Eun-Bin privea hârtiile de pe biroul ei. Era un manuscris pe care trebuia să-l ordoneze după ce îl printase.
Se uita cu atent la numărul fiecărei pagini, îngustându-și puțin ochii și apropiind foaia de față, atunci când nu înțelegea numărul, scrisul fiind destul de mic.
Trebuia să facă asta deoarece Taehyung urma să citească manuscrisul și să ia o decizie cu privire la el. Dacă să-l publice sau nu.
Autorul era mai bătrân și prefera scrisul de mână decât cel pe calculator. Deci editura trebuia să transcrie tot ceea ce era scris acolo.
Asta era treaba ei. Din fericire, Jimin transcrisese jumătate de roman într-o perioadă mai puțin aglomerată, deci nu a avut prea mult de muncă.
Începuse de transcris pe la opt treizeci și terminase pe la trei fără zece, după care a început să printeze totul.
Jimin îi spusese în acea dimineață că Taehyung prefera să citească de pe foi decât de pe monitor. Acest lucru era datorat faptului că era scriitor. Putea simți mai bine povestea așa.
Era un bărbat sofisticat, dar avea și motiv. Oricum nu o deranja. Atâta timp cât se simțea bine era perfect pentru ea.
Oftând, își duce o mână după gât frecându-l în timp ce își lăsă capul pe spate.
- În sfârșit! rosti ea de parcă scăpase de o povară.
Se ridică de pe scaun cu teancul de hârtii pe brațul stâng, mergând hotărât spre biroul lui.
Ajungând în dreptul lui, bate de trei ori la ușă. Nu primise nici un răspuns, dar intrase.
Taehyung era cu spatele, vorbind la telefon, în timp ce privea pe fereastră. Probabil de asta nu i-a răspuns și nici nu a auzit-o.
- Da știu, domnule Kang, de acum trei să mă uit peste el. spune brunetul și se întoarce spre încăpere, observând-o abia atunci pe Eun-Bin.
Ea îi zâmbește ușor și dă din cap sub formă de salut. Taehyung se așează la birou, făcându-i semn brunetei să aștepte puțin, ceea ce ea și făcu.
- Vă voi da un răspuns în cel mai scurt timp. Totuși nu trebuie să vă faceți griji. Sunteți cel mai vechi autor din editură și cel mai citit. Cu siguranță veți da lovitura și de data aceasta. se lăsă el le spătar.
Eun-Bin așeză teancul pe biroul lui, și-și încrucișă palmele în față încă așteptând ca Taehyung să termine de vorbit la telefon.
- Da, o zi bună. La revedere. spune el, închizând apelul, mai apoi oftând ușor făcându-și tâmplele.
- Ți-am adus manuscrisul domnului Kang, bănuiesc că el era cel cu care vorbeai. rostește ușor bruneta, menținându-și postura în continuare.
- Da, mulțumesc. Pot să te rog ceva Binnie? o privi el atent, de parcă se uita în sufletul ei.
- Sigur! Cu ce te pot ajuta? îi răspunse ea voioasă.
- Îmi poți face un ceai? o întreabă el.
- Sigur, vin imediat. spuse ea, mai apoi plecă din birou.
Ieși în camera principală unde erau ceilalți și traversă toată camera intrând în bucătărie.
Pusese niște apă la încălzit, iar în timpul acela luă o cană curată , punând în ea un pliculeț cu bucățele mici de plante și două lingurițe de zahăr.
Adăugă apa și amestecă de câteva ori tot conținutul, după care o luă înapoi spre birou care era destul de aproape.
Când ajunsese în dreptul ușii nu mai bătu, ci intră direct.
Se opri în loc văzând o angajată îmbrăcată sumar, având fusta sub fund și sânii lăsați aproape mai mult de jumătate la vedere.
Era aplicată peste birou și discuta cu Taehyung.
Brusc gelozia o cuprinde pe Eun-Bin, ce dacă putea, deja ar fi scos fum pe nări. Își încleștă maxilarul și pumnul liber, până când unghiile de la mână îi intraseră în piele, di unele locuri curgând puțin sânge.
Își reprimă instinctul de a o lua de păr și continuă să asculte conversație.
- Ce spuneți de mâine seară? se auzi vocea ei pițigăiată.
- Nu Yona, nu sunt interesat de oferta ta. Dacă ești drăguță, poți pleca, am treabă. îi spuse Taehyung exasperat.
Eun-Bin zâmbi pe interior, privind-o pe femeie de sus. Blonda se întoarse supărată și trecu pe lângă brunetă.
Se asigură că își scoate puțin umărul în afară și o lovi pe angajată, mergând mai apoi dând din șolduri încercând să-i facă în ciudă.
Se auzi ușa fiind trântită, iar Taehyung începu să râdă dând din cap dezaprobator, văzând totul și știind foarte bine ce se întâmplase în mintea brunetei.
- Nu trebuie să-ți faci griji în privința ei. Face asta pentru că e la un pas de a fi concediată. spuse Taehyung, în timp ce Eun-Bin îi lăsă cana pe masă.
Era nedumerită de afirmația lui.
- De ce? Ce a făcut? întrebă bruneta curioasă.
- Ce nu a făcut. Comportament e lipsit de bun simț, plus că nu-și face treaba cum trebuie. E fiica unui prieten de familie. De asta am angajat-o. îi răspunde brunetul, luând o gură de ceai.
- Am înțeles. O să te las să termini treaba. Spor! spune ea, după care părăsi biroul.
Ceva nu i se părea cum trebuie legat de acea Yona. Parcă era un motiv de îngrijorare la ea și frustrant era că nu știa ce anume este acel lucru mai exact.
CITEȘTI
𝑆𝐻𝐸 :𝚔𝚝𝚑:✔︎
Fanfiction~Dragostea mea pentru tine este mai obsesivă decât ai crede.~ ● All rights reserved to casskally ●iulie 2021