Luca
Dit vond ik een leuke scène, ik mocht twee keer tegen Jill opbotsen. De rest van de dag negeert ze mij volkomen. Ze praat voortdurend met Marian en Louise. Whatteny loopt al de hele dag te vrolijk achter mij aan.
"Volgende scène, alleen Whatteny en Jill, de rest mag kijken."
Opgelucht zak ik in een stoel voor de set. Al snel doven de lichten en roept Peter Jackson actie.Ninthe (Jill) wandelt door de verlaten gang. Ze kijkt angstig om zich heen.
"Waarom was ik hier ook al weer?"
"Dat zou je wel willen weten hé?" Klinkt de stem van Larose (Whatteny) door de gang.
Het licht gaat uit en er komt een spot op haar gericht. Larose loopt arrogant naar haar toe.
"Ik weet wel wat je van plan bent hoor, Ninthe!"
"En dat is?" Verlaat Ninthe haar mond, ze heeft geen idee waar het over gaat.
"Blijf van Jayce af, he is mine!!"
"Wat? Ik wil het niet eens met hem." Zegt Ninthe boos en ze draait zich resoluut om.
"Pas maar op, spreek niet tegen hem of je leven wordt een hel." Roept Larose nog. Ninthe begint te rennen terwijl haar tranen over haar wangen lopen."En cut! Bravo, dat was het voor vandaag." Roept mijn vader door de studio. Een zucht verlaat mijn mond. Dan krijg ik een idee, ik beeld me voor dat ik een grote gloeilamp boven mijn hoofd heb hangen zoals je vaak in tekenfilms ziet. Ik ben vast besloten om Jill te spreken. Ik loop snel achter haar aan de gang in, dan hoor ik stemmen. Ik gluur om het hoekje en zie Whatteny, Jill tegen de muur drukken.
Jill
Snel loop ik weg uit het gebouw, in de hoop om niemand meer tegen te komen. Juist als ik denk dat dat gelukt is word ik bij mijn blouse gegrepen en tegen de muur gedrukt. Het is Whatteny.
"Jill, Jill, praat nooit meer met Luca en negeer hem, anders verpest ik je leven. En denk maar niet dat dat je niet scheelt, ik heb al iemand zelfmoord laten plegen."
"Ik heb hem genegeerd hoor!" Weet ik eruit te kramen, ze houdt mijn keel dicht.
"Weet ik, en dat doe je heel goed... blijf dat doen, anders..."
Ze laat me los en ik zak op de grond. Verschrikt hap ik naar adem om een beetje lucht te krijgen. Als ik bijgekomen ben ga ik staan. Ik veeg mijn kleren schoon en wandel verder alsof er niks gebeurt is. Dan wordt er een hand rond mij mond geslagen en wordt ik meegenomen. Ik schop wild in het rond.
"Rustig Jill, ik ben het maar Luca."
Ik word gelijk rustig maar ik zorg wel dat ik zelf kan lopen en dat ik los kom. Ik probeer weg te lopen.
"Jill, wacht nou even, praat met mij!"
"Dat mag ik niet of je vriendinnetje verpest mijn leven." Ik probeer weer door te lopen. Hij grijpt mijn arm vast draait mij om en drukt een korte kus op mijn lippen.
"Dat mag niet, je bent verloofd!" Zeg ik verbaasd.
"Ik haat die trien alstublieft geef mij een kans." Smeekt hij met puppy ogen. Jammer voor hem dat ik daar tegen kan.
"Sorry, ik doe niet mee, jouw liefde is verboden. En ik wil geen boze Spielberg achter mij aan."
En daarmee is het gesprek afgelopen. Snel neem ik de taxi naar mijn hotel. Heeft hij gevoelens voor mij?Luca
Ik duw mijn lippen op die van haar en kus haar kort. Er ontstond even vuurwerk in mijn buik. Ik laat los en kijk haar aan.
"Dat mag niet, je bent verloofd!" Brengt ze uit, hoe weet ze dat nu weer?
"Ik haat haar, alstublieft geef mij een kans!" Smeek ik. Ik zet puppy ogen op. Maar ik zie dat Jill daar tegen kan.
"Sorry, ik doe niet mee. Jouw liefde, als het echt liefde is, is verboden. En ik wil geen boze Spielberg achter mij aan." Ik kijk haar droevig aan. Ja, ik begrijp haar wel. Mijn vader is in staat om snel een andere actrice te vinden. Ze neemt een taxi en ik kijk haar achterna. Nog nooit ben ik zo droevig geweest, dit is de eerste keer dat ik echt van iemand hou.
"Daar ben je!" Roept Whatteny. Snel zet ik een glimlach op en knuffel ik haar. Ik breng haar naar haar huis en loop dan zelf ook naar huis. Thuis in mijn bed lig ik te woelen. Uit eindelijk val ik in slaap. En ik droom van Jill in haar witte zomerkleedje, die vrolijk op mij afloopt en me kust. Opnieuw voel ik het vuurwerk in mijn buik ontploffen.Heey heey heey
Lees MY NAME IS BOND aub!!!
JE LEEST
Forbidden Love *On hold*
Teen FictionJill is een doodnormaal meisje van 15 jaar. Ze heeft rosse haren en een bleke huid. Haar ogen waren mooi licht blauw. Ze leidt een gewoon leventje net zoals jullie. Haar bijnaam was wortel want ze had rosse haren maar dat vond ze zelf niet erg want...