3

330 54 23
                                    

Eun-Bin privea pe geamul din camera ei , strada plină de persoane și mașini

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Eun-Bin privea pe geamul din camera ei , strada plină de persoane și mașini. Nu mai ieșise de mult timp. Uitase cum era să meargă într-o plimbare în parc.

Zilele petrecute în acel spital au privat-o de toate bucuriile vieții. Știa că mai are puțin de îndurat, dar simțea nevoia de a ieși afară, de a se plimba de nebună ore în șir fără vreo direcție anume.

Chiar dacă nu era deloc vindecată, nu mai voia să fie închisă în acel loc precum un animal într-o cușcă. Voia să fie liberă.

- La ce te gândești Binnie? se așeză Taehyung lângă ea zâmbindu-i.

- La cum este lumea de afară. Nu am mai văzut-o de mult timp. spune ea pe un ton trist, întorcându-și privirea spre bărbatul de lângă ea.
- Înțeleg. rosti crețul ușor, bucuria sa de mai devreme dispărând treptat , văzând-o pe brunetă tristă.

Eun-Bin oftă scurt, dorindu-și cu ardoare să meargă măcar o dată afară până avea să iasă din spital. Brusc însă, bucuria îi invadase corpul, o idee venindu-i imediat în minte, ce parcă se luminase dintr-o dată.

Zâmbind ușor își întoarce capul spre Taehyung, privindu-l drăguț.

- Tae, poți face ceva pentru mine? îl întrebă ea, privindu-l cu ambele mâini de brațul său bine lucrat.

- Sigur Binnie, orice pentru tine. spune el pe un ton copilăros, prinzând-o pe brunetă de obrazul stâng după care îl mângâie.

Eun-Bin încercă să-și ignore inima ce bătea ca nebuna în pieptul ei, concentrându-și atenția asupra scopului ei inițial.

- Mă poți scoate afară din spital, pentru puțin timp? îl privi ea rugător.

Taehyung oftă ușor, dând din cap dezaprobator după ce ascultă rugămintea lui Eun-Bin

- Binnie, știi prea bine că regulamentul îmi interzice asta. deveni bărbatul serios, privind-o încruntat.

- Haide Tae, știu că nu ai voie să mă scoți, dar unele reguli sunt făcute pentru a fi încălcate. Și în plus, ai spus că ai face orice pentru mine. făcu ea un botic, privindu-l cu ochii unui cățeluș plouat.

Taehyung își luă privirea de la ea știind prea bine că dacă avea s-o mai privească mult urma să îi cedeze în cele din urmă.

- Știu ce am spus Binnie, dar... . vru el să continue Eun-Bin îl întrerupe, punându-i un deget pe buze după ce îi întoarse capul spre ea, distanța dintre ei doi fiind destul de mică.

- Nici un dar! Uite dacă mă ajuți, voi face orice vrei tu. spune bruneta cu încredere în voce.

- Orice? o întreabă Taehyung, încă cu degetul ei pe buzele sale.

- Orice! îi confirmă Eun-Bin, dând din cap hotărâtă.

Taehyung se lăsă pe coate privind uși pantalonii fix în zona intimă. Instinctiv Eun-Bin se uită și ea acolo, mărindu-și ochii considerabil la vederea ușoarei umflaturi ce era destul de vizibilă din cauza pantalonilor de asistent ce erau ușor mulați în partea de sus.

- Ei bine... . spune brunetul pe un ton seducător privind sugestiv insistent spre acel loc.

- Ce? sări rapid Eun-Bin din pat, având privirea fixată tot pe acel loc. Vrei ca eu să..? indică ea spre membrul său ușor erect.

- Mhm. îngână bărbatul ușor, lăsându-și capul pe o parte așteptând.

Tăcerea se lăsă peste cei doi pentru un timp. Bruneta cântarea opțiunile pe care le avea. Adică, de când îl văzuse își dorea să se culce cu el, dar nu credea că acel moment va veni atât de repede ,dar nu o deranja deloc. Dimpotrivă, cu cât mai repede cu atât mai bine.

Totuși, deodată râsul colorat al lui Taehyung inundă încăperea, făcând-o pe Eun-Bin să se încrunte.

" Iar râde degeaba? Chiar îi seamănă lui Jojo, poate sunt chiar frați." gândi Eun-Bin, fiind în exterior tăcută.

- Glumesc Binnie, nu ți-aș cere niciodată așa ceva. Te voi scoate în seara asta într-o plimbare în parcul din apropiere, doar că trebuie să facem un plan pentru a nu fi prinși, altfel o încercăm amândoi. Eu mai rău ca tine. spuse Taehyung, ridicându-se în capul oaselor.

Eun-Bin oftă oarecum ușurată. Nu se simțea pregătită pentru a o face cu el, dar dacă trebuia cu adevărat ar fi făcut-o.

- Sigur. îi răspunde simplu Eun-Bin, dând din cap aprobator, în semn că înțelesese.

- Bine, aș vrea să fii îmbrăcată cu ceva negru. îi zise el.

- Voi încerca să fac rost de ceva negru de prin vestiarul asistentelor. îi spune femeia.

- Perfect. Ne vedem după stingere la intrarea din spate. Cea din față este păzită și nu avem șanse de a ieși pe acolo. îi explică Taehyung femeii ce-l privea serioasă.

- Am înțeles, ne vedem atunci. spuse Eun-Bin ușor, gândindu-se și de la cine ar putea lua ceva negru.

- Pe mai târziu Binnie. îi spune Taehyung zâmbind, iar mai apoi ieși din încăpere.

𝑆𝐻𝐸 :𝚔𝚝𝚑:✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum