Reyyandan
Aslanbey'e vardıktan sonra ikimizde kendimizi yatağa zor atmıştık ikimizde epeyce yorulmuştuk , duş dahi almadan uyuduk .
Sabah
Sabah güneşin yüzüme vurmasıyla mızmızlanarak gözlerimi açtım açtığım gibi karnım feci ağırmaya başladı , miğdem de fazla bulanıyordu ağzımı tutarak yataktan kalkıp banyo'ya koştum içeri girip kapıyı kilitledik kimsenin beni bu halde görmesini istemiyordum . Klozetin önüne çöküp öğürmeye başladım miğdemi üşütmüştüm sanırım .
...Sabah kahvaltıdan sonra evimize geçmiştik miran Dilara'yı okula bırakmıştı kendi de oradan işe geçmişti , Dilara artık okula başlamıştı evde canı sıkılıyordu sürekli birşeyler yapmak istiyordu en iyisi okula başlaması oldu .
Evdeki işleri bitirip yerine oturdum , yapacak birşey kalmamıştı , miran'a mesaj attım .
"Ne yapıyor bakalım kocam?""Seni düşünüyorum güzelim"
"Hmm , Çokmu özledin beni"
"Çoook , sen?"
"Bende çok özledim ne zaman geleceksin?"
"Daha yeni geldim güzelim şirkete , işim uzaya bilir"
"Hm ne yapalım artık katlanacaz , Dilara'yı okuldan kim alacak?"
"Şöförü gönderirim alır"
"Gerek yok ben alırım kızımı"
"Emin misin yorulma okula kadar"
"Eminim sevgilim , görüşürüz"
"Görüşürüz , bitanem"
Miranla konuştuktan 3 saat sonra Dilara'nın okuldan çıkma vakti gelmişti yavaştan hazırlanıp evden çıktım okula gitmeden önce eczaneye uğrayacaktım test almak İçin annem'e kustuğumu anlatınca hamile ola bileceğimi ve test almam gerektiğini söylemişti pek ümidim yok ama alalım bakalım .
Dilara'nın okula geldikten sonra beklemeye başladım testi almıştım . Zil çaldı bir süre sonra Dilara okuldan çıktı .
Reyyan : Dilara buradayım kızım
Dedim ve beni görünce ilk defa suratı asılmadı yavaş yavaş alışıyordu bana . Bunun sevinci ile Dilara'yı sarıp sarmaladım daha sonra sıkıca elinden tutup eve geldik , Dilara yorulduğunu söyleyip odasına gitti bende birşey demedim tüm gün okulda yorulmuş kızım , bende üstüme şort ve tshort giyip testi alıp banyo'ya girdim , fazla heyecan yapmıştım alt tarafı bir testi , testi yapıp beklemeye başladım , ne kadar zor bir bekleyişti benim için testi çamaşır makinenin üzerine koyup beklemeye devam ettim , ya hamile değilsem? Her ihtimal kafamdan geçiyordu , anne olmak çok istiyordum , ama nedense içimden bir ses negatif gibi geliyordu , umarım öyle olmaz , umarım allahım bana da bir evlat nasip eder . Ben bunlaeı düşünürken teste kaydı gözüm çift çizgi.. çift çizgi! Allahım sana şükürler olsun .
Reyyan: H-Hamileyim
Bölüm kısa oldu sorry
Yeni Bölümde görülmek üzere
"ReyMir de sevdaya dağil"in yeni bölümü geldi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Anne 🤓
FanfictionReyyan ve Miran birbirlerini severek evlenmiştir . Ama miran'ın reyyandan önce bir kızı vardır . Ve kızı Reyyan'ı hiç sevmez bakalım neler olacak. Miranın kızının adı : Dilara 'dır . İstanbulda yaşarlar . Miranın ailesi midyatta , Reyyanın ailesi...