Reyyandan
Sabah kışların cıvıl,cıvıl ötmesi ile gözlerimi açtım elimi yan tarafa doğru attığımda boş yatak İle buluştu ellerim . Mızmızlanarak gözlerimi açtım miran odada yoktu , nereye gitmişti bu adam! Yavaşça kalkıp üzerime hızla elbise geçirip odadan çıktım , sabah sabah otelde miran'ı arayacaktım deli gibi karnımı tutarak yürümeye başladım koridorda yoktu , bir kaç kere baktığım da da yoktu en son yemek bölümüne bakmaya karar verdim . Yemek bölümüne indiğimde miranın elinde iki tane tabak önünde ise kadın garson vardı , kadın garsona gülerek birşeyler anlatıyordu. Sakin ol Reyyan! Sakin ol! Yok olmuyorum hızlı adımlarla miranın yanına gittim. Miran beni görünce gülmesini kesip hemen kızdan uzaklaştı . Hemen miranın koluna girdim .
Reyyan: Miran! Ne oluyor burada?
Miran: Şey sevgilim İlknur benim ilk okuldan arkadaşım .
Reyyan: Hmm öylemi
Dedim ilknur'a çaktırmamam gerekiyordu . Ama miran'a öyle bir bakış attım ki o yetmişti ona.
Reyyan: Biz en iyisi odamıza gidelim sevgilim
Dedim sinirimi almak miranın koluna tırnaklarımı geçirerek .
Miran: Ahh
Dedi diye inledi ve kolunu çekmeye çalıştı ama izin vermedim .
Miran: Gidelim gidelim biz
Dedi kolunu överken.
İlknur : Aa numaranı versene miran konuşuruz .
Dedi İlknur kendimi zor tutmaya başladım .
Reyyan: Ver ben vereyim sana ver.
Diyerek telefonumu aldım ve kendi telefon numaranı girdim. Sinirden ellerim titriyordu
İlknur : sabah kahvaltıda görüşürüz mirancım
Miran : Görüşürüz İlknur
Dedi tereddütle ben sana göstereceğim görüşürüz'ü!
...............Reyyan: Konuşma miran!
Miran: Ya Reyyan arkadaşım diyorum niye anlamıyorsun!
Reyyan: Arkadaşın olması kadar samimi olacağın haline gelmiyor!
Miran: Reyyan hamilesin diye birşey demiyorum ama fazla abartıyorsun!
Reyyan: Ben abartıyorum Yani öyle mi miran
Miran: Evet sen abartıyorsun!
Dedi bana doğru adım atarak ve beni duvarla arasına sıkıştırdı . Ve dudaklarıma bakmaya başladı.
Miran: Şimdi uslu bir kız çocuğu ol ve kocana ayak uydur..
dedi ve dudaklarıma yapıştı bende karşılaşıp vermeye başladım ellerimi sakallarına gezdirmeye başladım. Bu hormonlar yine coşmuştu , ah bu hormonlar .
Reyyan: Miran İlknur ile ne kadar tanıyorsunuz bir birinizi
Dedim miranın çıplak ğöğsünde yatarken
Miran: Normal arkadaş gibiydi okulda gördüğümüz zaman selam verirdik birbirimize , ama bana aşıktı İlknur
Reyyan: Ne?!
Dedim kafamı kaldırarak miran sanki ağzından birşey kaçırmış gibi teredütle bakıyordu gözleri .
Reyyan : Doğru mu bu miran
Miran: M-Meleğim doğru ama çocukken aşıktı şimdi sevgili vardır onun.
Reyyan: Var Mıdır?!
Miran: Vardır vardır
Dedi beni geçiştirerek ama fazla uzatmak istemiyordum , yorulmuştum bir an önce uyumak istiyordum. Miranın ğöğsünü öpüp gözlerimi kapattım.
Reyyandan
Saat 2,3 gibi karnımın guruldaması ile gözlerimi açtım miniğim acıkmıştı ellerimi karnıma atıp okşadım daha sonra mirana baktığımda uyuyordu bende yavaşça kalkıp duşa girdim ve duş aldıktan sonra üzerime gecelik giyip oda telefonundan iki kişilik kahvaltı istedim ve birkaç şey daha ekledim , süt,bal gibi çünkğ miranın getirdiği geneller soğumuştu garson'a geri verecektim onları garson gelene kadar odayı toplamayı düşündüm , çok dağıtmıştık yine . Miranın gömleği ve pantolonunu alıp sirkelerden bir not kağıdı düştü , açtığımda bir doktor adı ve randevu saati vardı , altında ise miniğimiz ile tanışma vakti yazıyordu yaa! Canım kocam benim uyurken bile beni mutlu etmeyi
Biliyor . 5dk sonra garson gelmişti kapıyı açıp parasını verip yemekleri aldım ve teşekkür edip kapıyı kapattım kahvaltılıkları masaya koydum. Daha sonra miranın yanına gittim ve dudağını öptüm.
Reyyan: Sevgiliiim haydi kalk bitanem.
Dedim ama miran bana aldırmadan uyumaya devam ediyordu. Bu sefer üstüne çıkıp karnına oturdum.
Reyyan: Ya miran kalksana.
Miran: Uykum var Reyyan in üstümden
Reyyan: Kalkarsan inerim.
Dedim ama yine cevap vermeyip uyumaya devam ediyordu. Sen şimdi görürsün! Azcık daha geri kayarak popomu miranın erkekliğinin üstüne koydum ve haraket ettirmeye başladım, miran inleyerek gözlerini açtı.
Miran: Yaramaz kız çocuğu musun sen? Rahat dursana
Diyerek kucağına aldı beni ve masaya geçerek sandalye'ye oturtu ve kendisi de karşıma geçip oturdu. Hemen yemeklere gömüldüm çok acıkmıştım. Miran ise bana gülerek yemek yiyiyordu.
Yeni bölüm geldi umarım beğenirsiniz. Vote ve yorum atmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Anne 🤓
FanficReyyan ve Miran birbirlerini severek evlenmiştir . Ama miran'ın reyyandan önce bir kızı vardır . Ve kızı Reyyan'ı hiç sevmez bakalım neler olacak. Miranın kızının adı : Dilara 'dır . İstanbulda yaşarlar . Miranın ailesi midyatta , Reyyanın ailesi...