Ayşe Yüksel
Maddi durumumuz abartılacak kadar olmasa bile iyiydi. Kaldığımız ev olsun gittiğim okul olsun yetişebiliyorduk, daha doğrusu halam yetişebiliyordu ama ben bunu kabul etmekstemediğim ve buğün de hafta sonu olduğu için okuluma müdahale etmiyecek bir şekilde part-time iş arayacaktım. İlk başta bunu kızlarla paylaştığımda buse de benimle aynı fikirdeydi. Onun da işe ihtiyacı vardı. Bu yüzden yarım saat sonra buluşup bize uygun işler bakacaktık. Belki şansım olursa bulurduk. Bizim aksimize İlayda kendini tırnaklarının zarar görmemesi için direk Red etmişti. Deli kız.
Üzerime yine herzamanki gibi spor şeyler geçirip aşşağı inmiştim. Halam sa herzamanki gibi tüm asaletiyle masada oturmuş kahve içiyordu. Evde olsak bile kendisinden asla taviz vermiyordu.
"günaydın güzellik""günaydın bebeğim. Gerçekten hala kararlımısın? Buna gerek olmadığını biliyorsun" hızlıca masaya yerleşip salatalığın ağzıma attım.
"evet bende biliyorum gerek yok ama bunu istiyorum. Ayrıca başa da çıkabileceğime eminim. Tamamen sana bağlı olamam. Belki burs geliyor ama bu yetmez."
"seninle gurur duyuyorum bebeğim. Bunu sakın unutma."
"biliyorum halam. Bende seni seviyorum"
Birlikte kahvaltı yaptıktan sonra evden çıkmıştım. Buseyle durakta buluşacaktık bu arada evlerimiz de birbirine yakındı. İki sokak aşşağıdaydılar. Bu bile gerçekten çok iyiydi. Kendi kendime şarkı söyleyerek yürüyordum ki son model bir jeep'in önümde durmasıyla refleks olarak geri çekildim. Arabanın camları filtre li olduğu için içeride kim var görünmüyordu. Sinirle kulaklığımı çıkarıp arabaya doğru ilerledim. Aynı zamanda da söyleniyordum
"manyakmısın sen ya. Burası mahalle farkındamısın? Çoluk çocuk oynuyor buralarda. Senin dikkatsizliğin yüzünden herhangi birine çarpabilirdin!!! Kim verdi be sana ehliyeti kasa... Senn??"
"naber fındık burun?"
"sen şakamısın acaba?"
" Ne!! Ne oldu şimdi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTAN DA ÖTE!!!! ( AYRAZ)
ChickLitÜniversiteli iki gencin yaşayacakları zorluklara rağmen birlikte olmaya devam edecek olmalarının hikayesi. AYRAZZ♥️♥️