Dukász
Miután a lányok elmentek Júliának és Nikolasznak is meghagytam egyedül szeretnék lenni. Hisz nem soká jön Elemér és a többiek.
Végig gondoltam, hogyan csábíthatom el újból Liát, mi legyen Igorral, Abdulról pedig egyszerűen nem tudok semmit. Annyira felbasz. Mindenki engem okol. Részben persze hibás vagyok, de aki a csapatomba van az eleve védve van. Egyedül csak a jardok tehették.
- Gyere - kopognak az ajtómon, Lia az.
- Megjöttek. - felállok kilépek hozzá.
- Köszönöm, hogy szóltál. Este megakarok veled beszélni valamit. Maradj itt fent.
Bólint egyet majd bemegy a szobájába.- Dukász, a csaj itt lakik? - kérdezi tőlem Dominik ahogy beléptem a nappaliba.
- Igen, a feleségem lesz. Mit tudtatok meg Igorról? - szánom a kérdésem főleg Elemérnek.
- A húgod. - nyögi ki Armand.
- Igen?
- Hozzá megy, viszont azt nem tudjuk mikor és hol vagy, hogy miért. - magyarázkodik.
- Anyámmal beszélj Elemér. Egy ebédre haza ugrok. Hátha megtudok valamit. Abdulról valami?- Semmi. - szólal fel Dominik.
- Mi az, hogy semmi? Azért vagytok, hogy amit kiadok parancsot ti teljesítsétek, Krissz hol van?
- Nem jött, rizikós lenne őt ide hozni. - nyugtat meg Elemér.
- Rendben, Abdul mit vitt a csapatba?
- Drog, tiltott gyógyszerek, talán ennyi. Kevert, kísérletezett. Jó volt kémiából ami plusz. - sorolja Dominik.
- Ellensége tényleg nem volt? - nézek körbe.- Nem. De, sokat járt bíróságra egy időben. Aztán hónapokra eltűnt, ez az 5 év mindenkinek nyugis volt kivéve neki. - Elemér számol be.
- Egyáltalán, hogy kapták el? - ekkor már nem voltam a városba és nagyon nehezen kommunikáltunk.
- Figyelték éjjel nappal. Mondta nekem, de nem hittem el. Betudtam paranoiának. Hibás vagyok.
- Elemér mind azok vagyunk. - ellenkezik Dominik.
- Voltatok a lakásain? - kérdezek tovább.
- Igen. - sóhajt fel Armand - De, semmi.
- Mi lesz így Dukász? - Nikolasz kétségbeesett.- Igort jobban figyeljétek. Sokkal jobban. A húgom pedig beavatom ebbe a világba.
- Nem ... - kezdett bele az ellenkezésbe Elemér.
- Elemér, ő a húgom. Muszáj tőlem megtudnia, nem akarom, hogy Igor hazudjon neki. Ennyi. Mindenki mehet. Elemér te maradj egy másodpercre! - megvártuk még kimennek.- Mit akarsz? - kérdezi.
- Minek küldted el még a dátumot is?
- Légy ott! - kimegy a szobából.Kopogok Júlia ajtaján amit rögtön ki is nyit nekem.
- Dukász!
- Mondtam veled alszom. Szedd össze cuccod és gyere a szobámba.
- Ez nem így működik! - parancsol rám.
- De, épp így. - nézek mélyen a szemébe.
- Legyen. - adja be a derekát.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Tűzzel Játszol|Maffia|[BEF.]
RomansaA maffiák különösebb szeretete a bárok iránt megkérdőjelezhetetlen. Mikor pedig meglátják a csinos kis pultos lányt meg áll a világ. A történet az ők szerelmi kalandjaikat, cívódásaikat taglalja. De ugye ha már maffia körülötte biztos sok a lefizete...