heeyy, sorry dat het zo lang duurtde. En, Orlando bloom wordt vandaag 13/01 38 jaar. Proficiat. Nu enjoy (sorry voor dit ouwe liedje)
************************************
JillEen privé vliegtuig is gewoon kikken! En ik ga naar Hollywood 2x kikken!
En ik speel in een film 3x kikken!
"Omg, omg, omg, kalmeer Jill!"
Ik zit nu in een privé jet, met filmsterren en bekende regisseurs. En ik ben aan het flippen! Maar dat hadden jullie al door denk ik. Een steward komt langs en geeft ons, ons eten. Dat wordt smullen en mijn eerste eten in Amerika, ik weet het, ik ben gestoord. De steward heet Mitchell en is heel aardig. Na mijn eten vraagt hij of ik een spelletje wil spelen. Natuurlijk wil ik dat! Dus, nu spelen we een spelletje, de anderen doen ook mee. Travial Persute, Disney editie, super. Mitchell mag beginnen van mij. Hij gooit een zes, gelukzak.
"1 2 3 4 5 6. It's going to be blue!"
"Oké, blue. The film is Narnia. What are the names of the 4 children?"
"Euh, Lucy, Edward, Peter and Suzy?"
"Eeeer, wrong! Lucy, Peter, Edward and Susan. Johnny your turn!"
"5! 1 2 3 4 5. Yellow."
"Oke, who is Shere Khan?"
"He is the bad tiger in the film Jungle book."
"Thats correct. Throw again."
"2. 1 2. Green."
"Oh, thats unfair! Pirates of Caribbean! Who is the father of William Turner, all the names!"
"Well, Will Turner, Bootstrap Bill, Bootstrap."
"Correct."
"1. Orange."
"When was the first Disney movie made?"
"Euh... 1947?"
"Wrong, 1939, yes, i am. 6. 1 2 3 4 ..."
Zo gaat het nog een hele tijd door tot de piloot zegt dat we gaan landen. Ik vlieg naar het raam en kijk naar beneden, ik zie Hollywood in al zijn pracht. We landen ik ik sprint naar buiten, frisse lucht verwelkomt mij en mensen zeggen vriendelijk hallo. Ik zie dat de rest allemaal vermommingen aan hebben zodat ze niet herkent worden. We stappen in een limo... ja, je leest het goed, een Limo! We stoppen effen bij de walk of fame, al die sterren met sterren op, fantastisch. Daarna rijden we door naar de studio, het was daar geweldig groot, gewoon mega! Ze geven mij een rondleiding en zeggen waar alles is. Ze brengen mij daarna naar een super chic hotel waar ik de komende maanden zal wonen, dit wordt zo ausomne!
Whatteny
Hollywood is mega, maar ik ben nog geen filmsterren tegengekomen, jammer. Ik ben in mijn hotel, ik aak me klaar voor de audities, het is niet zo luxueus maar dat komt nog wel, als ik beroemd ben. Ik neurie mee met het liedje in mijn hoofd terwijl we naar de studio vertrekken.
Spotlicht, camera, microfoon.
Ik vind alles doodgewoon, als ik straks beroemd ben. Als ik straks beroemd ben...De studio is joekelig groot, maar dan echt joekelig. En de audities beginne over een uur.
"Pappie! Weet je zeker dat ik de hoofdrol krijg?"
"Geen zorgen. Daar zorg ik wel voor. En nu zwijgen en lachen, we gaan naar binnen."
Binnen zie ik allemaal meisjes zitten. Maar ook jongens, voor de bijrollen. Ik lach vriendelijk. Dit gaat zo lukken!
Amira
De audities beginnen en ik mag meekijken. Ik heb mijn tekst al gekregen en ken nu al het stuk wat ik telkens met dat meisje/jongen moet doen vanbuiten. "Klaar!" klinkt het door de zaal. En het eerste meisje komt binnen. (Vertaald vanuit Engels.)
"Hallo, hoe heet jij?"
"Louise Whatterson."
"Hoe oud ben jij?"
"16 ja..aar."
"Ben je er klaar voor Louise?" Onwillekeurig moest ik denken aan mijn zus.
"N..ee"
"Je kan het wel, adem eens diep in en uit."
"Ik ben klaar."
Heey, Lolo! (bijnaam beste vriendin hoofdpersonage) Heb je het al gehoord?
Neen, wat moet ik gehoord hebben?
Er komt een filmster voor effen bij ons in de klas zitten!
Aaaaa!!!! Hopelijk is hij knap!"Super goed gedaan." Ze loopt weg en ik roep de volgende.
"Wat is jouw naam."
"Marian Glouster."
...
Zo gaat het nog een hele tijd door. Vlak voor de laatste moet ik naar het wc en komt een stagiaire mij vervangen.
Whatteny
Damned! Ik ben als laatste. Alle meisjes lopen opgelucht en vrolijk binnen, verloren hoop voor hun. Ik krijg toch de hoofdrol. Eindelijk ben ik, mijn beurt pff... eindelijk. Ik ga naar binnen en zie Steven Spielberg en Peter Jackson. Happy Me!!!
"Wat is jouw naam?"
"Whatteny Sungaze."
"Begin maar."
Na de afloop loop ik naar binnen, het ging super. Vind ik. Nu wachten op de uitslag, die we morgen krijgen!
********* **************** *********
Heey! Soory dat het wat korter is.
Dont forget to vote
Luf u xxx
JE LEEST
Forbidden Love *On hold*
Novela JuvenilJill is een doodnormaal meisje van 15 jaar. Ze heeft rosse haren en een bleke huid. Haar ogen waren mooi licht blauw. Ze leidt een gewoon leventje net zoals jullie. Haar bijnaam was wortel want ze had rosse haren maar dat vond ze zelf niet erg want...