7.Bölüm - Araba 💙

813 36 17
                                    

Reyyandan :
Eve gelmiştik eve gelirken Dilara yolda uyumuştu bende oturma odasına geçtim ve oturdum karnım çok kötü ağrıyordu , üşüyordum ve ellerimi karnımda birleştirdim . miran da Dilara'yı odasına yatırıp yanıma geldi ve bana sarıldı . Bende ona sarıldım .
Miran : Reyyan sana hava limanında noldu birden öyle
Reyyan : Regl oldum miran o-ondan
Dedim ve miran şaşırdı biraz
Miran : Neden bana söylemedin meleğilm ıhlamur falan yapardım sana , ağrın varmı?
Reyyan : Var biraz ama geçer birazdan .
Miran : Olmaz öyle gel
Dedi ve beni kucağına alıp yatak odasına götürdü ve yatağa yatırıp çorap aldı ve çorap giydirdi daha sonra üstüne de kalın bir hırka yorganı da sıkıca kapattı üzerimi ...

1 hafta sonra :
Bugün yine erken saate uyanmıştım bugün regl'lim bitiyordu hemen duşa girdim ve duş alıp , üzerimi giyinip çıktım miran ve Dilara bizim yatakta yatıyordu bende hemen kahvaltı hazırlamaya aşağı indim ve çayı koydum , patates kızarttım  , omlet yaptım , domates doğradım  , zeytin , peynir koydum ve masa hazırdı. Yukarı çıkıp miran ve Dilara'yı uyandırdım .
Reyyan : Hadi kalkın uykusuzlar kahvaltı hazır.
Dedim ve Dilara homurdanıp daha çok mirana sarıldı . Bu sefer miranı dürttüm .
Reyyan : Haydi miran kahvaltı soğuyacak.
Miran : tamam meleğim geliyoruz
Dedi ve Dilara İle yataktan kalkıp banyo'ya gitti bende mutfağa gittim 5dk sonra miran ve Dilara gelmişti .
...
Hep beraber kahvaltı yaptıktan sonra bahçede oturuyorduk Dilara ise oyun alanında oynuyordu gözümüzün önündeydi bende miranın yanında oturuyordum .
Reyyan: Miraaann
Miran : Efendim
Reyyan: bir bebeğimiz olsa güzel olmaz mıydı
Miran: harika olurdu ama zaten bizim bir bebeğimiz var sevgilim
Reyyan: Var tabi ama -
Miran : şimdi bunu konuşmak İçin erken sevgilim Dilara yı biraz daha büyütelim olur mu?
Reyyan: Peki
Dedim ve yerime oturdum miranda beni kendisine çekip sarıldı .
Bense lafı ağzına tıkılmış kedi gibi oturdum oturduğum yerde .

Saat 16:00 gibi yürüşüşe çıkmıştık Dilara birazcık önümüzde bisikleti ile ilerliyordu bizde miran ile el ele yürüyorduk arkasından ama benim aklım sabahki konudaydı daha fazla içi içimi yiyeceğime mirana sormaya karar verdim .
Reyyan: Miran sana birşey soracağım .
Miran ; sor bitanem
Reyyan: sen sabah neden öyle dedin ki? Bir bebeğimiz olsun istemez misin ?
Ben böyle diyince miran durdu ve bana döndü .
Miran: senden bir Bebeğim olsun çok istiyorum , ama Dilara'nın ona olan kıskançlıklarını düşündü-
Reyyan: anladım , tamam
Dedim ve önden önden yürümeye başladım .
Miran : daha dinlemedin ki ama beni , Reyyaaan
Diyip arkamdan gelmeye başladı bense ona inat önden önden gidiyordum .
Güzel bir yürüyüşün ardından eve gelmiştik eve vardığımızda çoktan hava kararmıştı ben yorgunluktan kendimi yatak odasına attım , Dilara da kendi odasına gitmişti , normalde bizim yanımıza gelip yatardı ama bugün gitmişt kendi odasına , Allah Allah? Ben gözlerimi kapatıl uyumaya çalışırken odanın kapısı açıldı , hiçbir tepki vermeden uyumaya çalıştım , miran yatağa girip arkamdan sarılmıştı , ben yine bir tepki vermedim , yanağını uzunca öptü , daha sonra boynumu , daha sonra dudağımı , bu işin başka yerlere gideceğini anladığımda konuşmaya başladım.
Reyyan: miran uykum var , yorgunum
Miran: ben alırım senin yorgunluğunu
Reyyan: yok yok alma uyuyum ben
Miran: yok öyle uyumak hemen , gel bakayım
Dedi ve beni üstüne çekti ben üstü miran Altaydı .
Miran : sen sabahki konuya takılmışsın belli
Reyyan: yok ne takılacam .
Miran: takılmışsın takılmışsın , ama sen beni daha dinlemeden kendi kendine karara vermişsin.
Reyyan: seni dinlesem sanki kararını mı değiştireceğim miran .
Miran : ben kararımı verdim zaten
Dedi ve kulağına yaklaşıp nefesini üfleyerek konuşmaya başladı.
Miran: senden bir çocuğum olsun istiyorum ..
dedi sanki o an dünyalar benim oldu , mirana dönüp sım,sıkı sarıldım , allahım ben ne sevap işledim de sen bana bu bal gözlümü verdin .
Miran ; dur deli kız dur
Dedi gülerek beni altına aldı , şimdi ben alta miran üste idi , o gece sanki yarınımız yokcasına birlikte olmuştuk .

Sabah kasıklarıma giren ağrı İle gözlerimi açmıştım , kalçamı tutup arkamı döndüm be cenin pozisyonu oldum , miranda benim sesime uyanmış olacak ki arkamdan sarıldı .
Miran: Noldu meleğim ağrın mı var ?
Reyyan : Biraz var
Miran: gel böyle
Dedi ve beni ğöğsüne yatırıp masaj yapmaya başladı kalçama, iyi yürekli bal gözlüm benim .
Kahvaltıdan sonra duş alıp şadopluna bırakmıştı miran beni kendisi de Dilara İle Aslanbey konağında geçmişti bende akşama kadar şadoplunfa durup Aslanbey'e geçecektim bir kaç gün Aslanbey'de kalacaktık . Şuan İsa Gül İle oyun oynuyorduk .
Gül : Abla mirancım niye gelmedi
Reyyan: O başka zaman gelecek Ablacım , sen benim yerine Gülü kocaman öp dedi
Ve yanağını uzunca öptüm gülün.

...

Reyyan: Miran beni almaya gele bilirsin sevgilim .
Miran: Tamam çıkıyorum şimdi konaktan bitanem.
Dedi ve miran kapattı telefonu bende anneme babama , güle görüşürüz dedikten sonra dışarı çıktım 5dk sonra miran gelmişti . Arabaya binip kapıyı kapattım . Sadece miran ve ben vardık araba .
Miran: Hoşgeldinnn
Reyyan: Hoşbulduk
Dedim ve miran arabayı sürmeye başladı bende kafamı cama dayadım ve yolu izlemeye başladım , bir süre sonra konağa gitmediğimizi fark ettim , nereye gittiğimizi de çıkartamıyordum her taraf zifiri karanlıktı . Miran bir süre sonra arabayı sağa çekti ormanlık yolu gibi bir yere benziyordu , daha sonra kapıları kilitledi .
Reyyan : Miran noluyor .
Dedim ve miran beni kucağına çağırdı , bende anlamaz gözlerle miranın kucağına yerleştim o da ellerini belime sardı .
Reyyan: Miran çok korkunç burası
Dedim miranın kafasını tutarken .
Miran: Korkma meleğim ben yanındayım
Dedi ve dudaklarını boynuna bastırdı hızlı hızlı öpüyordu o öptükçe benim kalbim daha hızlı çarpıyordu .
Miran : Karımla araba keyfi yapmak istedim
Dedi ve öpmeye devam etti
Reyyan: ya miran
Dedim ama miran beni duymuyordu , benim kocamın canı yine beni istemişti anlaşılan , artık araba da birlikte olmadık demeyiz .
Miran kendini yorgunca arkaya yasladı
Miran: Of be baya yoruldum
Dedi bense hızlı , hızlı nefes alıyordum . Miran kafamı kendi ğçğsüne yasladı bir süre sonra nefes alış verişlerimiz düzene girmişti
Reyyan: Miran saat 12 olmuş gidelim artık eve hem ben çok korkuyorum buradan
Miran: Tamam meleğim üstünü düzelt
Dedi ve bende toparlanıp kendimi yan koltuğa attım miranda kendinine çeki düzen verip arabayı çalıştırdı ve Aslanbey'e doğru yol aldık .
Yeni Bölüm geldi umarım beğenirsiniz
Vote ve yorum yapmayı unutmayın
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere :))

Üvey Anne 🤓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin