{Florida}

74 7 0
                                    

Jill

"Omg.omg.omg. Ik kan nog altijd niet geloven dat ik in Florida ben!" Gilt Iris. Ik moet lachen, wat is ze toch grappig. We wandelen door de straatjes en Iris zigzagt van de ene naar de andere winkel, ik hol haar achterna. Iris staat stil, met open mond. Ik grinnik: "Iris, doe je mond dicht. We zijn geen vissen.". Ze doet haar mond abrupt dicht. Nu ben ik nieuwsgierig naar wat ze kijkt dus ik draai mij om. Achter ons staat Jonnhy Depp, daarom staat Iris verstart. Hij zwaait naar ons en komt naar ons toe. Iris...tja, zij valt flauw. Als ik haar weer wakker heb gemaakt, krijgt ze een handtekening en maakt ze samen met hem een foto. Als Jonnhy weer weg is draait ze zich om naar mij en zegt dat dit nu al de beste vakantie ooit is. Daarna wandelen we verder en komen we aan Disney world. Omdat Iris het nog niet gezien heeft doe ik mijn handen voor haar ogen. "Ogen dicht en volg mij." Als ze geantwoord heeft doet ze haar ogen dicht en neem ik haar hand vast. Ik kijk goed uit waar ze loopt. Als we vlak voor de ingang zijn vertel ik haar dat ze haar ogen mag open doen. Ze roept: "Omg, heb jij jongens geregelt?" "Hoezo jongens? Kijk eens verder." Zeg ik verbaasd, niet begrijpend waarom ze eerst de jongens opmerkte. Nu rollen haar ogen uit haar kassen, ik grinnik, het ziet er zo grappig uit. Als we binnen zijn loopt ze als eerst, mij meetrekkend, naar de suikerspin kraam. Ik grinnik, het is super grappig. Dan staat ze stil, ze kijkt mij ondeugend aan. "We gaan van de achtbaan!" Gilt ze. Ze trekt mij mee de massa in. Een jongen botst tegen Iris aan. "Oh, sorry... Ik ben Joris." Zegt hij en hij steekt een hand naar haar uit. Wacht, zag ik Iris net blozen?

"Hallo, ik ben Iris. En dit is Jill." Zegt ze stilletjes. Serieus? Is dit Iris? Ik zwaai even naar de jongen. De jongen blijft staan, want ik en Iris zijn aan de beurt. Ik neem haar hoofd vast. "Alien ga uit haar hoofd!" Roep ik en ze grinnikt. "Ik ben oke hoor, ik denk dat ik gewoon verliefd ben..." zegt ze dromerig. "Ja, op Joris..." zeg ik grijnzend. En dan schiet de achtbaan weg. Na de rit stappen we richting de boomstammen. "Iris, wacht! Wij gaan mee!!" Hoor ik iemand roepen. Ik draai mij om en zie Joris aflopen. Geweldig!!

Luka

Dommerik dat hij is. "Joris, hoe kan je nu tegen een meisje aanlopen?"

"Geen idee, maar ze was wel mooi."

"Gast, je het het te pakken!" Lach ik.

"Niet!" Zegt hij iets te rap en te luid. Ik grinnik: "ja, ja... Zal wel." Dan stappen we in, eindelijk onze beurt. De rit was te kort en te flauw.  Als we uitstappen ziet hij dat meisje weer en loopt hij er naartoe. "Iris, wacht ik kom mee." Dus, ze heet Iris. Ik loop achter mijn vriend aan. Hij staat met een meisje te praten. Dan komt een ander meisje erbij staan, ze heeft een verveelde uitdrukking op haar gezicht en wow, wat was ze mooi. "Bro, war ging jij ineens naartoe." Zeg ik.

"Sorrie gast, dit is Iris." Het meisje bloost. "En dit is haar vriendin, Jill." Het meisje kijkt even op naar mij en dan weer naar haar schoenen. Ik kreeg net een glimp van haar mooie licht blauwe ogen. "Meisjes, dit is Luka." Ik knik even, Iris zegt hallo. Dat andere meisje blijft nu ook kijken. "Hallo." Zegt ze verlegen, wat is ze mooi, maar ik kan haar toch nooit krijgen. Dan lopen ze ineens naar de boomstammen, ik volg maar wat. "Wisten jullie dat Luka meedoet als hoofdrol in een film!" Nu kijkt dat meisje geboeit. "Hoe toevallig, Jill ook!" Gilt die Iris. Ik doe mee aan ene film, het filmen was am begonnen maar ik mocht morgen pas beginnen, daarvoor hadden ze me noch nie nodig. "In welke film?" Vraag ik. "In die nieuwe van Steven Spielberg er Peter Jackson." Antwoord ze, ze heeft zo een mooie stem. Maar dan schrik ik, ik ook. Ik ben die jongen die de acteur is en in een gewone klas gaat zitten. "Welke rol." Vraag ik, dan bloost ze en antwoord heel stilletjes: "De Hoofdrol."

Ik schrik, gelukkig is het niet Whatteny, mijn verloofde, papa heeft haar gekozen. Oh, ja. Mijn papa is Spielberg...

***********************************
Sorryyy dat het zo lang duurde...
Ik ben aant wenen, sorryyyy
Wat vinden jullie van de nieuwe cover???
Op de foto zie je Luka xxx
Luf u all xxx

Forbidden Love *On hold*Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu