Taehyung opri mașina, în dreptul restaurantului Kioku. Bărbatul alesese special acel restaurant, știind că era unul foarte bun și extravagant.
Își întoarce privirea spre Eun-Bin ce încă se juca cu degetele în poală. Putea observa ușor, cum obrajii ei erau încă roșii.
Brunetul zâmbi ușor, după care coboară din mașină mergând spre partea ei. Îi deschide ușor ușa și se aplecă spre ea.
- Am ajuns Binnie. rosti el ușor pe un ton obraznic, vrând în continuare s-o tachineze.
Femeia doar înghiți în sec, privind în continuare în gol, nevrând să îl privească pe cel din dreapta ei.
Coborâ și ea ușor din mașină și o luă înainte grăbită, sperând că obrajii ei nu erau foarte roșii, pentru că ea îi simțea arzând.
După câteva momente, se auzi telefonul lui Taehyung sunând, asta făcându-l pe brunet să se oprească în loc.
- Stai puțin! i se adresă lui Eun-Bin, ce se opri în loc fără a se întoarce spre el.
Taehyung își scoase telefonul din buzunar și răspunse apelului începând să vorbească.
- Da? se auzi glasul lui.
Eun-Bin se întoarse puțin spre el, fiind curioasă despre ce anume era vorba.
- De ce așa deodată? se încruntă el, oftând mai apoi.
Femeia încă nu înțelegea încă despre ce anume discuta bărbatul.
- Am înțeles. Mulțumesc pentru că m-ai anunțat. Bine, pa. spune el, după care închide telefonul.
Taehyung se apropie de Eun-Bin, iar aceasta se încordă ușor, acum fiind cu totul întoarsă spre el.
- S-a întâmplat ceva? îl întrebă ea nedumerită.
- Din păcate nimeni nu poate ajunge. Fiecare are câte ceva de făcut. Îmi pare sincer rău... . spuse el scarpinându-și ceafa, privind în jos.
Chiar îi pare rău. Văzuse în CV ul ei că acum două zile a fost ziua ei. Pe doisprezece noiembrie.
- Stai liniștit, nu este nicio problemă. zâmbi ea ușor, încercând să își mai înveselească șeful.
- Păi bănuiesc că trebuie să te duc înapoi acasă. își uni el buzele într-o linie dreaptă după ce rosti acele cuvinte ce îl întristau.
Nu voia să plece acum de lângă ea, dar ce putea face? Dacă i-ar fi spus să i-a cina împreună, poate s-ar fi speriat. Plus că nici nu îi tăcuse gură în mașină și a tachinat-o.
- De fapt... . spune ea gândindu-se la ceva, făcându-l pe Taehyung să-și ridice privirea spre ea cu o urmă de speranță. Am putea merge la mine. Acum două zile a fost ziua mea, mi-a mai rămas niște tort și am un vin bun, potrivit pentru tort. zâmbi ea ușor
CITEȘTI
𝑆𝐻𝐸 :𝚔𝚝𝚑:✔︎
Fanfiction~Dragostea mea pentru tine este mai obsesivă decât ai crede.~ ● All rights reserved to casskally ●iulie 2021