Az a nap óta három év telt el. Most 2019. május 30-a van. Kereken három éve van Bucky lefagyasztva. Ez a pár év alatt sokminden történt velem.
May beleegyezett, hogy magántanuló legyek. Minden héten szerdán és pénteken Bruce Branner és Tony tanított, míg a többi nap segítettem nekik a laborban és hasonló dolgokban.
Rendesen megismertem a csapatot és sikerült kibékíteni mindenkit, mindenkivel. Tony és Steve volt a legnehezebb, de megcsinált. Négy ember kellett hozzá, de megcsináltuk.
Peter rendszeresen jár a bosszúállókkal küldetésekre. Én meg a távolból segítem őket. Koordináták megadása, rendszer meghackelése és a többi.
Havonta egyszer egy hétig Wakandában vagyok és segítek Shurinak.
Thorral nagyon jó kapcsolatom lett és mesélt Asgardról, a testvéréről, a családjáról. Érdekes története van.
Stevevel, ahogy beszéltük, elölről kezdtünk mindent. Ha nem úgy viselkedik, mint egy nagyapa, akkor nagyon jól el lehet vele hülyéskedni.
Wandával minden délután edzésem van, hogy tudjam irányítani az erőmet.
Rájöttem, hogy mit érzek Bucky iránt.Minden nap gondolok rá és nagyon hiányzik, ami fura hisz egy napja se ismertük egymást, de beleszerettem.
Stark és Steve az egyetlenek akik tudják. Steve tiszteletben tartja érzéseimet és egy jó nagyapához méltó tanácsokat ad, míg Tony elhülyéskedi az egészet.
Megszerttem ezt a közösséget. Mint egy család. A második családom.
Tony, olyan, mintha az apám lenne, Steve - mint már említettem- akárcsak egy nagyapa, Nat az anya nagynéni kombó, Wanda egy nővér. Thor, Sam, Scott, Rhody és Clint akárcsak a nagybácsi. Vízió meg mint egy kisöcsi,akinek sokmindent kell még tanulnia a világról.
Örülök, hogy, ilyen emberek vesznek körül.
×××××××××××××××××××××××××××××××××
Ez egy elég rövid rész lett, amit nagyon sajnálok. Valószínűleg a kövi rész lesz az utolsó.❤️🥰🥺
VOCÊ ESTÁ LENDO
Everybody need somebody ✓
AçãoA nevem Polla Parker. Igen Parker. Mint Peter Parker. Azaz Pókember. Én vagyok az egyetlen aki tudja a kis titkát. Ahogy ő is tud az én titkomról ami nem más mint, hogy szabadidőmben agyturkász vagyok. Van egy erőm ami miatt képesvagyok pár dologra...