Rose szemszöge
Rose Tyler vagyok, egy átlagosnak mondható, 17 éves lány. Velem egykorúakkal ellentétben, minden nagyképűség nélkül ki merem jelenti, hogy szeretem magamat. Az alakom homokóraszerű, hála anyukámnak, akitől örököltem. Hátközépig érő -már-már barnás- szőke hajam van. Sokan beképzeltnek tartanak, és a pletykák miatt elég sok ember gyűlöl, emiatt valamennyire örültem a költözésnek, hisz új életet kezdhetek. Bevallom először nem rajongtam az ötletért, mikor szüleim bejelentették, hogy új állást kaptak Los Angelesben. Azért, mégis csak itt nőttem fel, Californiában, itt vannak a barátaim...
🦦✨🦦Pár óra múlva arra keltem, hogy megálltunk. Mikor kinéztem az autónk ablakán nem hittem a szememnek. A ház hatalmas volt, vagy legalábbis a régi lakásunkhoz képest óriási. Nem volt valami zajos környék. Mellettünk volt még egy ház, és szemben velünk még kettő. Ha jól tudom, az egyikben egy idősebb pár lakott, a másik pedig eladó volt. Belegondoltam milyen jó lenne, ha mamáék megvennék... Viszont gyorsan el kellett hesegetnem a gondolatot, mert semmi esély nem volt rá. Anyu szavai húztak ki a gondolataimból.
-Rose, légyszíves keltsd fel a húgodat, Lunát. Utána segíts kipakolni.- bólintottam, jelezve, hogy értettem és már igyekezett is a csomagtartóhoz.
Mikor kiszálltam megpillantottam a szomszédház ablakában egy fiút. Sötét barna haja volt, kicsit göndör. Hátulról is elég izmosnak nézett ki, de mikor megfordult azt hittem elolvadok. Szép, zöld szemeivel engem méregetett, majd édes mosolyra húzta száját, így látszódtak a gödröcskéi. Kezével intett egyet, mire én zavarba jöttem. Nem tudtam mit is kéne csinálnom, ezért idétlenül visszaintettem neki. Még jobban mosolygott. Szuper, leégettem magam már az első nap.
Luna nevetésére lettem figyelmes, majd kinyitottam az ajtaját és kérdő pillantással néztem rá.
- Haha, már most égeted magad? Látom, hozod a formád nővérkém. -mondta, majd kiszállt.
- Nagyon vicces. - durciztam, mire ő csak kuncogni kezdett.
Lunával elindultunk szüleink keresésére. Amint beléptünk a házba nem túlzok, ha azt mondom, mindkettőnk álla a padlót súrolta. Nem voltak benne bútorok még, de így is gyönyörű volt. Az előszobától jobbra volt található a nappali, étkező, konyha, hatalmas üvegablakokkal, baloldalon pedig egy mosdó. Felfelé vezetett egy lépcső. Szemben a lépcsővel szintén egy mosdó volt, két oldalán 2-2 szobával.
- Ha körbenéztetek válasszatok egy szobát és gyertek pakolni. - jelent meg mögöttünk anya.
- Rendben. -bólintottunk egyszerre húgommal.
Mindegyik szobába bementünk és megnéztük. A mosdó jobb oldalán található rózsaszínes, mellette egy full fehér szoba volt. A baloldalon egy krémszínűsebb, és egy szürke - fehér szobát lehetett találni.
-Melyiket szeretnéd?- kérdeztem tőle.
- Hmm.- gondolkozott- Talán a rózsaszínt. Igen, az jó lesz.
-Okéé..- mosolyogtam boldogan- Nekem jó lesz akkor a krémszínű.
Majd elindultunk pakolni. Boldogan rendeztem be a szobámat fehér bútoraimmal.
🦦✨🦦
-Rose, gyere le. Átjönnek a szomszédok.- kiabálta anya.
-Jó, mindjárt. - kezdtem öltözködni.
.........
Ne felejts el vote-olni❤️
YOU ARE READING
A szomszéd srác /befejezetlen/
RomanceRose Tyler egy átlagos életet élő 17 éves lány, aki családjával egy új házba, sőt egy új városba költözik. Tisztában volt vele, hogy egy teljesen új élet vár rá. Új sulival, új barátokkal és új élményekkel. Viszont még Ő maga sem gondolta volna, h...