Bemutatkozás

958 42 0
                                    

Hali. A nevem Polla Parker. Peter Parker ikerhúga.

Van pár dolog amit csak páran tudnak rólam. 

Miután Petert megcsípte az a bizonyos pók egy gonosszal harcolt mikor én is az utcán voltam. Meglőttek. Két hétig kómába kerültem, majd furcsa dolgok kezdtek történni velem. Láttam és hallottam mások gondolatait. Ha hozzáértem valakihez láttam részleteket a múltjából. Ezek a képességeim kezdtek fejlődni és újjak is jelentek meg. Tudok mások elméjébe fájdalmat kelteni vagy lenyugtatni a tudatát -eddig csak rémálmoknál láttam ennek értelmét. És most kezd megjeleni egy nagyon új és másabb képességem. Tudok repülni. Nem próbáltam még túl sokat,  de párszor voltam Peterrel járőrözni és akkor tudtam próbálgatni. Annyit tudok, hogy kis pihenőkkel órákig tudom bírni. Akkor két óráig voltunk kint tíz perces szünetekkel is elég jól kibírtam.

Egyszer ezt a képességemet akartam próbálgatni mikor nekimentem valakinek. Egy nagyon kedves lány volt. Elkezdtünk beszeélni. Megtudtam, hogy Wanda a neve, Wanda Maximoff. Látszott rajta, hogy örül amiért nem kezdtem el sikítozva ugrándozni egy aláírt képért. Miután elmondta a nevét elmentünk egy nyugottabb helyre. Tudtam, hogy neki is vannak képességei ezért elmondtam neki az enyémeket. Segített kiigazodni rajtuk és megtanulni, hogyan használjam őket.

Everybody need somebody ✓Where stories live. Discover now