Miután legjobb barátnőmet sikerült előkérítenem, jobbnak láttam, ha hazamegyünk. Persze Britney nem támogatta az ötletet, de az állapota láttán nem hagyott más választást. Mivel fogalmam sem volt merre lakik, és a várost sem nagyon ismertem, kénytelen voltam hozzánk vinni. Anyuék úgysem fognak haragudni.
-Nem akarok menniiiiiii.-hisztizett még mindig barátnőm.
-Maradj már! Talán, ha nem iszod le már most magad a sárgaföldig még maradhatnánk!-vetettem neki fel, mire csak, nehezen, de megforgatta szemeit.
-Na de Rose! Azért illik elköszönni!- jelent meg Lucas.
-Jókor tudsz időzíteni!- forgattam most én barna iriszeimet.
-Mint mindig.-villantotta meg a fogkrém reklámba illő fogsorát.
-Borzasztó vagy!-jelentettem ki, miközben Britneyt kezdtem kifelé húzni.
-Mondod ezt te! Nézz már rá szegény lányra! A világáról nem tud, így akarsz hazagyalogolni?-mutatott az előbb említett nőszemélyre.
-Hát, nem pont rád fogok hallgatni!
-Két napja még szerettél.-mondta, amolyan vicc féleképpen.
-Az két napja volt!-emeltem rá szúrós tekintetem. Nem hazudok, ha azt mondom magamat is megleptem ezzel a kijelentéssel, nem csak Britneyt és Lucast. Az előbb említett személy, szavaimat hallva kiegyenesedett, majd hagyta végre, hogy kituszkoljam az ajtón. -Végremár!
-Ez csúnya volt.-nézett rám a részeg lány.
-Túléli.-jelentettem ki egyszerűen.
Ezután mindketten jobbnak láttuk, ha csöndben maradunk. Britney útközben kihányta magát és a friss levegő hatására nagyjából sikerült kijózanodnia szerencsére. Hazáérve egy kiadós fürdés után bebújtunk az ágyba. Barátnőmet szinte rögtön elnyomta az álom, míg én nem tudtam aludni. Szerintem nem meglepő, ha azt mondom Lucas miatt. Lehet, hogy tényleg csúnya volt tőlem az a kijelentés, de velem nem fog játszani, az hétszentség! Nagyon szeszélyes személyiség, emellett vonzó is.
•●•
Másnap reggel Britney már nem volt mellettem mikor felkeltem. Lebaktattam a konyhába, de ott sem volt.
-Elment.-jelentette ki anya.
-Neked is jó reggelt.-köszöntem neki.-Ki is?
-Hát a barátnőd. Nem őt kerested?
-Ja, de igen. Köszi.-díjaztam egy bólintással.
-Aranyos lány!-kezdte el szürcsölni a
teáját.-Ez nekem gyanús.- húztam fel egyik szemöldököm, afféle "biztos minden rendben?" Fejjel.
-Most miért? Ez csak egy egyszerű kijelentés.- tettele bögréjét.-De azért szólhattál volna az érzekéséről. -ment el mellettem.
-Bocsánat, én sem tudtam!-mentegetőztem, de feleslegesen, mivel már rég eltűnt.
....
Ne felejts el vote-olni!❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A szomszéd srác /befejezetlen/
RomantizmRose Tyler egy átlagos életet élő 17 éves lány, aki családjával egy új házba, sőt egy új városba költözik. Tisztában volt vele, hogy egy teljesen új élet vár rá. Új sulival, új barátokkal és új élményekkel. Viszont még Ő maga sem gondolta volna, h...