Yorum yapana benden bir adet Asami kargo bedava aakshdksbdm
Eve vardığımda kapımın önünde büyük bir paket vardı, paketi alıp içeri geçtiğimde üstünde ki notu okudum.
-kücük sevgilime-
Gülümseyerek paketi açtığımda o gün sergide beğendiğim resim karşımda duruyordu. Delilah"a ufak bir sürpriz yapmam gerektiğini aklımın bir köşesine not ederek yatak odama geçtim.
Fazla vaktim kalmadığından hızla üstümü çıkartıp beyaz geniş yaka bir üst, lacivert blazer bir ceket ve altına da siyah bir pantolon giymiş iki uzun kolyeyi de boynumdan sallandırmıştım.
Gözlüklerimi çıkartıp saçlarıma dağınık bir model verdip saatimi taktığımda hazırdım.
Kanlı sargıyı çıkartıp yenisi ile değiştirdiğimde telefonuma gelen bildirime hiç bakmadan dışarıya çıktım. Tahmin ettiğim gibi Asami bu sefer daha ağır bir model arabayla beni bekliyordu.
İşten çıktığı çok belliydi. Yanına gidip yolcu koltuğuna oturduğumda anlık olarak gözleri dudaklarıma kaymıştı.
"Günün nasıl geçti güzelim?" Dilimi sinirle dudaklarımda gezdirip ona döndüm.
"Bilmem ama günün sonunda katil olacakmışım gibi görünüyor. Birileri dayak yemekten zevk alıyor galiba." Gülerek aracı çalıştırdığında yoğun akan trafiğe karıştık.
Onca ses arasında mırıldandığı için ne dediğini duyamamıştım. Gözünün altında ki morluk makyaj ile kapatılsa da kaşında ki küçük bant ben buradayım diye bağırıyordu.
Kaşında ve göz altında ki şişliğe bakarak kendimle gurur duydum. Üniversiteden beri doğru düzgün kavgaya karışmasam bile paslanmamıştım demek ki.
"Beni gözlerinle yemeğe devam edeceksen kenara çekebilirim." Yandan gülüşü ile takmayı unuttuğum emniyet kemerini taktım (kamu spotu: emniyet kemerinizi takın)
"Kapa çeneni de sürmeye devam et. Hem biz nereye gidiyoruz?" Usta bir şekilde araçların arasından kayıp giderken bana bakmayarak cevap verdi.
"Sahil kenarında ki bir restorana. Dünden sonra konuşmak isteyeceğini düşündüm." Aniden gelen ürperme ile yumruklarımı sıktım.
"Sahil kenarı olmaz başka bir yere sür." Onunla konuşmak istediğim doğruydu ama bunu panik atak geçirmeyeceğim bir yer de yapmayı tercih ederdim.
Hiç sorgulamadan yönümüzü değiştirip hoş bir restoranın önünde durdu. Araçtan inip mekana baktım. Aksap ve ahşap desenli mermer ile döşenmiş restoran hem spor hem şık görünüyordu.
Ondan daha klas bir mekan beklememe rağmen tam tersini yapmasına sevindim.
Klas mekanlar beni darlardı.
O önde ben arkada içeri girdiğimizde garson bizi görmesiyle selam vermiş ve cam kenarı masaya kadar eşlik etmişti.
"Bay Ryuuza sizi burada görmek çok güzel. Menü alır mıydınız?" Asami başıyla ret ederek bana dönmeden siparişi verdi.
"Taze deniz ürünleri ve salata, içecek olarak da beyaz şarap seçimi size bırakıyorum. Ve rahatsız etmeyin lütfen." Garson kısa bir onay ile yanımızdan ayrıldığında bana baktı.
"Umarım beğenirsin buranın deniz ürünleri ünlüdür." Önümde ki peceteyi açarak kucağıma serdim, derdim pek yemek yemek değildi.
"Aslında bakarsan umurumda değil sadece konuşmaya geldim." O başını sallarken iki garson gelerek servis açmış ardı ardına tabaklar masaya bırakılarak kadehlerimizi doldurarak uzaklaşmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kes Sesini [Tamamlandı✓]
Romance"Ne o, altta olmak için pek bir heveslisin." Kalçamda ki elini deliğime doğru kaydırdığında kendimi ona doğru ittim. "Kes sesini ve devam et." gözleri zevk ile kısılırken ne zaman hayranı olduğumu fark bile edemediğim gülüşünü sundu. "Zevkle."