Ayşe yüksel
Poyraz altımda uzanırken ellerimi karın kasları dan dolaşrırarak kemer kısmına kadar gelmiştim. Evet buğün fazlasıyla kararlıydım.
Onun olacaktım!!! Herşeyimle...
"güzelim oynama benimle"
Poyraz dişlerinin arasında tısladığında cilveli bir şekilde gülüp sanki masummuşum gibi
"ben hiçbirşey yapmıyorum. Ama siz bana kızıyorsunuz efendim"
"siktir ne?"
Son kullandığım kelime yüzünden poyrazın gözleri adeta simsiyah olmuştu. Biranda gözlerine sis inmiş gibi kararmaya başlamışlardı. Evet ferkındaydım Poyraz dominant biriydi. Ona böyle ve daha ileri seviyedeki hitap şekilleri mesela babacık gibi onda büyük etki yaratacağını biliyordum. Şuanda olduğu gibi.
Poyraz avuç içlerini ses çıkaracak şekilde kalçalarıma vurduğunda sıçramama ve onu tahrik edecek şekilde inlememe sebep oldu. Ayıraca düşmüşüm de tam kasıklarının üstü olduğu için benim yakışıklı sevğilim kalın sesiyle hırlamıştı.Evet demekki neymiş ona boşuna hayvan demiyormuşum!!!
"beni delirtiyorsu..."
"evet biliyorum ve bu bana aşırı derecede haz veriyor. Ellerimin arasında böylece eriyip gitmen.. Immm nasıl tarif edilir hiç bilmiyorum"
"sen.. Sen resmen bana hükmediyorsun. "
"evet ben herşeyinle ayit olduğun kadın. Seni avuçlarının içerisine alıp yönetebilecek tek kişi"
Yüzlerimizin arasında hiç mesafe yoktu. Birbirimizin dudaklarına doğru tahrik edici cümleleri sırakarken. Poyraz biraz daha yükselip dudaklarımı öpecekken geri çekilip sırıttım.
"Ayşe..."
"şşşş birazcık sus"
İşaret parmağımı dudaklarının üstüne bastırıp belimi bükerek poyrazın kasıklarının üzerinde ileri geri sürtünmeye başladım. Poyraz gözlerini kapatıp derince inlerken bir eli hala sütyen takılı gögüslerimi
sıkarken diğer eli de sırtımın arkasından iç çamaşırımın içine daldırmıştı.
Bununla birlikte vücudum belli bir şekilde titrerken Poyraz yarım ağız sırıtıp işaret parmağını deliğime bastırdığında heyecan yaptığım için poyrazın gögsüne doğru düşmüştüm."ah bebeğim sana söylemem gerekiyordu galiba."
Sessizce fısıldayıp işaret parmağının ucunu yavaşça içime ittirdiğinde kesilen nefesim ve büyüyeb gözlerime karşılık dudaklarını dudaklarıma bastırıp geri çekimişti"Karşında ben olduğumu unutuyorsun."
Poyraz kesik kesik hem konuşuyor hemde parmağını yavaşça içime itiyordu. "
Belki günlük hayatta beni yönetebilirsin...."
Parmağının tamamını soktuğunda dudaklarımın arasında kısık bir inleme dökülmüştü... Ama o bunu umursamadan konuşmaya devam etmişti.
Sanki şuanda ortamıymış gibi...
"beni Avuçlarının arasına alıp istediğin gibi şekilde de verebilirsin"
Biranda beklemediğim birşey olmuştu. Poyraz parmağını içimden hızlıca çıkarıp beni sırt üstü uzandırdığı gibi yerlerimizi değiştirmiş ve hızlıca dudaklarıma atılarak beni öpmeye başlamıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTAN DA ÖTE!!!! ( AYRAZ)
ChickLitÜniversiteli iki gencin yaşayacakları zorluklara rağmen birlikte olmaya devam edecek olmalarının hikayesi. AYRAZZ♥️♥️