiğini fark etti karanlığın içindeki yankılanma giderek artıyordu sesler kesilince sebastian yere bakan yüzünün birinin eli tarafından havaya kaldırıldığını fark etti bu oydu * seni burada görmeyeli uzun zaman olmuş michaelis * sebastian tereddütlerini bir kenara bırakarak hafifçe gülümsedi ve çenesinin altında duran eli tuttu * evet görüşmeyeli uzun zaman oldu lilith * ilk şeytan herkesten güçlü olan ve çoğu zaman tanrı diye Tasvir edilen şeytan lilith.
 
Turuncu ve dalgalı saçları koç boynuzuna benzeyen boynuzlarıyla parlak kırmızı ruju yine kırmızı derin göğüs dekoltesi ve her iki tarafında da bacak yırtmacı olan elbisesi ile Sebastian'ın karşısında duruyordu lilith bir adım geri çekildi ve kıkırdadı * yine de başını önüne eğmeni hiç beklemiyordum. Sanki * parmağını dudağına dokundurdu ve kafasını hafifçe yana eğdi * sanki değişmiş gibisin michaelis * sebastian soğuk kanlılığını koruyordu oda lilith gibi kafasını hafifçe yana eğdi * aman aman öyle mi görünüyorum cidden * hernekadar lilith Sebastian'dan daha güçlü olsa da sebastian baskısını hissettirmek için gözlerini şeytan formundayken olduğu gibi kırmızı yapmıştı.
 
Lilith biraz daha Sebastian'a baktıktan sonra gülerek arkasını dönmüştü ve ilerlemeye başlamıştı * haklısın galiba hadi gel * diyerek akılalmaz bir hızla ordan ayrılmıştı Sebastian'da gözlerini devirerek onu takip etmişti geldikleri odada ikisinden başka kimse yoktu sadece onlar ve görkemli bir taht vardı Lilith geçip tahtına oturdu ve gülümseyerek birleştirmiş olduğu işaret ile orta parmağını Sebastian'a çevirerek yere doğru savurmuştu sebastian lilith in Yaptığı hareketten sonra itaat etme baskısı altında ezilerek diz çökmüştü.
 
Lilith ağzını eli ile kapatarak kıkırdadı * şimdi söyle bakalım michaelis ne istiyorsun * sebastian boğazını temizleyerek konuşmaya başladı * efendimle ilişkiye girdim ve o hami- * sebastian sözünü bitiremeden lilith bağırarak sözünü kesmişti * ne yaptım dedin?!! Ve hamilemi?! * sebastian böyle olacağını zaten biliyordu kafasını yana çevirdi ve yere baktı * devam et * lilith soğuk bir sesle emir vermişti.
 
Lilith'in baskısı hissedilebiliyordu * onun vücudu giderek çöküyor ne kadar yemek yese de sürekli kilo veriyor ve asla doymuyor bebekte bir garip- * Sebastian'ın sözü tekrar kesilmişti lilith aynı soğuk sesle konuşmaya başladı * bir tuhaflık olduğunu biliyordum ama bunun yanı sıra aptallaşmışsın Michaelis * sebastian Lilith'e cevap vermemişti lilith devam etti * bebek yarı şeytan ve şeytan tarafı daha ağır basıyor bu yüzden insan yemekleri ile Beslenemez ne ile beslemen gerektiğini çok iyi biliyorsun değil mi michaelis * sebastian hızlıca Lilith'e baktı * ama nasıl ciel ruh yiyemez *
 
* o zaman onu şeytana dönüştür *
* bebek ölür *
lilith derin bir nefes alıp konuşmasına devam etti * o zaman bebeğin doğumunda cieli şeytana dönüştür bebek zaten yarı şeytan Doğduğunda yarı ölü doğsa bile şeytana dönüştürmek için şansın olacak * lilith biraz susup konuşmaya devam etti bu sefer yüzünde iyi olmayan bir sırıtış vardı * tabii doğumun gerçekleşeceği güne kadar ciel hayatta kalabilirse *
 

⚠️ açıklama ⚠️ ~ lilith'in şeytan olmadığını biliyorum ama hikayeye onuda eklemek istedim ve linçlenirmiyim bilmiyorum ama lilithi çok severim ~

~ ayh olaylar karışıyor umarım sonuna geliriz kazasız belasız ◕‿◕ ~

~ buarada kötü sonla biten kitap yazmak istitorum ama benimde kalbim
dayanmıyor ~

~ buarada kötü sonla biten kitap yazmak istitorum ama benimde kalbim dayanmıyor ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

lilith'in bir resmi

awww çocuk sebastian

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

awww çocuk sebastian

çocuklarını merak ediyormusun onada tasarım yaptım ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( sebastianın çocuk halinin tasarımı bana ait değil yanlış anlaşılmasın )

~ bir şey fark ettim ben bölüm sonlarında çok konuşuyormuşum ~ ¯\_(ツ)_/¯

Cehennemin Hediyesi | sebaciel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin