{Meeting Your Rivale}

66 8 2
                                    

Luca

Joris heeft het echt heel gezellig met Iris, ze lachen steeds. Ik vraag mij af waarom ze nog geen verkering hebben. We zitten nu in een frituur, het is middag, etenstijd. We hebben allemaal besteld, Iris heeft een gewone friet en een worst, net zoals Joris, ik heb een gewone friet en een hamburger special en Jill heeft een grote friet en een worst en een hamburger special.

"Je kent haar nog niet, zij kan eten!" Roept Iris vrolijk. Jill verschiet van kleur en drinkt rap van haar cola. Waarom moet ik ook alweer uitgehuwelijkt zijn?

"Dus, die hoofdrol die hij speelt is dat de bitch of het verlegen meisje?"

"Hoe weet je welke rollen erzijn, dat hebben we aan niemand vertelt?"
Shit, mezelf verraden

"Euhm.... ik doe ook mee aan die film, ik ben die acteur die bij de hoofdrol in de klas komt te zitten."

"Waarom ben je dan nog niet gekomen op de draaidagen?"

"Omdat ik nog niet nodig was..."

"Hmm, in dat geval... ik speel de andere, niet de bitch, die is al volzet door een echt bitch, Whatteny."

"Waattt???" Roep ik uit.

"Ken je haar?"

"Hmm...."

"ocharme" ik lach om haar reactie, ze is geweldig grappig.

"Wat is je volledige naam?"

"Jill Georgie Anna Henley Stone. De jouwe?"

"Luka Jayce Jorrit Stevens Spielberg.."

"Hoorde ik dat goed? Ben jij de zoon van Steven Spielberg?!?"

Ik knik. Iris begint te hyperventileren en valt flauw. Jill lacht. Als ze bijgekomen is begint Iris vanalles achter elkaar op te zeggen maar dan houd ze ineens haar mond. Ik draai mij om en wens dat ik dat nooit gedaan had, voor mij staat namelijk Whatteny...

Whatteny

"Omg, daddie... Luca is in Florida, mag ik hem gaan bezoeken?"

"Tuurlijk, my princess."

Ik huppel naar de helikopter en stap in, de piloot brengt mij meteen naar Florida. Even later ben ik in Florida, waar zou ik mijn lieve Luca vinden. Natuurlijk, in Disneyland!!!

Ik wandel met mijn geoefend loopje naar de ingang, met dit loopje versier ik hem zeker, ook al zijn we verloofd. Ik hoor gestommel in een restaurantje en ga kijken. Er is een meisje flauwgevallen, er is een ander meisje bij en nog twee jongens. Als dat meisje bijkomt herken ik haar, Iris, de o zo beste vriendin van het meisje die mijn rol af pakte. Ik loop arrogant naar ze toe, maar mijn hart maakt een sprongetje als de eerste jongen zich omdraait, hij fluistert mijn naam. Ik loop met een geoefend loopje naar hem en geef hem een knuffel, hij duwt mij van hem af.

"Stel mij eens voor!" Fluister ik in zijn oor. Hij kijkt mij woedend aan. Nu kijk ik de rest ook aan. Zijn beste vriend Joris, Iris en Jill....Jill!!!! Die rotverwende trut! Waarom gaat hij met haar om? Ik draai mijn naar Luca en wil hem een zoen geven maar hij draait zich abrupt om. Oh, hoe schattig, hij is verlegen. Ik kijk naar Jill, ze draait haar hoofd weg. Ze neemt Iris bij haar hand en loopt het restaurant uit. Joris lijkt verliefd te zijn op Iris want hij kijkt de hele tijd naar haar.

Jill

Niet te geloven, heeft hij het met Whatteny? Hij zag er niet echt blij uit toen hij haar zag. Ik trek Iris mee het restaurant uit.

"Gaan we aub terug, ik wil naar Joris."

Nog harder trek ik haar mee, tot we in het hotel zijn. Daar sluit ik de deur en laat ik haar los. Ik hoef die Whatteny voorlopig niet meer te zien, en Luca ook niet.

*************************
Oeehhh, iemand is verlieefd!!!!!!
Luf u all xxx

Forbidden Love *On hold*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu