4

15.4K 544 583
                                    

Yorum istiyorum lan akssjkaa
Yoruma boğun beni.

İçimde sebebini bilemediğim bir iç sıkıntısı ile her gece üzerimde tatlı bir heyecanla gittiğim bara bu sefer ayaklarım geri geri gidiyordu.

Çok fazla oyalanmış, en sonunda siyahlara bürünüp evden çıkmıştım. İşte başlıyorduk.
İlk bulduğum Park yerine motorumu bırakıp içeri girdiğimde alışkanlık olarak bara yönelsem de Burnell’e bir selam çakıp sağda ki boş gördüğüm bir locaya attım kendimi.

Şansıma küfrederken etrafıma bakındım. Düne kıyasla bugün çok fazla ateşli çocuk etrafta dolaşıyordu. Bir an gözlerim dans pistine kaysa da pas geçtim. Bugün temas kurmamak en iyisiydi.

Garson çocuk artık buranın tanınanı olduğum için kısa bir selam verip önüme içki kadehini koyup gitmişti. Normalden geç geldiğim için çoğu kişi ya sarhoş ya da yorgun bir vaziyette ortalıkta dolaşıyordu.

Görüş açıma giren uzun bacaklar ile kafamı kaldırdığımda dünkü mavi gözlü herifle göz göze gelmiştim. Siyah ceketini tek omzuna atmış, gömleğinin kollarını sıvamış, kravatını gevşetmiş bir halde yanıma oturdu.

“Bugün daha az seksi görünüyorsun.” Dar bir pantolon ve siyah v yaka bol bir tişörtle olabileceğim en özensiz haldeydim.

Bugün kimseyi yatağa atmayacağıma dair sözüm varken tipim olmanın yanından bile geçmeyen bu herif işime gelmişti.

“Sende şu takımlardan kurtulup biraz gevşemelisin. Mekanın havası bozuluyor.” Cidden. Biraz daha derli toplu olsa mekan sahibi sanılması çok olasıydı. İçinde koca bir kütle buz parçası olan viski bardağını dudaklarına götürdü.

“Bir tavsiye üzerine buradayım ve işten sonra fazla vaktim olmuyor. Bakıyorum da bugün benimle ilgileniyorsun.” Ceketini sağda ki koltuğa atıp tek kolunu da oturduğumuz koltuğun sırt kısmına atmış, hafif bana doğru dönük oturuyordu.

“Bende bir söz üzerine buradayım. Ve bir taraflarıma sahip çıkmam gerekiyor, senden daha iyi bir libido düşürücü göremiyorum.” Beyaz dişlerini göstererek sırıttığında hiç alınmamış gibiydi. Masadan bir sigara alıp yaktığımda beni izliyordu.

“En sonunda sevgilinden azar yedin ha?” anlamayarak ona döndüm.

“Sevgilim falan yok, olsaydı zaten burada olmazdım.” Memnun bir ifadeyle bana baktığında sallamadım.

“Hmm. Sadık bir aşığım diyorsun yani. Eee peki bir arayışın falan var mı?” pes ederek arkama yaslandım. Bu herif cidden sinir bozucuydu.

“Öyle bile olsa bakacağım son kişi sen olurdun. Bana yürümekten başka işin yok mu senin? Kendimden uzun erkekleri altıma almak gibi bir fantezim yok haberin olsun.” O tam cevap verecekken iki kişinin masaya yaklaşmasıyla gelenlere döndük.

İki şirin çocuk utangaç ayağına yatıp yanımıza gelmiş oturmak için izin ister gibi bakıyorlardı.

Oldukça feminen giyinişleri gözümden kaçmamıştı. Biri tüm kıçını ortaya çıkartan mini bir şort diğeri ise oldukça dar deri bir pantolon giymişti. Şortlu olan sevimli bir şekilde bana döndü.

“Uzaktan sizi fark ettik de çok yalnız görünüyordunuz. Size katılabilir miyiz?” Tch. Normalde bile dönüp bakmayacağım kişilerdi ben tam başımı iki yana sallamış konuşacakken herif benden hızlı davrandı.

“Kusura bakmayın beyler biraz kıskanç birisiyim. O yüzden hayır diyeceğiz.” Deri pantolonlu şaşırmış bir şekilde ağzını eliyle kapattı.

Kes Sesini [Tamamlandı✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin