W ten weekend nie było żadnych steamów z Dream smp więc miałaś szansę pograć tam z Tommym i oczywiście całą resztą. Ale niestety weekend się skończył i czas iść do szkoły, ubrałaś bluzę Tommiego bo czemu by nie? Była za duża, a za duże bluzy są przecież najlepsze
Ogarnęłaś się i wyszłaś z domu, nie miałaś dzisiaj za dużo lekcji, bo tylko 6, dwie matematyki, geografie, angielski oraz dwie godziny chemii. Doszłaś do szkoły i weszłaś do środka, udałaś się korytarzem do klasy w której odbywała się pierwsza lekcja. Usiadłaś w ławce na końcu klasy pod oknem, wasza klasa była dzielona na dwie grupy, więc nie na wszystkich lekcjach byliście z Maksem razem. Akurat matematyka zaliczała się do jednej z nich. Całe dwie lekcje wysyłaliście sobie z Tommym snapy, chociaż czas ci szybko minął, następne dwie lekcje próbowałaś się skupić na słowach nauczyciela, lecz...
No nie wyszło.Po tych zajęciach przeniosłaś się do klasy obok. Zajęłaś miejsce koło bruneta i zaczęliście rozmawiać, głównie o dzisiejszym spotkaniu. Wytłumaczyłaś mu trochę co to za dziewczyna i skąd ją znasz.
Twoje zajęcia minęły w miarę szybko, od razu po lekcjach wsiadłaś z brunetem do autobusu i pojechaliście na miejsce spotkania. Dziewczyna już tam na was czekała.
Jakoś to spotkanie mijało lecz kiedy twój przyjaciel musiał wracać do domu i zostałaś sama z dziewczyną, to po jakimś czasie napisałaś do blondyna o pomoc.
Po 3 minutach zadzwonił twój telefon, musiałaś przyznać że Blondyn był dobry w ochrzanianiu ludzi, powiedziałaś że musisz się zbierać, wstałaś i do samego powrotu do domu rozmawiałaś z chłopakiem, opowiedziałaś mu o swoim nieudanym spotkaniu, Tommy po upewnieniu się czy aby na pewno nie piłaś, zaczął w końcu słuchać tego co mówisz. Wróciłaś do domu i zadowolona udałaś się do pokoju, chłopak zaproponował granie w bed warsy, a ty napisałaś jeszcze do Georga i mieliście grać w 3 za jakieś 20 minut. Ogarnęłaś trochę pokój i przełączyłaś się na dc.
Zaczęliście grać, po godzinie dołączył do was Sapnap i techno z którymi nie miałaś jeszcze przyjemności się za bardzo poznać, więc chwile pogadaliście tak po prostu, W końcu zebrało się dużo osób więc poszliście na smp. Teraz byli: Ty, Tommy, Karl, George, Sapnap, Dream, Techno, Will, Quackity i Tubbo. Znowu zerwaliście noc grając do późna ale było warto.
-------------------------------------------------
W następnych tygodniach nie działo się za dużo
Był wtorek siedziałaś na jednej z lekcji, akurat twoja klasa miała godzinę dla wychowawcy więc słuchaliście jakiegoś zbędnego gadania przez około 20 minut. Po tym czasie dotarliście do tematu który cię zainteresował:
"No i tak będzie wyglądać ta wymiana w tym roku"
-Przepraszam? Nie skupiłam się do końca mogłaby pani powtórzyć - odezwałaś się
- Tak oczywiście, Więc w tym roku wymiana odbędzie się z uczniami jednej ze szkół w Anglii, a dokładniej w mieście Nottinghamshire. I na korzyść naszych jak i uczniów tamtej szkoły jeśli ktoś ma tam jakiś przyjaciół bądź znajomych to możecie konkretnie uczestniczyć z nimi w tej wymianie. Jedyny minus jest taki że do podjęcia ostatecznej decyzji został wam tydzień bo wszystko odbywa się za dwa, wpierw oni przylatują tutaj, a tydzień później wy do nich. Jutro zostaną wywieszone listy uczniów którzy będą brali udział i jeśli się z kimś umówicie to będziecie musieli przy nazwisku tej osoby dopisać swoje, Jeżeli potrzebujecie więcej informacji to proszę udajcie się do gabinetu 192 i tam powinniście znaleźć na wszystko odpowiedź.
myśl: okej, okej, teraz już słuchałam, yhm wymiana, Anglia, tydzień, 192, ale- CHWILA MOMENT!... NOTTINGHAMSHIRE! O SHIT!
Większość twojej klasy zainteresowała się tą wymianą, więc do końca lekcji to był główny temat.
CZYTASZ
▪︎Przyjaciel▪︎ // Tommy x reader
Teen Fiction--------ZAWIESZONE---------- Znowu zostałaś sama. Zrezygnowana idziesz kupić coś do jedzenia. Myślisz tylko o powrocie do domu. Przez przypadek wpadasz, (a raczej to on na ciebie) na pewnego chłopaka, przedstawia się jako Thomas Simons...