•19•

38 7 0
                                    


Lucas szemszöge

Miután elküldtem a lányt, akibe azt hiszem beleszerettem már most, elmormoltam a létező összes csúnya szót, majd mikor hallottam, hogy becsapta maga mögött az ajtót elkezdtem szidni magam.

-Mire volt ez jó Lucas?-kérdeztem magamtól.

-Mire volt ez jó Lucas?-hallottam meg anyum hangját.

-Fogalmam sincs.-sóhajtottam fel, majd leültem a fürdőkád szélére.

-Becsüld meg ezt a lány! Ne cseszd el!-nézett a szemembe, majd folytatta.-Látszik rajta, hogy kedvel téged.

-De..-meg se várta, míg befejezem a mondatot az ajtó már csukódott mögötte.

-Nincs, de! És tudom, hogy te is így érzel iránta.-kiáltott még vissza.

Fogalmam sem volt mit is kéne kezdenem, ezért inkább befeküdtem a fekete ágyamba, majd elkezdtem kapcsolgatni a TV-t. Pár perc múlva éreztem, hogy a szemeim lassan lecsukódnak és én hagytam a kísértésnek. Semmi kedvem nem volt Roseon törni a fejem továbbra is és ezt a már nem is tudom micsodát nézni.

Rose szemszöge

Kijöttem a fürdőből, majd szobámba vettem az irányt, de apum jött velem szembe.

-Gyere enni!-állított meg.

-Nem.-ráztam a fejem.-Nem vagyok éhes.

-Biztos?

-Biztos.-majd megerőltettem egy mosolyt, amit viszonzott és folytattuk utunkat az eredeti helyre.

Miután beértem a szobámba, ledobtam magam az ágyra majd telefonom vettem elő és megnyitottam a szomszéd sráccal való beszélgetésem.

Lucas.

Hiányoltam a beszélgetéseink, a hülye vicceit és a perverz megjegyzéseit. Az ablaka felé tekintettem, ahol megláttam az ágyon épp szunyókáló Lucast. Édes volt. Nem bírtam ki, hogy ne kezdjek el mosolyogni. Olyan békésnek és nyugodtnak tűnt. Sajnos el kellett hessegetnem a gondolatát annak, hogy én esetleg, valamikor mellette lehetnék ilyenkor. Egy meleg könnycseppet éreztem meg az arcomon, amit kézfejemmel igyekeztem letörölni, majd inkább filmet kezdtem nézni. Hoztam magamnak popcornt is, majd elindítottam a Riverdalet. Imádom ezt a sorozatot, mondjuk még mindig nem végeztem vele, hiszen az új részek csak úgy jönnek. Jobb ez így szerintem. Sosem voltam a híve annak, hogy egy sorozatot vagy filmet újra nézzek. Úgy már unalmas és nem olyan izgi, hiszen tudom, hogy mi történik benne.

Későre járt már mikor befejeztem a sorozat egy részét. Lassan lecsuktam szemeim, majd elnyomott az álom engem is, mint a még mindig szunyókáló Lucast.

......

Ne felejts el vote-olni ❤

A szomszéd srác /befejezetlen/Where stories live. Discover now