{Games with VipS}

56 6 0
                                    

Ik stond voor de deur van Iris. Ik zou haar ophalen voor we naar Steven Spielberg zouden gaan, ik vond dat ik haar moest meenemen. Ding dong... even later stond Iris haar broer voor de deur.

"Hallo, wortel."

"Grappig hoor Arthur! Waar is Iris?"

"Die is in haar kamers."

"Mag ik effe binnenkomen?"

"Natuurlijk, wortel."

"Serieus Arthur, hou op."

Ik liep naar binnen en meteen de trap op. De lachende Arthur negerend. Ik trof Iris in haar kamer, ze was aan het wenen.

"Wat is er Iris?"

"Oh, Jill. Nu ga je weg en kan ik je nooit meer zien."

"Iris, niet waar. In de vakanties heb ik zoiezo vrij en ik kom je elke maand bezoeken."

"Belooft?"

"Belooft! En hé, we moeten gaan. Steven zei dat er ook filmsterren zouden zijn."

"Echt? Waarom wachten we dan nog. Misschien is Jonny Depp er wel..."

We haasten ons naar de auto en zeiden tegen mijn ouders, "vertrekken maar!"

~~~

Een uur later kwamen we aan in het Santo-Louisa-hotel. En mijn zus moest natuurlijk lachen met de naam. We gingen naar binnen en wachten op hun in het restaurant. Even later kwam een bediende ons halen. We moesten de lift nemen terwijl ik duidelijk gezegd had dat ik dat niet wouw. En raad eens, we mochten naar de Luxe-suite. Iris was helemaal gek aan het worden terwijl ik hyper was. We gingen de donkere kamer binnen, hij leek leeg te zijn. Toen het licht aanging was ik en vis denk ik, want daar zaten vele VIPS! Ik zag Orlando Bloom, Jonny Depp, Brad Pitt env.

"Welkom Jill en gezin en beste vriendin, Iris toch?"

"J..ja meneer."

"Zeg maar Steven."

"Oké men.. Steven."

"Dit is mijn collega, Peter Jackson. Hij regisseert de Hobbit en The Lord of de rings."

(Ikke) "Hallo Peter, ik ben groot fan van die films."

"Het doet goed dat mijn films bekend zijn. Maar heb je ze allemaal gezien en je kan dus alle vragen beantwoorden?"

"Ja, ik heb ze allemaal gezien, maar ik weet niet of ik alle vragen kan beantwoorden."

"Hoe heet de laatste film van de Lord of The Rings?"

"The return of the King."

"Goed zo."

"Nu,"kwam Steven ertussen, "deze filmsterren zijn er een paar die mee spelen in de film."

Iris viel flauw. Even daarna werd ze weer wakker. En ze ratelde iets als: 'OmgJillgelukzak.Ikhoujeaanjebelofteenneemdaneenfilmstermee!'

"Rustig, Iris."

"Haha, Nu Jill als je mee gaat dan verwacht ik je volgende week maandag om 9 uur in het vliegveld van Zaventem."

"En school dan?"

"Je studeert gewoon verder bij ons."

"Oké, maar waarom moesten we naar hier komen."

"Wel deze mensen vonden dat ze alvast een band konden creëren met jou en nu Iris mee is, ook met Iris."

Ik en Iris stemde in? En zo gingen we met vips *die Nederlands konden* spelletjes spelen. Orlando Bloom begon: "Ik ben dus Orlando Bloom, ik ben jarig op 13 januari, dat was gisteren. En... Zo van die dingen allemaal. Toen iedereen gelijkenissen gesteld had en elkaar een beetje kende deden we DiXiT, dat is een super spelletje. Na de afloop gingen we naar huis en Iris mocht blijven slapen... wat een dag.

******************************

Hallo
Luf u xxwxw

Forbidden Love *On hold*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu