Reyyandan
Mirana bunu nasıl söyleyecektim? Kim bilir ne kadar sevinecekti , bunu düşünerek testi çöpe atıp beyaz şeyi elime aldım bunu atamazdım banyodan çıktıktan sonra elimdeki beyaz şeyi sakladım , daha sonra Dilara'nın odasına girdim oyuncakları İle oynuyordu . Yanına oturdum .
Reyyan: Acıktın mı prensesim?
Dilara : Evet
Reyyan: Ben hemen sana yaparım şimdi yemek
Dedim ve Dilara'nın yanından kalkıp mutfağa gittim ve yemek hazırlamaya başladım miran geç geleceği için sadece Dilara'ya ve bana yetecek yemek yaptım daha sonra sofrayı kurup Dilara'ya seslendim .
Reyyan : Dilaraa haydi gel kızım yemek hazır .
Dilara: Geldim
Dedi ve koşarak gelip yerine oturdu daha sonra yemek yemeğe başladık , o kadar aç değildim ama çok yemiştim daha sonra hamile olduğum geldi aklıma gülümseyerek elim karnıma gitti mucizemiz karnımdaydı Dilara'nın seslenmesi ile elimi karnımdan çektim .
Dilara: Ben bir tabak daha ala bilir miyim?
Reyyan: tabi kuzum
Dedim ve bir tabak daha koydum çok acıkmış canına yandığım ....
Saat 23:00 olmuştu ama miran bey hayla ortalıkta yoktu Dilara İle film izlerken Dilara dizimde uyuya kaldığı İçin onu yerin yatırdım bense şuan hayla miran'ı bekliyordum en iyisi aramak , telefonu elime aldım ve rehbere girip miran'ın üstüne tıkayıp miran'ı aradım , ama ne açan vardı , ne mesaj atan . İyicene sinirim bozulmuştu ne işi vardı bu kadar uzun sürecek? Eh miran ben sana bunun hesabını sormaz mıyım?
Ben bunları düşünürken kapı çaldı miran bey evin yolunu bula bilmişti sonunda kapıyı açtım ona karşı sinirli olmama rağmen 7,8 saate ne kadar çok özlemiştim kocamı , istifamı bozmadan kapıyı kapatıp yerime oturdum miran'da montu İle ceketini çıkartıp yanıma oturdu ve belime sarıldı .
Reyyan: sırnaşmaz mısın?
Miran: Neden karım değil misin
Dedi kafasını boynuma gömerken .
Reyyan: Üf uzaklaş miran
Miran: En iyisi ben bir su içeyim hatta Sanada getireyim
Diyip ayağa kalktı
Reyyan: Bencede
Dedim hayla tripli halimle miran mutfağa gitti oradan da gelmek bilmedi .
Reyyan: Miiraaaan!
Miran: Geldim
Dedi elinde 2 içi su dolu su bardağı İle ve suların bir tanesini bana verip yanıma oturdu bende suyu tek dikişte içip sehpaya koydum . Daha sonra miran'a doğru döndüm bu adama ne kadar kızsam uzak duramıyordum yavaşçA dudaklarımı yaklaştırmaya başladım daha sonra dudaklarımız birleşti yavaş , yavaş öpüşüyorduk nefessiz kalınca kendimi çok hafif geri çektim konuşsak dudaklarımız bir birine değecek mesafedeydi , gözüm miranın ğöğsündeki saç teline takıldı NE? Hemen elime alıp mirana gösterdim.
Reyyan: Miran bu ney?
Miran: Saç teli
Reyyan: Onu bizde biliyoruz heralde öküz herif! Kimin saçı bu!
Miran: Kız senin saçın ya!
Dedi o da benim gibi bağırarak biraz daha dikkatli bakınca benim olduğunu anladım sonra kafamı öne eğerek miran'a baktım .
Miran: Bunun bir cezası olmalı Reyyan hanım
Reyyan: Kocacım affetsen bu seferlik
Miran: Yok olmaz affedemem
Dedi sırıtarak ve beni kucağına alıp yatak odamıza götürdü ..
Sabah
Sabah Dilara'nın baba diye kapıdan seslenmesi ile gözlerim açıldı , miran'a doğru dönüp yanağını hızla öpüp geri çekildim . Dilara hayla sesleniyordu .
Reyyan: Dilara kızım baban uyuyo bana söyle sen?
Dilara: haydi kalkın artık ben çok acıktım
Reyyan: Tamam bitanem geliyoruz birazdan sen elini yüzünü yıka
Dedim ve dilar tamam diyip gitti . Daha sonra kedi gibi uyuyan kocama döndüm bu sefer dudağını öptüm sıkıca ama hayla Naz yapıyordu kocam uyanmamak İçin , bende en büyük kozumu oynadım .
Reyyan: Eh madem kocam kalkmıyor benimde kocama çok güzel bir haberim vardı artık uyanınca söylerim .
Dedim ve miran beni altına aldı .
Miran: Kocan o haberi biliyor .
Reyyan : Na-Nası ?
Miran: H-Hamile misin?
Reyyan: evet
Dedim mutluluktan ağlayarak ve mirana sarıldım sıkıca o da bana sarıldı uzunca süre öyle kaldık daha sonra geri çekildim .
Reyyan: Ama sen nereden öğrendin ben söyleyecektim böyle olmadı .
Miran: Akşam duş alırken çöpte gebelik testini gördüm
Reyyan: Tüh ya keşke başka çöpe atsaydım onu
Miran: Artık bir dahaki bebeğimize öyle yaparsın karıcım .
Reyyan: Ay dur miran daha bu çocuğu büyütelim de nasipte varsa olur Kocacım .
Miran: Haydi kalk gidiyoruz
Reyyan: Nereye?
Miran: Konağa
Reyyan: Konakta ne yapacağız miran sabahın köründe?
Miran: baba oluyorum ben ŞENLİK var ŞENLİK
dedi hafif bağırarak deli kocamBu sefer sizi bekletmeden atıyım dedim ckckck
Umarım beğenirsiniz :)
Vote ve yorum atmayı unutmayın .
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere ✌️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Anne 🤓
FanfictionReyyan ve Miran birbirlerini severek evlenmiştir . Ama miran'ın reyyandan önce bir kızı vardır . Ve kızı Reyyan'ı hiç sevmez bakalım neler olacak. Miranın kızının adı : Dilara 'dır . İstanbulda yaşarlar . Miranın ailesi midyatta , Reyyanın ailesi...