Reyyandan :
Miran'ın gelmesine 1 saat kala bende hazırlanmaya başladım ilk önce odamıza girdim ve odayı toplamaya başladım daha sonra mutfağı, solonu, banyo'yu hepsini toparladım silip , süpürdüm Simay hanımda tabi yan gelip yattı bir insan bu kadar mı tembel olur!
İşimi bitirdikten sonra odama girip banyo Ya girdim hızlıca güzel bir duş alıp çıktım üzerimi giyindim , yeşil bir elbise ve çokta yüksek olmayan kahverengi bir topuklu ayakkabı giydim daha sonra saçımı kuruttum hava çok sıcak olduğu İçin saçımı topladım . Ben hazırlanırken telefonum çaldı arayan mirandı hemen bekletmeden açtım .
Reyyan : Efendim canım
Miran : Meleğim hadi çıkın kapıdayım .
Reyyan : Tamam hayatım .
Dedim ve telefonu kapatıp Simay ve Dilara'nın yanına gittim .
Reyyan : Miran gelmiş bizi bekliyor dışarıda .
Dilara : Yaşasın parka gidiyoruz .
Simay : Hadi annecim al bakalım hırkanı
Dilara : Anne çok sıcak dışarısı
Simay : Tamam o zaman yanımıza alalım .
Dedi ve Dilara yı kucağına aldı ve evden çıktılar bende kapıyı camı kontrol etttim açık mı diye açık olmadığına emin olduktan sonra kapıyı çekip anahtarı yanına alıp arabaya doğru gittim içim rahattı evin 4 bir yanı koruma ile doluyordu arabaya geldiğimde Simay ve Dilara önde oturuyordu . Şaka mı bu?
Simay neden öne oturdu? Daha doğrusu ne hakla? Mirana baktığımda Dilara ile Özlem gideriyordu hiç farketmemişti bu durumu bile kırıldım. Ama birşey söylemeden arkaya bindim .
Miran benim bindiğini görünce arabayı çalıştırdı .
Miran : Hadi babacım annenin kucağına geç ben araba kullanacağım .
Dilara : Tamam baba
Dedi ve Simay'ın kucağına yerleşti miran o anda farketti Simay'ın önce oturduğunu .
Miran : Simay sen neden öne bindin?
Simay : Iı bilmem sorun olmaz diye düşündüm.
Miran : Bir dahakine arkaya bin olur mu? Orada Reyyan oturuyor .
Dedi Simay da bozulmuş bir şekilde kafasını salladı . Miran arabayı parka doğru sürmeye başladı parka gitmek şadoğlu konağının önünden geçecektik bende şadoplu konağında durmak istiyordum miranlar parka iken , hem mirana kırılmıştım , hemde annemi gülümü babamı çok özlemiştim . Miran şadoplu konağının önünden geçerken seslendim ona.
Reyyan : Miran beni burda indirsene
Miran : Neden meleğim parka gidiyoruz hep beraber.
Reyyan : Siz gidin . Ben annemi gülümü özledim dönüşte alırsınız beni .
Miran : Olmaz öyle ben seni başka zaman getiririm .
Reyyan : Miran.
Miran : Hatta gülü de al o da gelsin bizle parka .
Reyyan : Peki
Dedim ve miran arabayı durdurdu bende arabadan inip kapıyı çaldım Dilara gülü hiç sevmiyordu miran'dan da kıskanacaktı kesin umarım bir sorun çıkmaz! Kapıyı Melike açtı hemen içeri girip kapıyı kapattım .
Reyyan : Melike gülü hazırlayıp getirsene hemen , miran Dilara'yı parka götürüyor gülü de alalım dedi .
Melike : Tamam Reyyan'ım hemen getiriyorum .
Melike koşarak gitti ardından azat geldi eyvah! Umarım miran gelmez .
Azat : Reyyan ne işin var senin burada?
Reyyan : Gülü Almağa geldim azat abi
Azat : Hala mı Reyyan? Halamı abi diyorsun bana .
Reyyan : Azat sonra konuşalım nolur .
Dedim azat telaşımı anlamış olacak ki yanımdan uzaklaşıp gitti . Oh! Şükür çektim içimden , miran beni azatla görseydi kesinlikle kavga çıkardı . Melike gülle birlikte görüş alanıma girdi Melike nin yanına gidip gülü kucağıma aldım .
Gül : Ablacım seni çok özledim
Reyyan : Bende gülüm bende
Dedim ve alnından öptüm .
Reyyan : Hadi biz gidiyoruz , saol Melike
Dedim gülümseyerek .
Melike : Ne demek kuzum , haydi gidin kuzum .
Dedi bende gülümseyerek konaktan çıktık ve arabaya bindim . Dilara miranın kucağına geçmişti yine .
Gül : Mirancım
Diyip mirana sarılmaya çalıştı ama satılamadı Dilara dan dolayı .
Miran : Gül Hanım
Dedi ve arabayı çalıştırdı .
Miran : Ne yapıyorsun sen bakalım? Gelmiyorsun hiç bize
Gül ; Annem izin vermiyor ki miracım .
Dedi üzülerek .
Miran : Bu gece kal bizde Gül hanım hasret gideririz hem
Dedi miran Gül bana baktı .
Gül : Sizde kala bilir miyim bu akşam abla
Reyyan : Tabiki kala bilirsin gülüm
Gül : Yaşasın .
Dedi ve bana sarıldı ve denklemi kaybedip arkaya yaslandım .
Reyyan : Yavaş gülüm yavaş
Dedim gülerek Miran'da bizim halimize gülüyordu , Dilara ise asık suratla miran'a sarılıyordu ve kızgın,kızgın güle bakıyordu . Kısa sürede parka gelmiştik .
Miran : Hadi inin bakalım geldik
Dedi ve Dilara'yı kucağına alıp indi ardından Simay indi bende gülle birlikte indim ve parka doğru yürümeye başladık gülde benim kucağımda saçlarım İle oynuyordu park alanına girince miran Dilara'yı indirdi kucağından Dilara koşarak oynamaya gitti .
Miran ve Simay aynı anda konuştu .
M-S : Dilara kızım koşma
Dediler bense onlardan uzakda gülle ilgileniyordum .
Reyyan : Hadi ablacım sende git Dilara nın yanına oynamaya
Gül : Ablacım ben tek başıma oynasam olmaz mı ?
Reyyan : Olur ablacım , salıncakta sallıyıkn mı
Gül : Eveeeet
Dedi gülerek .
Reyyan : Hadi gel bakalım .
Dedim ve gülün elinden tutup salıncaklara gittik gülü salıncağa oturtup güvenliği takıp sallamaya başladım , Miranda uzaktan gülümseyerek beni izliyordu .
Gül : Abla daha hızlı!
Reyyan : Sıkı tutun Gül hanım
Dedim ve biraz daha hızlı sallamaya başladım . Gül'ün sevinci tüm üzüntülerimi unuturuyordu bana . Dilara da yanımıza geldi o da sallanmak istiyordu sanırım ama burada bir tane salıncak vardı .
Dilara : Bende sallanıcam
Dedi bana bakarak bende Gül'e baktım
Reyyan : Hadi ablacım birazda Dilara sallansın .
Gül : Ama daha yeni binmiştim.
Reyyan : Kaydıraktan kayarız gülüm bak bir sürü oynanacak şeyler var.
Gül : Tamam
Dedi ve indi daha sonda Dilara miran'a seslendi miran yanımıza gelip Dilara yı sallamaya başladı . Bende gülü kucağıma aldım . Gül ağırlaşmıştı taşımakta zorluk çekiyordum , akşam kesin belim ağrıyacaktı .
Reyyan : Ov Gül hanım ağırlaşmışsın sen Ya
Dedim Gül ise kıkırdadı .
Miran : Gül hanım hiç pas vermiyorsun bakıyorum .
Dedi miran Gül de mirana kollarımı uzattı. Miran hemen gülü kucağına aldı .
Miran : Gül hanım sen gerçekten ağırlaşmışsın ya .
Dedi miran Gül de mirana gülerek karşılık verdi onlar sohbet ederken . Dilara salıncaktan indi ve miranın yanına gelip bacağına sarıldı.
Dilara : Baba pamuk şeker alalım .
Miran : Alalım kızım
Reyyan : Gül ablacım sen gel benim kucağıma
Miran : Sorun yok Reyyan dursun bende
Dedi ve Dilara'yı da diğer kucağına aldı Dilara hemen mirana sarıldı ani hareket yaptığı İçin Gül az daha düşüyordu.
Miran : Babacım dur Gül düşecek .
Dilara : Banane işte o ablasının kucağına gitsin .
Reyyan : Gül ablacım gel sen
Dedim ve gülü kucağıma aldım gülde bana sarıldı ve kafasını boynuma gömdü .
Miran : Babacım niye böyle yapıyorsun sen kızıyorum ama , koş bakayım annemin yanına pamuk şeker alıp geliyorum ben
Dedi ve Dilara'yı kucağından indirip Simay'ın yanına gönderdi.
Miran : Gül hanım sen istiyor musun pamuk şeker .
Reyyan : Yemek o miran saol
Dedim ve miran benim yanıma geldi .
Miran : Meleğim bir sorun mu var?
Reyyan : Yok
Dedim gülümseyerek .
Gül : Abla bizim evimize gidelim , ben eve gitmek istiyorum .
Miran : Gül hanım öyle olmazki ama bak parka geldik hava da çok güzel hem sen bu akşam bizde kalacaktın söz vermiştin .
Gül : Banane işte biz ablamla bizim evimize gidelim . Abla bizde kal sen onların yanına kalma.
Reyyan : Ama ablacım
Gül : Lütfen
Dedi ve bende mirana baktım kafasını salladı tamam anlamında .
Miran : İyi hadi o zaman hepimiz eve geçelim pamuk şekeri başka zaman yeriz .
Dedi ve Simay'ın yanına gidip Dilara'yı kucağına aldı ve bana seslendi.
Miran : Haydi Karıcım gidiyoruz .
Dedi bende arabaya doğru gittim ve bu sefer öne bindim . Simay ise arkaya bindi Dilara miran'ın kucağına geldi .
Miran arabayı çalıştırdı ve şadoplu konağının önüne geldi kısa sürede .
Miran : Reyyan sen emin misin burda kalmak istediğine
Reyyan : Eminşm
Dedim ama onsuz gözüme uyku girmeyeceğini biliyordum onunda bensiz gözüne uyku girmeyecekti .
Bizi konağa bıraktıktan sonra Simay, miran ve Dilara eve döndüler .Akşam saat 01.00 dı Gül kendi odasında çoktan uyumuştu bende kendi odamda uyumaya çalışıyordum ama gözüke uyku girmiyordu , tekrar uyumak ister gibi gözlerini kapadım ama bu mümkün olmayacaktı .
Arkamdaki taraf bir anda çöktü, kokusu burnuma geldi , mis kokulum gelmişti , miran'ım gelmişti , biliyordum geleceğini .
Umarım beğenirsiniz ;)
Vote ve yorum atmayı unutmayın .
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Anne 🤓
Hayran KurguReyyan ve Miran birbirlerini severek evlenmiştir . Ama miran'ın reyyandan önce bir kızı vardır . Ve kızı Reyyan'ı hiç sevmez bakalım neler olacak. Miranın kızının adı : Dilara 'dır . İstanbulda yaşarlar . Miranın ailesi midyatta , Reyyanın ailesi...