Selam ben Burn. Bu Wattpad de ki ilk yazı denemem olacak bu yüzden yorum veya mesaj yolu ile görüşlerinizi bildirirseniz çok sevinirim.
Bu kitapta alışık olduğumuz uke-seme ilişkisinin dışına çıkmak istedim umarım beğenirsiniz. İyi okumalar.
Başlama tarihini buraya bırakabilirsiniz.
Başlayalım mı?
Atölye de öğrencilerimi rahatsız etmeyecek bir şekilde tuvallerin arasında gezinmeye başladım. Hepsi pür dikkat ufak bir yükseltinin üstünde ki minderlere uzanmış çıplak modele bakıyordu.
Gerek gördüğüm yerlerde öğrencilerimi yönlendirirken model saatlerce aynı pozisyonda olmaktan dolayı yorgun görünüyordu. Bacak arasında ki şişkinliği kapatması için örtülen küçük beyaz kumaş dışında çıplak olan adam üşümesin diye bu sıcakta tüm pencereleri kapatmış klimayı açmıştık. İçerisi on iki öğrenci ile birlikte sauna kıvamına gelmişti.
Gözlerim saate iliştiğinde sıcaktan dolayı bunalmış sınıfa döndüm. Her biri farklı açıdan yakaladıkları görüntüyü tuvallerine aktarmış bir kaç saatlik rötuşun ardından mükemmele yakın resimleri hazır duruyordu.
Ellerimi çırpıp dikkatleri üzerime topladığımda hoş bir şekilde gülümsedim.
“Pekala millet bugünlük bu kadar, iyi iş çıkartınız. Modelimiz Armando’ya teşekkür etmeyi unutmayın yarın son bir kez daha bize eşlik edecek.” Öğrencilerimden Yoona hızla ayağa kalkıp klimayı soğuğa çevirdiğinde herkes derin bir nefes almıştı.
Model adam üstüne ince bir sabahlık geçirip hafif bir baş selamı ile atölyenin arkasında ki odaya geçerken, eşyalarını toplamaya başlamış olan kalabalıkla daha demin ölüm sessizliğinde sadece fırça darbelerini duyabildiğiniz sınıf arı kovanına dönmüş gibiydi. Bu durumla gülümseyerek ellerimi önlüğüme silerek burnumda ağrı yapmaya başlamış olan ince gözlüklerimi çıkarttım.
Sınıfa yeni katılmış olan erkek öğrencim hevesle yanıma yaklaştı.
Geleli henüz bir ay olmasına rağmen çok yetenekli ve girişken biriydi. Resmi bitmeye en yakın olan da oydu. Dorian heyecan ile boyalı ellerini farkında olmadan saçlarına götürmüş ve sarının çok açık tonu olan saçları tuhaf bir renge bürünmüştü.“Size çok teşekkür etmek istedim Bay Kim. Bu kadar kısa sürede bu kadar ilerlemeyi hiç beklemiyordum.” Henüz lise öğrencisi olan çocuğa kendi masamı göstererek üzerinde çalıştığım projeye bakmasına müsaade ettim.
Resmin yanı sıra kilden heykeller de yapıyordum bu yüzden masam boyalar yüzünden rengarenk heykel çalışmalarım yüzünden de farklı bir dokuya ev sahipliği yapıyordu.
“Bizler bir avuç kilden farksızızdır Dorian. Şekil verilmeye aç ve arzuyla bekleyen. Çevremizi bir çift el sarıp bize yolumuzu göstermediği her an kendimizi değersiz bir toprak parçası olarak görmeye devam ediyoruz. Gerçek kişiliğini ortaya çıkartmak için ellerini ıslatman ve bolca kirletmen gerekir, ama ardından bir avuç çamura hayat verdiğini fark edersin. Sen kendi içinde ne kadar yoğurulmuşsan ben sana o kadar şekil verebilirim. Çok iyi gidiyorsun ve henüz hayatının en tatlı demlerindesin sakın bu yeteneğini bırakma.” Dorian mutlulukla başını sallarken sınıftan diğerlerinin dinlediğini de fark etmiştim ufak mırıltılar arasında Yoona hepsinin sesini bastırdı.
“Bay Kim, ne zaman kadın model üzerinde çalışacağız? Daha zarif şeyler çizmek istiyorum.” Bir buçuk senedir sınıfımda yer etmiş, ne kadar ilerlerse ilerlesin gitmemekte ısrarlı dışa dönük olan bu kızı seviyordum. Sessiz sınıfa renk katıyor diğerlerini de şevklendiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kes Sesini [Tamamlandı✓]
Romantizm"Ne o, altta olmak için pek bir heveslisin." Kalçamda ki elini deliğime doğru kaydırdığında kendimi ona doğru ittim. "Kes sesini ve devam et." gözleri zevk ile kısılırken ne zaman hayranı olduğumu fark bile edemediğim gülüşünü sundu. "Zevkle."