Gençler bölümde sorun oluştu. Sansürlemiş kendini bende o yüzden gifleri silmek zorunda kaldım. İnşallah düzelmiştir.
Sizde nasıl görünüyor şuanda?
AYŞE YÜKSEL
"Bu saatten sonra beni asla durduramazsın"
"durdurmak isteyen yok"
"ayşe eminmisin?"
"sencede çok konuşmuyormusun?"
"günah benden gitti"
Poyraz nasıl yaptı bilmiyorum kucağındaki benle birlikte ayağa kalkmıştı. Hızla kollarımı boynuna bacaklarımıda beline sarmıştım. Onun elleriyse her zamanki yeri olan kalçalarımı bulmuştu. Öyle aceleci davranıyordukki birbirimizin dudaklarına asılırken sanki ayrılsak yok olacakmışız gibi. Poyraz odadan çıkış sırtımı sertçe duvara yasladığında dudaklarına doğru inledim.
Sertti hemde beklediğimden de daha sert.Bazı insanlar gerçek kişiliklerini birlikte oldukları zaman gösterirlermiş belkide Poyraz da o insanlardan biriydi."seninle bu evin her yerinde sevişmek istiyorum" nefes nefese geri çekilip konuştuğunda bende başımı geriye atıp bacaklarımı belinden indirdim. Poyraz anında kalçalarımdaki ellerinden birini belime diğerini de boynuma yerleştirip alt taraflarımızı sertçe birleştirmişti.
Aynı zamanda dudaklarımızı da. Canım acıyordu ama zevk o kadar yüksekti ki sadece inleyebiliyordum. Ama buna rağmen iki saniyeliğine geri çekilip"o zaman seviş aşkım"
Poyraz hırıltılı nefesler eşliğinde dudaklarını boynuma indirip sertçe ısıryordu. Aynı zamanda da haraketlerimiz uyumlu bir şekilde yan taraftaki odasına adımlıyorduk. Nasıl anlatılır bilmiyorum ama sanki bulutların üzerindeymişim gibi hissediyordum. Poyrazın kollarında olmak bu hayattaki en huzurlu yerimdi sanki. Birlikte duvarlara biblolara çarpa çarpa odaya girdiğimizde Poyraz girişte beni kapıya yaslayıp üzerimdeki kıyafetleri çıkarıp bir taraflara atmıştı.
Bende onun üzerindeki kıyafetleri sert bir şekilde çıkardığımda Poyraz yan bir şekilde gülüp"vahşi en sevdiğim"
Tek kaşımı kaldırıp elimi Poyrazın alt tarafına götürüp sertçe sıktım bunu beklemediği için başını geriye atıp inlediğinde gülümsedim. Bu hoşuma gitmişti.
Ama o da asla altta kalmaz dı. Bu yüzden saçlarımı tutup başımı geriye çekmiş ve dişlerini sertçe köprücük kemiklerimi ısırmıştı
"ahhamm.. Poyraz... Ahh"
"şşş bu daha hiçbişey bebeğim"
Beni sertçe tutup odasındaki kanepelerden birine fırlattığında kahkaha atmıştım. Onu dedirtmek hoşuma gidiyordu. Karşımda böyle kırmızı görmüş boğa gibi olması çok sevkliydi. Poyraz hızlıca üzerime yerleştiğinde dudakları sütyenden dolayı taşan gögüslerimi bulup öpmeye başlamıştı.
Hızlıca bacaklarımı beline sardığımda poyrazın eli de sırtımla kalçamın birleştiği kısıma elini yerleştirip beni kendisine bastırmıştı. Neredeyse onu tamamen hissetmiştim. Onu zaten deli gibi etkilediğimi biliyordum ama asla bu derece olduğunu tahmin etmemiştim.O kaya gibi sertti...
Poyrazın dudaklarından kopup başımı geriye attığımda o hiç durmadan boynuma dil darbeleri atıp yavaş yavaş aşağı inmişti ama dudaklarının aksine eli yukarıya sütyenimin kopçasına ulaşmışmıştı.
Eliyle çıkarmak yerine dişlerini askıkıklara geçirip tahrik edici bir şekilde omuzlarımdan indirdiğinde nefesimi tutmuştum. O çok iyi ve tecrübeliydi ama ben onun aksine daha pasif kalıyordum. Tamam belki ondan utanmıyordum ama bu konularda pek bir bilgim de yoktu. Onu memnun etmek istiyordum. Gerek konuşmamla gerekse hareketlerimle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTAN DA ÖTE!!!! ( AYRAZ)
Chick-LitÜniversiteli iki gencin yaşayacakları zorluklara rağmen birlikte olmaya devam edecek olmalarının hikayesi. AYRAZZ♥️♥️