attention 4

947 17 0
                                    

Delaila Hafidzah,

Seorang gadis polos dan bersahaja. Dia seorang gadis misteri membuatkan ramai tidak mengenal nya.

Muhammad Al-Fateh,

Seorang jejaka manja yang datang dari keluarga kaya raya. Sikapnya yang boros dan kaki perempuan itu tidak disenangi si ayah.

Satu peristiwa,

Dan segalanya berubah. Delaila yang tidak boleh terima kenyataan pergi melarikan diri.

"I have to go... Andai kita berjumpa lagi, saya harap awak ada penyelesaian untuk hubungan kita"

Hanya sekeping nota telah merubah hidup Fateh.

Takdir menentukan segalanya, mereka dipertemukan semula dalam situasi yang tidak dijangka. Namun hubungan mereka ditentang keluarga.

Dalam tidak suka, mereka terluka.
Dalam diam, mereka jatuh cinta.

Apa yang bakal berlaku dengan hidup mereka?

*************
Hello semua...

Aku kembali lagi dengan cerpen baru...
Okey cerpen ni aku baru start tulis dan tajuknya ' Nota sekeping hati'...
And aku perlukan kata-kata semangat untuk menyiapkan cerpen baru aku ni...
Jadi marilah kita bersama-sama support cerpen baru aku ni dgn vote anda komen yg menyenangkan..
Akhir kata hope you guys enjoy baca dan selamat membaca...
Terima kasih

Yg ikhlas
Cik penulis, ZafirahSudin

https://www.wattpad.com/story/221267723?utm_source=android&utm_medium=link&utm_content=share_reading&wp_page=reading&wp_uname=Zaff_piah98&wp_originator=sGnHZM%2B%2FdhDkpVdCvqIDUXrc84sDIMz5foUM3JEQhMhn7L0Qf%2FNpL1X%2Bj5r8h6ylM9Os2fukZJSNhV1O9O7znrM9ZQVkYq1gBE4UJfEh2awBJvHfSLeBRWEUI66Rd%2FRX

com/story/221267723?utm_source=android&utm_medium=link&utm_content=share_reading&wp_page=reading&wp_uname=Zaff_piah98&wp_originator=sGnHZM%2B%2FdhDkpVdCvqIDUXrc84sDIMz5foUM3JEQhMhn7L0Qf%2FNpL1X%2Bj5r8h6ylM9Os2fukZJSNhV1O9O7znrM9ZQVkYq1gBE4UJfEh2aw...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Permata Yang DinantiWhere stories live. Discover now