REYYANDAN
Sabah erkenden kalkıp Konak'ta volta atmaya başladım. Bir an önce gidip kızımı almak istiyordum. Saat daha 09.00'dı 13.00'da uçağımız vardı. 12.00'da gidip Güneş'i alacaktım. Evde ne kadar iş varsa hepsini yapmaya başladım. Yoksa vakit geçecek gibi durmuyordu. İşe iyicene kendimi kaptırmıştım saate baktığımda saat 12.20'di heme üzerimi değiştirip Serdar'ın yanına gittim. "Serdar ben Güneş'i almaya gidiyorum. Sende bavulları toplar mısın?" Dedim ve montumu giydim. "Olur olur da istiyorsan gele bilirim seninle." "Yok Serdar olay çıkmasın boş yere." Dedim ve konaktan ayrılıp Aslanbey konağında gittim. Girdiğimde miran Güneş'i koltuğa yatırmış yüzünü kapatıp açarak şebeklik yapıyordu. Güneş'de miranın bu yaptığına gülüp kahka patlatıyordu. Miran beni görünce Güneş'i kucağına alıp yanıma geldi. Güneş'i hemen kucağıma aldım. Miran bana bakarak konuşmaya başladı. "Gitmeseniz olmaz mı?" Dedi "Bize gerek yok senin zaten bir ailen var miran." Dedim çünkü öyleydi.. "Benim tek ailem sizsiniz." Dedi hahaa bune gülmeli miyim? "Daha fazla burada kalmak istemiyorum. Güneş'in eşyaları nerede?" Dedim Esma anne eşyaları getirdi. "Özletme fazla gelir Güneş'i kuzum olur mu?" Dedi bende sadece kafa salladım arkamı dönüp gidecek iken miran konuştu. "Gitme!" Dedi oysaki doğum yaptığım gün arkasını dönüp giden o değil miydi? "O adama mı baba diyecek Güneş?" Dedi Arkamı dönmeden cevap verdim. "Evet" dedim sinirle yanıma geldi. "Benim kızım o adama baba diyemez!" Dedi ne hakla bana bağırıyordu. "Bu seni ilgilendirmez." "Pek de ilgilendirir Reyyan hanım! Güneş'in babası benim o it değil!" "Ağzını topla." Dedim ve konaktan çıkıp. Takiye binip konağa geldim. Serdar İle birlikte aynı taksi ile hava limanına gittik. Ve sonrası İtalya.
İTALYA
Eve geldikten sonra Güneş'i emzirip uyutmuştum. Bende üzerimi giyinip Serdar'ın yanına gittim. "Serdar yor yorgunuyum uyuyucam." Dedim o ise tamam dedi ve odama gidip düşünmeye başladım. . Bundan sonra ne olacaktı? Hiç bilmiyordum. Galiba ilk defa bu kadar çaresizdim. Biz miranla hiç ayrı kalmazdık ki. Kalamazdık. Bizi kim bu hale getirmişti. Biz ne ara böyle olmuştuk. Biz kızımızı beraber büyütecektik. İlk yürüşünü işk baba diyişini , ilk anne diyişini beraber duyacaktık. Kızımızın kardeşleri olacaktı. İşk okul günü yanında olacaktık. Şimdi ise bunlaeı babasız yapacağız. Babasız büyüyecek kızım. Benim minik kızım neden bunu hak etti? Hak edecek ne yaptı? Hayat ona daha küçücük iken böyle zalim davranmak zorunda mıydı? Affet beni kızım. Seni babandan. Babanı da senden ayırdığım her gün İçin affet. Kalbim sıkışmaya başlıyordu. Elimi kalbime götürüp tuttum içeri geçtim. Televizyonda bir haber vardı Serdar'da pür dikkat onu izliyordu.
X : Midyat'ın ünlü iş adamı Miran Aslanbey eski eşi Reyyan Şadoğlu'nun arkasından italya'ya giderken uçağı düştü. Ünlü iş adamından 2 saattir haber alamıyoruz.
Sonrası karanlık.YENİ BÖLÜM GELDİ. UMARIM BEĞENİRSİNİZ.BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.
MİRAN'A SÖYLENEN LAFLARI GELİ ALALIM DJDJDJD.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Anne 🤓
FanfictionReyyan ve Miran birbirlerini severek evlenmiştir . Ama miran'ın reyyandan önce bir kızı vardır . Ve kızı Reyyan'ı hiç sevmez bakalım neler olacak. Miranın kızının adı : Dilara 'dır . İstanbulda yaşarlar . Miranın ailesi midyatta , Reyyanın ailesi...