Taehyung și Eun-Bin stăteau întinși în pat. Abia ce o făcuseră și își trăgeau sufletul, unul privind tavanul, iar celălalt privind unul dintre pereți, fiecare fiind cu gândul în altă parte.
Tot ceea ce îi ținea conectați unul de celălalt, erau atingerile fine, inconștiente, pe care și le dădeau reciproc. Mâna lui Taehyung era pe brațul ei, făcând mișcări de sus în jos, iar Eun-Bin își mișca degetul arătător de la stânga la dreapta pe clavicula lui.
Taehyung se gândea la treburile editurii și ce lucruri mai erau de făcut. În schimb, Eun-Bin se gândea la blonda din biroul lui Taehyung.
Aproape spumega la gândul că aceasta îl atinse pe Taehyung și cu un fir de păr. Se încordă instant, parcă fiind gata s-o strângă de gât în acel moment.
Brunetul îi simți mușchii încordați și pumnii bine strânși. O privi confuz, neștiind ce anume pățise iubita lui de era așa nervoasă deodată.
- Ce s-a întâmplat Binnie? Este totul în regulă? îi ridică el bărbia, pentru a-l privi. Așa putea desluși mai bine dacă avea să-l mintă.
- Pot să te întreb ceva Tae? îl privi ea, având o tristețe densă în ochi, dar și în glas.
- Sigu... . vru să spună Taehyung, dar a fost întrerupt de soneria de la ușă.
Eun-Bin oftă, ridicându-se din pat, în timp ce se îmbrăca rapid. Brunetul se ridică pe coate, privind-o nedumerit pentru a doua oară.
- Ce faci? o întreabă el confuz.
- Mă duc să văd cine e. Nu pot ieși dezbrăcată. zâmbi ea strâmb, încercând să pară bine.
După ce Eun-Bin părăsi camera, Taehyung se îmbracă din câteva mișcări rapide, nevrând s-o lase pe brunetă singură. Cine știe ce fel de persoană suna la ușă în toiul nopții.
Fix când se încheia la șliț, o auzi pe Eun-Bin țipând, el împietrind câteva clipe în loc, pulsul lui crescând imediat, considerabil.
Ieși în grabă din cameră, dând de o namilă de om, ce încerca s-o scoată afară din apartament.
- La dracu, nu te mai zbate atât, o să mergi unde ți-e locul! urlă bărbatul, smucind-o pe brunetă, ce se dezechilibră ușor, dar se puse pe picioare imediat.
Taehyung alergă nervos spre el, lovindu-l cu toată forța în falcă, făcându-l să se dea câțiva pași în spate din cauza impactului.
Brunetul o trage pe Eun-Bin în spatele lui, ce plângea în tăcere. Necunoscutul își recăpătă poziția, privindu-l enervat pe Taehyung.
- Tu cine dracu mai ești? urlă bărbatul, în proces, stropi de salivă ieșiră din gura lui, de parcă era un câine turbat ce se pregătea să muște tot ce îi ieșea în cale.
- Mă-ta! Ce dracu crezi că faci?! zbiară și Taehyung, vena sa de la gât fiind foarte evidentă.
- Ia vezi-ți de treaba ta băiețel. Acum dispari până nu te bat de-ți sună apa în cap. îl privi bărbatul batjocoritor.
Acest înaintă spre Taehyung cu intenția de a-l lovi, văzând că nu se clintea din loc și nici nu avea de gând s-o facă prea curând. Totuși brunetul luase în graba lui o vază, pe care o lovi de perete, în mână rămânând un ciob mare și ascuțit.
Bărbatul se opri în loc, ochii lui mergând de la ciob la Taehyung, ce îl privi de parcă îl putea omorâ fără prea mare efort.
- Eu a-și zice să pleci, înainte să rămâi fără viață. mârâi brunetul amenințător spre necunoscut.
Ce din urmă, ridică mâinile, mergând cu spatele în timp ce părăsea ușor apartamentul. Totuși, se opri în prag, spunând câteva cuvinte înainte ca Taehyung să îi închidă ușa în nas.
- O să-ți pară rău.
Aceste cuvinte nu l-au afectat pe Taehyung, care se întorsese imediat spre Eun-Bin, ce stătea pe jos tremurând.
Se aplecă în genunchi în dreptul ei, fiind la același nivel cu ea. O prinde într-o îmbrățișare lungă, lăsând-o să suspine în pace la pieptul său gol, în timp ce el o mângâia ușor pe spate.
- Este în regulă. Sunt aici Binnie. Vei fi bine de acum. spuse el șoptit la urechea ei, după care o luă stil mireasă în brațe, ducând-o pe canapea, deoarece podeaua era incomodă și rece.
Îi adusese un pahar cu apă, Eun-Bin dându-l gata treptat, și se liniști încet, Taehyung lăsându-i prilejul de a-și aduna gândurile în ritmul ei.
- Ești mai bine? o întreabă el după un timp.
Eun-Bin dădu din cap încet, după care inspiră aer adânc în piept și se întoarse spre brunet. Se apropie de el, luându-i una dintre mâinile sale mari, într ale ei, și-l privi intens.
- Pot să-ți mai pun acea întrebare Tae? rosti ea ușor.
- Sigur Binnie. aprobă el din cap, fiind numai ochi și urechi la ea.
- Vrei să te căsătorești cu mine?
CITEȘTI
𝑆𝐻𝐸 :𝚔𝚝𝚑:✔︎
Fanfiction~Dragostea mea pentru tine este mai obsesivă decât ai crede.~ ● All rights reserved to casskally ●iulie 2021