Ayşe Yüksel
Sanırım bulutların üzerinde uçmak böyle bir şeydi.
Hayatım boyunca asla deneyimlemiyecğimi düşündüğüm şeyi şuan da yaşıyor olmak adeta ayaklarımı yerden kesmiş yetmezmiş gibi beni en zirveye çıkarmıştı.
Daha doğrusu buna sebep olan şey vücudumda dolanan büyük ve kemikli ellerdi.Ve bu ellerin sahibi kimdi bilmiyorum!!!
Çünkü gözlerim siyah bir bezle kapanmasının yanı sıra ellerim de sanırım yatağın başlığına kelepçelenmişti.
Belki görmüyordum ama tenime değen soğukluk beni buna itmişti. Derken yine o boğuk ve anlamsız ses kulağıma doldu. Sanki ismimi fısıldıyormuş gibiydi. Ama o kadar kısıktı ki kim olduğunu çıkaramıyorum.
Üstümdeki kişinin dudaklarını ayak bileklerimde hissettiğim an vücudum yataktan havalanmıştı.
İçim titriyor du sanki. Her an kalbim duracak ve ben burada ölecekmişim gibiydi.Adamın dudakları yavaşça bacaklarımı hem öpüp hemde ısırarak baldırlarıma kadar çıkmış ve en ücra köşeye geldiğindeyse dilini işin içine katıp önce orayı ıslatıp ardından hızlıca içine çekip dişlerini saplamıştı.
Aldığım zevkten dolayı dudaklarımın arasından kaçan inlemeye engel olamadım.
Ve bu durum sanırım ona yetmemiş olacakki başka bir tarafa geçip daha sert ve daha ıslak bir şekilde ısırınca çığlığım tüm alanda yankılanmıştı.
Canımın acımasına rağmen benim tek hissettiğim zevkti!!!!
Üstümdeki henüz yüzün görmediğim adam ellerini kalçalarıma sürterek en üste gögüslerime kadar gelip tek elini belimin altına kopçama götürmüştü. Ben açıp çıkarmasını beklerken o yaptığı hareketle benim az buçuk kalan aklımı da götürmüştü.
Sütyenimi vücudumdan ayırmak yerine gögüslerimi ordan kurtarmış ve hiç zaman kaybetmeden sağ taraftakini neredeyse hepsini ağzına alarak emmeye başlamıştıdı!!!!
Başım geriye doğru düşmüş gözlerim açık olmasa bile sıkı sıkı yumup inlemeye devam ettim. Tutamıyorum çünkü... Çünkü hayatımda daha önce asla tatmadığım bir zevkti. Ve bu beni deli ediyordu.
Merak ediyordum tüm vücudumu esiri altına alan kişiyi ama sanki sadece inlemek ve çığlık atmak için dudukalarım aralanıyor gibiydi.
Vücudumu talan eden adamın elleri bu sefer de kalçalarıma inip alt bedenimi örten parçaya parmağını takıp yavaşça kurulmuştu ondan.
Şuadan hala görmediğim adamın karşısında çırıl çıplak kalmıştım. Peki neden utanmıyor veya kurtulmak için çaba sarfetmiyorum???
Adam dudaklarını gögüslerimden çekip sakin bir şekilde dilini de kullanarak boynuma kadar çıkmış hassas deriyi ısırarak emmeye başlamıştı.
Aslında işin en yakıcı tarafı ellerinden biri bacak arama girmiş özel alanımı taciz ediyordu.
Sürekli elini üstünde gezdirip bazende parmaklarının arasına sıkıştırıp benden sesli inlemeler kazanıyor her duyduğunda da daha ileriye gidip avucunun içine alıyordu.
Resmen kendimden geçmiş gibi hissediyordum. Konuşacak, hareket edecek gücüm kalmamıştı sanki.
"muhteşem"
"inanılmazssın"
Adamın boğuk ve birazda olsa tanıdık sesi kulaklarıma dolduğunda yüzümde yorgun ama gururlu bir gülümseme oluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTAN DA ÖTE!!!! ( AYRAZ)
ChickLitÜniversiteli iki gencin yaşayacakları zorluklara rağmen birlikte olmaya devam edecek olmalarının hikayesi. AYRAZZ♥️♥️