24

6.4K 362 380
                                    

Bu kadar mutluluk yeter. Kaos geri dönüyor bebeğim. Küfürlerinizi hazırlayın gençler. İhtiyacınız olacak.

"Bay Kim." Atölyeyi kilitleyip Conner'a döndüm. Bütün gün paytak yürüdüğüm için bana bıyık altından gülüp durmuştu. Şimdi daha normal yürüsem bile kıçım hala acıyordu.

"Bugün bir davete katılacaksınız değil mi?" Sonunda ciddi bir yüz ifadesi takınmıştı. Sorusunun altında yatan asıl sebep ile sırıttım.

"Evet ve sende Umberto'yu görmek için gelmek istiyorsun değil mi?" Bu ikisi bir aydır çıkmaya başlamıştı ve ben kimin aktif kimin pasif olduğunu çözememiştim. Umberto'nun bir geçmişi olduğunu sezsem bile Conner'ın bir erkek ile tecrübesi yoktu. Nedense ikisi de seke gibi geliyordu bana.

"Evet. Teklif sundu ama sürpriz yapmak istiyorum. Eğer izin verirseniz sizinle gelebilir miyim?" Arabanın anahtarını çıkartıp fırlattım. Havada yakalayarak gülümsedi.

"Sen sürüyorsun. Fazla yorgunum." Conner yine bıyık altından gülmeye başlasa da sallamadım. Bir an önce şu davete gidip arından eve geçip uzanmak istiyordum.

Davet, Asami'nin kendi memleketi olan Japonya'dan gelme iş ortakları için hazırlanmıştı. Yeni ve devasa bir projeye imza atmışlar ve bunu kutlamak istemişlerdi. Sadece iş camiası değil, camiadaki kişilerin eşleri ve dostları da davetliydi. Bu kadar geniş bir organizasyonun çabuk bitmeyeceğini bilsem bile orada Asami'nin 'arkadaşı' olarak gidiyordum. Bir iki saat durduktan sonra eve geçecektim. Araca bindiğimizde Conner usta bir şekilde yola koyuldu. İyi bir sürücü olduğuna kanaat getirerek rahat bir şekilde arkama yaslandım.

Bu gecenin hızlı ve olaysız bitmesini ve yeni çıkan filmi Asami ile beraber koltukta yayılarak izlemek istiyordum. Onunla beraber yaşamak fazla güzeldi.

*-*-*-*-*

Conner havalı bir şekilde arabayı kırmızı halı serili mekanın önünde durdurdu. Beyaz katmaktaşı ile yapılmış bina eski konakları andırıyor aynı zamanda da asya esintileri taşıyordu. Bir vale hızla yanımıza gelip kapımızı açtığında aşağı indik. Conner valeye anahtarı teslim ederken, tüm flaşların patlamasına sebep olan o ilk adımı attım.

Kırmızı halıya basmamla beraber gazeteciler korumaları geçmek istercesine soru sormaya, mikrofonlarını uzatmaya başladılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kırmızı halıya basmamla beraber gazeteciler korumaları geçmek istercesine soru sormaya, mikrofonlarını uzatmaya başladılar. Conner da yanımda yer alınca derin bir nefes alıp hoş bir şekilde gülümsedim.

"Bay Kim! Bay Kim! Lütfen bir kaç soruya cevap verin!" Kısa mavi saçlı sempatik görünen bir kadına döndüm.

"Sanırım bir kaç soru için vaktimiz var. Buyrun lütfen." Kadın gözlerinin içi parlayarak mikrofonu bana doğru uzattı.

"Asami Ryuuza ile nasıl bir ilişkiniz var? Normalde medyanın gözünde bulunmaz birisiniz ama bu davette boy gösteriyorsunuz. Bunun sebebi nedir?" Conner patlayan flaşlara alışkın olmasa da yanımda duruyor bana ayak uyduruyordu. Sahte gülüşümü sürdürmeye devam ederek cevap verdim.

Kes Sesini [Tamamlandı✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin