Reyyandan :
Miran ile birlikte evlenmiştik yıldırım evliliği olmuştu söz,nişan,kına,düğün hiçbiri olmamıştı biraz üzülsemde yapacak birşey yoktu hem zaten miran'ı çok seviyordum o yanında olsun yeter bana miranın küçük kızı çok sorun çıkartıyordu beni görünce yemek yemek bile istemiyordu . Ama miran'ın da dediği gibi o da bana alışacaktı . Babası ile kalıyordu ama 1 Ay da olsa annesinin yanına Amerika'ya gidiyordu . Bizde miranla ancak o zaman baş başa kala biliyorduk çünkü Dilara daha doğrusu kızımız her akşam bizimle yatıyordu , şikayetçi miydim? Asla! Çok tatlı bir kızdı .. Ben bunları düşünürken saat epeyce geç olmuştu ama miran ve Dilara hayla uyuyordu . Bende yanlarında beyaz geceliğim ile yatıyordum biraz yaramazlıktan bir şey olmayacağını düşünerek saç uçlarımdan azcık alarak miranın burnunun ucuna sürmeye başladım Tabiki bizimki hemen burnunu kaşıyarak yan döndü tekrar aynısı yapınca huysuzca kıpırdanıp yüz üstü yattı .
Miran : Reyyan çocuk uyanacak dur
Dedi ve Dilara ya daha sıkı sarıldı.
Bende daha fazla yaramazlık yapmadan kalktım üzerimi deyiştirme gereği duymadan elimi yüzümü yıkadım ve kahvaltı hazırlamaya indim .
Pazatez kızartıp domates doğradım , Dilara sevdiği içinde omlet yaptım peynir ve zeytin koydum . Reçel , pekmez , salatalık gibi birlik şey daha koyduktan sonra çayları doldurdum Dilara nın da sütünü koyup yatak odasına çıktım . Yatağa oturup Dilara yı öptükten sonra miranın saçlarını okşamaya başladım .
Reyyan : Hayatım hadi kalkın kahvaltı hazır.
Miran : 5dk dahaa
Reyyan : Hadi ama miran çaylar soğuyacak
Dedim miran dediğimi doğru bulmuş olacak ki kalktı ve Dilara'yı öpüp kucağına aldı .
Miran : Hadi babacım kalk bebeğim .
Dilara : Baba uykum var ama
Diyip daha çok sarıldı mirana
Miran: Hadi biz elimizi yüzümü yıkılıp geliyoruz annesi
Reyyan : Peki canım
Dedim ve dudağıma öpücük kondurup kaçtı .
Reyyan : Miran çocuğun yanında!
Dedim ama o çoktan gitmişti .Miran : Ellerine sağlık bitanem
Reyyan : Afiyet olsun sevgilim
Dedim ve yemeğine devam ettim gözüm Dilara ya çarptı miranın kucağında sadece sütünü içmiş yemeklerle oynuyordu .
Reyyan : Kızım hiçbir şey yememişsin ama sen olmaz ki böyle hasta olursun sonra
Dilara : Canım istemiyor
Dedi bana bakmamamaya çalışarak .
Miran : Prensesim ama yemek yemezsen büyüyemezsin ki
Dedi miran Dilara omuz silkip bana baktı .
Dilara : Baba ben annemi çok özledim .
Dedi ve benim gözlerim istemsizce dolmuştu beni hayla annesi olarak görmüyor olması beni çok üzüyordu .
Miran : Prensesim şuan benim işlerim var şirkette gidemeyiz ki Amerika'ya
Dedi miran böyle diyince Dilara ağlamaya başladı .
Dilara : Ama ben annemi istiyorum .
Dedi ve mirana sarılıp ağlamaya devam etti .
Miranda sıkıca sarıldı kızına.
Miran : Tamam babacım ağlama anneyi çığırız buraya o gelir .
Dedi ben bu sefer dönüp kaldım o kadın bizim evimize mi gelecekti ...
Farkındayım kısa oldu ama en kısa zamanda yeni bölüm gelecektir .
Vote ve yorum atmayı unutmayın . 💝💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Anne 🤓
FanfictionReyyan ve Miran birbirlerini severek evlenmiştir . Ama miran'ın reyyandan önce bir kızı vardır . Ve kızı Reyyan'ı hiç sevmez bakalım neler olacak. Miranın kızının adı : Dilara 'dır . İstanbulda yaşarlar . Miranın ailesi midyatta , Reyyanın ailesi...