Reyyandan :
Miranın kokusunu duyunca hemen miran'a doğru döndüm çok yakın olduğumuz İçin dudaklarımız bir birine değdi . Miran beni öpüp geri çekildi .
Miran : Sensiz uyku girmedi gözüme
Reyyan : Benimde sensiz
Dedim dolan gözlerimle .
Miran : Şşş dolmasın o güzelim gözler seni evimize götürmeye geldim , ama önce aramızdaki konuyu halletmemiz lazım
Dedi beni kendi ğöğsüne çekip yatırdı .
Reyyan : Ne konusu?
Miran : Anlat bakalım? Sen niye darıldın bana .
Reyyan : D-Darılmadım ki ben sana
Miran : Reyyan senden daha iyi tanıyorum seni hadi anlat noldu?
Reyyan : Belki bana kızacaksın ama Simay'ın bizim evimizde , bizim etrafımızda olmasından rahatsız oluyorum , biliyorum en başta bunları göze alarak evlendik ama olmuyor İşte yapamıyorum.
Dedim üzüntü İle çıkan sesim ile .
Miran : Reyyan'ım meleğim ne kadar kabul etmesekte o kızımın annesi
Reyyan : Benim canımı yakanda bu zaten..
dedim ve arkamı döndüm miranda arkamdan sarılıp kulağıma eğilip konuşmaya başladı .
Miran : İzin mi vereceğiz her seferinde Simay'ın aramıza girmesine , Reyyan ben seni çok seviyorum .
Reyyan : Bende çok seviyorum seni , ama bazen sevmek yetmiyormuş işte miran.
Miran : Söz veriyorum bundan sonra seni üzmesine izin vermeyeceğim .
Dedi ve beni kucağına aldı kapıya doğru yürümeye başladı.
Reyyan : Miran nereye?
Dedim ellerimi boynuna dolarken.
Miran : Evimize bitanem .
...
Eve geldikten sonra içeri girdik bir anda kendimi havada buldum .
Reyyan : Haha miran ne yapıyorsun
Dedim gülerek
Miran : Şşş evi ayağı kaldırmayalım.
Dedi ve odamıza doğru gittik Tabiki kapıdan bizd bakan Simay'ı farketmemiş gibi yaparak .
Odaya girdiğimizde beni yatağa yatırdı miran daha sonra üstüme çıktı .
Miran : Çok özledim seni meleğim .
Reyyan : Bende çok özledim .
Dedim ve dudaklarımızı birleştirdim ve bu gece de birbirimizin olmuştuk .Sabah :
İlk gözlerimi açan yine ben olmuştum miran benim ğöğsüme kafasını koymuş belime sım,sıkı sarılmış uyuyordu . Kapı çaldı hiçbir sabah bize rahat yok! Miran'ı uyandırdım .
Reyyan : Miran kalk kapı çalıyor .
Miran : Off rahat yok Ya
Dedi ve kalktı altına şort geçirdi sadece ve kapıyı açtı.
Reyyan : Miran öyle kapı mu açılır .
Dedim ana çoktan açmıştı Dilara gelmişti yine miranı görünce hemen kucağına çıktı ve omzuna kafasını koyup yattı miranda Dilara yı sıkı sıkı tutup kapıyı kapattı.
Miran : Babacım sen niye kalktın
Dilara : Seni özledim baba
Miran : Hadi gel yatalım o zaman
Dedi ve yatağa gelip yattı Dilara'yı da ğöğsüne çekip sarıldı .
Reyyan : Off
Çektim ve geceliğimi üzerime geçirip yataktan kalktım odayı toparladım saate baktım daha erkendi duşa girip üzerimi giyindim daha sonra odadan çıkıp bahçeye indim . Çiçeklere bakmaya başladım . Güzel çiçeklerim solmuşlardı! Ben onları çok ihmal etmişim hepsini teker teker suladım , tekrar canlanacak benim güzel çiçeklerim , ben çiçeklerle böyle konuşurken korumalar'ın bağrışını duydum .
Koruma : Olmaz giremezsin azat şadoğlu , miran ağam'ın kesin emri var!
Azat : Çıkın ulan önümden Reyyan'ı görmem lazım!
Reyyan : Azat ..
dedim ve korumaların yanına koştum.
Reyyan : Tamam bırakın gelsin .
Koruma : Olmaz hanım ağam , miran beyimin emri vardır .
Reyyan : Sana bırak dedim!
Dedim sesimiz fazla çıkmış olacak ki mrian'ı uyandırmış olacağız miran balkondan bana seslendi .
Miran : Reyyan!
Dedi miran eyvah! Şimdi yanmıştık .
Reyyan : Azat , Azat git çabuk nolur .
Azat : Seninle konuşmadan gitmeyecem Reyyan.
Miran : İndirin azatı!
Diye emir verdi korumalara , hemen azat'ın önüne geçtim .
Reyyan : Miran saçmalama!
Miran : Reyyan!
Dedi ve hızla aşağı inip yanıma geldi .
Miran : Reyyan çekil o itin önünden sana birşey olacak .
Reyyan : Hayır beni de vurun o zaman , ya beni de vurun yada bırakın gitsin .
Miran : Gel buraya saçmalama .
Dedi ve kollarımdan tutup kendine çekti ve sıkı sıkı tutmaya başladı belimden .
Reyyan : Miran bırak azatı vuracaklar .
Miran : Reyyan rahat dur .
Dedi ama ben hayla olduğum yerde çırpınıyordum . Daha sonra miran'ım kulağına eğildim .
Reyyan : Miran eğer ona birşey olursa beni kaybedersin , bir daha ömrün boyunca yüzümü göremezsin , sesimi duyamazsın.
Dedim ve miran durdu .
Miran : Bırakın gitsin .
Dedi ve kolumdan tutup beni içeri götürdü .
Simay ve Dilara solondaydı Simay bizi böyle görünce yüzünde Zafer gülümsemesi olmuştu , bir dakika! Yoksa o mu yapmıştı! O şeytandan herşey beklerim! Ama elimde bir kanıt yoktu .
Dilara hemen mirana sarıldı miranda benim kolumu bırakmış oldu .
Dilara : Baba çok korktum .
Dedi ağlayarak . Miranda sıkıca sarıldı kızına.
Miran : Ağlama bitanem ağlama bebeğim geçti babacım geçti aşkım benim
Dedi ve Dilara'nın yanağını öptü simay'da miranın yanına gelip Dilara İle ilgilenmeye başladı ikisi de şuan Dilara İle ilgileniyordu bende bahçeye çıkmaya karar verdim . Sesizce bahçeye çıktım , tekrar çiçeklerimin başına döndüm aklıma Gül geldi dün akşam habersiz gitmiştik , kim bilir ne kadar ağlamıştır benim gülüm . Tekrar hızla içeri girdim .
Reyyan : Miran
Dedim ama duymadı iyice yanlarına gittim .
Reyyan : Miran
Miran : Efendim Reyyan
Reyyan : Gül , benim gülü görmem lazım .
Miran : Reyyan saçmalama azat iti o konağa gitti bu mümkün değil.
Reyyan : Miran dün habersiz geldik , ne kadar üzülmüştür , ne kadar ağlamıştır beni göremeyince gülüm .
Miran : Korumalardan birine söylerim o getirir senden evden dışarı çıkma .
Reyyan : Tamam
Dedim ve bahçeye çıktım sandalye'ye oturup gülü beklemeye başladım .
...
Gülün abla demesi ile kapıya doğru döndüm Gül koşarak kucağıma atladı sıkı sıkı sarıldık birbirimize .
Reyyan : Gülüm benim .
Dedim ve ard arda öptüm saçlarını .
Gül : Abla sen niye dün akşam gittin .
Reyyan : Gitmem gerekti gülüm ama bak seni getirdiler bana bu sefer .
Dedim ve birkez daha öptüm gülü .
Gül : Abla ğöğsünde uyuya bilir miyim .
Reyyan : Yat bakalım .
Dedim ve Gül kafasını ğöğsüme koydu bende türkü söylenmeye başladım .
Çamlıbel'den çıktım yayan .
Dayan ey dizlerim dayan .
Kardeş atlı bacı yayan .
Nenni , Nenni , Nenni , Nenni
Nenni , Nenni , Nenni bebek oy .Bebeğin beşiği çamdan .
Yuvarlandı düştü damdan .
Bey babası gelir Şam'dan .Nenni , Nenni , Nenni , Nenni
Nenni , Nenni , Nenni bebek oy .Ben türküyü bitirdiğimde güle baktım çoktan uyumuştu bende gülü daha sıkı tutup ayağı kalktım . İçeri girdim girdiğimde Simay , miran , Dilara film izliyordu ben birşey demeden yatak odaya geçtim , kapıyı kapattım ve gülü yatırdım . Yanlarına da yastık koydum yere düşmemesi için daha sonra üzerinde de ince bir battaniye örtüm ve alnından öpüp yanına oturdum . Kapı yavaşça açıldı içeri miran girdi ve tekrar kapıyı kapattı .
Yanıma gelip yanağımı öptü .
Miran : Meleğim hadi kahvaltı yapıyoruz .
Reyyan : Siz yapın ben aç değilim gülün yanında durayım uyanır beni bulamayınca ağlar .
Miran : Kapıyı açık bırakırız ağladığını duyarsın zaten hadi aç karnına durulmaz öğle .
Reyyan : Peki
Dedim ve Gül'ün alnını öpüp miranla odadan çıktık .
...
Hep beraber kahvaltı yaptıktan sonra Gül eve gitmişti daha doğrusu annem artık gelsin demişti ve Gül'ü almıştı babam bende var yemekten sonra bulaşıkları akıtıp içeri geçtim geçtiğimde miran ve Simay sarılıyordu .
Gözlerim saniyesinde doldu etrafı bulanık görmeye başladım miran beni fark edince yanıma doğru gelmeye başladı bende hızla koşarak dışarı çıktım hem ağlıyor hem koşuyordum miran kolumdan tuttu kolumu kendime çektim .
Reyyan : Bırak
Miran : Reyyan bildiğin gibi değil meleğim .
Reyyan : Bilsem ne olacak miran , olmuyor İşte başaramıyoruz biz , hep bir engel var önümüzde .
Miran : Reyyan seni asla bırakmam bunu sende biliyorsun .
Reyyan : Yapamıyoruz biz miran , en iyisi sizin aranızdan çıkmam olacak .
Yeni bölüm geldi umarım beğenirsiniz diğer bölümlerde görüşmek üzere .
Vote ve yorum yapmayı unutmayın , yorumlarınız benim için çok değerli 🍎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Anne 🤓
FanfictionReyyan ve Miran birbirlerini severek evlenmiştir . Ama miran'ın reyyandan önce bir kızı vardır . Ve kızı Reyyan'ı hiç sevmez bakalım neler olacak. Miranın kızının adı : Dilara 'dır . İstanbulda yaşarlar . Miranın ailesi midyatta , Reyyanın ailesi...