- Aish, firar a dracu de javră! scuipă Eun-Bin sângele ce îi invadase gura pentru a doua oară.
Stând sprijinită de capota mașinii de poliție înjura în barbă, uitând practic de toate persoanele ce o priveau cu diferite expresii. Frică, teroare, scârbă sau disprețuire. Nu-i păsa. Și-o meritase.
Nimeni nu se atinge de Taehyung al ei. Nu era vina ei că tipa nu știuse să-și țină mâinile acasă când a trebuit.
Brusc gândul la modul în care îi mutilase fața fetei o făcea să râdă fără să-și dea seama de asta. Râdea atât de tare încât credea că maxilarul i se va rupe complet.
- E dusă?
- Cred că e nebună de-a binelea!
Câteva voci șoptiră în apropiere, dar Eun-Bin le auzi cu ușurință, acest lucru făcând-o să pufnească din nou în râs.
Robotic își întoarce capul spre cele două femei, rânjind maniacal spre ele.
- Oh, mătușă nu cred că vrei să te pui rău cu nebuna de mine. Crede-mă, n-o să-ți placă deloc. îi spune bruneta printre dinți.
Femeia înghiți în sec, dându-se câțiva pași mai în spate.
- Eun-Bin! o voce familiară își făcu apariția în urechile sale, făcând-o să zâmbească fericită.
- Tae.
_____________________________________________________________________________
_______________________________
_______________________SHE
Kim Taehyung____________________
______________________________
____________________________________
_________________________________________● All rights reserved to casskally
Coming soon-->
CITEȘTI
𝑆𝐻𝐸 :𝚔𝚝𝚑:✔︎
Fanfiction~Dragostea mea pentru tine este mai obsesivă decât ai crede.~ ● All rights reserved to casskally ●iulie 2021