Luca
Ik kijk op de klok, het is precies 21.00.
Ding dong. De bel gaat, dat zal vast de troela zijn. Ik doe hem open en krijg meteen een knuffel van Whatteny, wie anders? Ik zucht en begeleid haar naar mijn kamer, hier heb ik zo geen zin in.
"Liefje! Ik ga me even klaarmaken." Hoor ik en ik ga met een zucht in de zetel zitten, dit wordt nog een lange nacht.
"Kom maar!" Hoor ik haar stem en om mijn lompe vader niet woest te maken ga ik dan maar naar boven met een 'vrolijk' gezicht. Binnen in mijn kamer moet ik opeens naar adem snakken. Whatteny heeft sexy lingerie aangedaan en loopt met een walkje naar me toe, ik moet bijna kotsen.
"Kom hier, tijgertje van mij." Zegt ze en ze drukt haar lippen op die van mij. Ik weet dat mijn vader kijkt dus kus ik maar terug. Haar tong vraagt voor toegang en ik geef haar die toegang terwijl ik zeer hard wil wegrennen. Ze frutselt aan mijn shirt maar ik houw haar tegen.
"Kom aan tijger, doe het met mij!" Roept ze terwijl ze me mee op bed trekt. Ik doe wel nog rap de deur op slot.
"Nee, ik wil niet!" Zeg ik paniekerig. Waarom is mijn moeder er nu niet. Ze neemt mijn handen en duwt die tegen haar rug. Als ik niks doe doet ze het zelf en maakt ze haar bandje los. Ik knijp mijn ogen dicht.
"Komaan, of ik roep uw pa."
"Dat is discriminatie!" Zeg ik weer.
Ze lacht gemeen. En trekt dan mijn shirt uit.
"Oeh, je hebt een Six-pak." Slijmt ze en ze duwt haar lijf tegen het mijne.~~~
De volgende morgen word ik wakker met naast mij Whatteny, natuurlijk. Snel glip ik onder de douche en was ik mij wel twintig keer. Ik voel me zo vies nu hé. Na de douche doe ik snel propere kleren aan en sprint ik naar beneden. Daar maak ik mezelf een pannenkoek en eet hem op. Het is 10 uur, over een half uur moeten we op de set zijn. Zuchtend maak ik Whatteny wakker, ze begint meteen te zeuren omdat ze nog zo weinig tijd heeft.
Jill
Ik zit op de bank in mijn hotelkamer. Heel alleen want Iris is weg. Ik sta op en trek een zomers wit kleedje aan met witte allstars. Ik borstel mijn haar. Daarna maak ik een pannenkoek met nutella en eet ik hem op. Het is al kwart over tien. Ik sluit mijn suite af en neem een taxi naar de set, waar ik als derde binnenkom. Snel ga ik langs Marian en Louise zitten, zij waren er al. Al snel beginnen we met praten over koetjes en kalfjes. Om stipt half elf begint Spielberg met praten. "Omdat het vandaag een speciale dag is, nl mijn verjaardag! Gaan we vandaag filmen met de mannelijke hoofdrol: Luca, kom naar hier."
Luca stapt het podium op en zwaait. Ik negeer hem volkomen terwijl Whatteny vrolijk terug zwaait. Ik wed dat ze het gedaan hebben vannacht.
"Oke, we doen de scène waar de filmster op jullie school komt te zitten."
Iedereen gaat op hun plaatsen staan en wacht op het teken.
"En.. actie!""Ninthe! Ninthe!" Hoor ik als in de speelplaats opstap. Meteen word ik bekogelt met een knuffel van Lola en Lena. "Heey meiden!"
"Ninthe, heb je het al gehoort. Er komt een filmster bij ons op school zitten." Roept Lena. Met ons drieën springen we in de lucht en rennen dan naar de poort, en we zijn niet de enige. De hele school staat zowat aan de poort. Ineens krijg ik water over mij heen. Verontwaardigd draai ik mij om en zie de grootste b*tch van de school.
"Oeps, sorry Ninthe!" lacht ze uit en samen met haar hulpjes loopt ze weg.
"Meiden, ik ga me even drogen."
"Kom optijd terug anders mis je hem." Ik grinnik en loop dan snel naar de toiletten. Daar droog ik mezelf met doekjes en met de handdroger. Dan gaat de bel en ga ik zuchtend naar mijn kluisje. Super, ik ben te laat. Uit mijn kluisje neem ik nog rap mijn boeken en spurt ik naar het klaslokaal. Onderweg bots ik tegen iemand aan.
"Oeps sorry!" Zeg ik snel zonder op te kijken en ik loop door. Voor het klaslokaal stop ik en ik klop op de deur, langzaam kom ik naar binnen.
"Waarom ben je te laat Ninthe?"
"Euh.."
"Geen excuus, ga maar bij de directeur een te laat briefje halen."
"Ja, meneer." Zucht ik en ik zie de b*tch lachen. Tuurlijk, lach zoveel je wilt. Snel verlaat ik het lokaal en vertrek ik naar de directeur. Ik klop op de deur.
"Binnen!"
Langzaam kom ik binnen, maar ik ben niet te enige.
"Wat kom je doen Ninthe, jou heb ik hier nog nooit gezien."
"Ik was te laat meneer."
"Voor die ene keer is het niet erg als je deze jongen rond leid. Hij komt ook bij jou in de klas, oké?"
"Ja meneer."
Ik verlaat het bureau met de jongen achter mij aan.
"Jij bent daarnet tegen mij aan gebotst."
"Oh, dat was jij, sorry daarvoor maar ik was laat." Dan staan we voor een deur.
"Hier hebben we nu les."
Ik klop op de deur, en kom binnen.
"Meneer, ik moest de nieuwe leerling langs brengen." Zeg ik en ik ga op mijn plaats zitten.
"Oke, klas.. verwelkom de filmster, Jayce Liverpool."
Mijn mond viel open, deed ik zo tegen een filmster?"En cut! Goed zo mensen op naar de volgende set."
Hey heey heey, de liefde komt erin,
Toedels!!!!
JE LEEST
Forbidden Love *On hold*
Teen FictionJill is een doodnormaal meisje van 15 jaar. Ze heeft rosse haren en een bleke huid. Haar ogen waren mooi licht blauw. Ze leidt een gewoon leventje net zoals jullie. Haar bijnaam was wortel want ze had rosse haren maar dat vond ze zelf niet erg want...