Egységben az erő
〰️Írói szemszög〰️
Tony Stark most hagyja el a börtön területét. Megtudta hova tart Rogers és Barnes. De valami nem hagyja nyugodni. Volt ott egy lány is. Nem Maximoff-ra gondol. Ki lehet ő? Mit keresett ott? Honnan ismeri Rogerset?- És még sok hasonló kérdésen rágódott.
- P.É.N.T.E.K. nézz utána ki volt az a lány Capsicle oldalán!
- Aki az agymanipulációt csinálta, uram?
- Igen, őt.
Pár perc csend, amit P.É.N.T.E.K. tör meg.
- Megtaláltam, uram!
- Remek. Hallgatlak.
- A neve Polla Barbara Parker. Peter Parker ikerhúga...
- Ők ikrek?! Azt hittem, hogy a kiscsaj minimum három évvel idősebb nála.- vágott Stark az MI szavába.
- Igen, ikrek. Folytassam?
Erre csak egy igenlő morgás féleséget kapott és egy bólintást.
- Tavaly az egyik Queens-i fegyveres támadásnál a helyszínen tartózkodott és rálöttek,ami miatt kómában volt.
- Mennyi ideig?
- Két hét. Azóta semmi érdekes nem történt vele.
- Egészen mostanáig.- mondta alig hallhatóan a zseni.- P.É.N.T.E.K. hívd fel a rugdalózóst!
- Azonnal.
May éppen Peter egyik sebét jegelte mikor megszólalt a fiú telefonja. Amit May már dobott is neki. Vagyis dobta volna, de meglátta ki hívja.
- Stark az.- mondta elhaló hangon a nő.
- Mi?! Add ide.- választ nem is várva kikapta a telefont nagynénje kezéből és fogadta a hívást.
- J-Jó napot, Mr. Stark.
- Kölyök. A húgod ott van?- tért egyből a lényegre.
- N-nem, n-nincs.
- Nem tudod, hogy merre van?
- May kimennél?
- Óh... Persze bocsi.
- Bocsánat mit is kérdezett?
- Tudod hol a húgod, rugdalózós?
-Nem. Nem láttam egy ideje.
- Basszus.
- Miért? Nem börtönben van? Vagy valami kihalgatáson?
- Nem és mindenki őt keresi. Meg persze Rogerset és a kis barátját.
- Akkor eltűnt a húgom?
- Igen. Attól félek. Amúgy mikor akartad mondani, hogy van szuperereje.
- Nem gondoltam, hogy a kapitány oldalán lesz és féltettem.- vallotta be halkan Pete.
- Uram, nagy energia hullámot érzékelés a reptérről, ahol Mr. Rogersékkel harcolt.
- Irányítsd oda a gépet. Bocs kölyök most mennem kell.- csapta le a telefont és már bele is kezdett a gépeken utánajárni a dolgoknak. Túl sok mindent nem ért még.
- De...- Peter a sírás szélén állt. De nem teheti ezt. Ha May rájön... vagy ha rájön, hogy ő is ott volt és nem segített neki, hanem még ellene is volt...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Everybody need somebody ✓
AçãoA nevem Polla Parker. Igen Parker. Mint Peter Parker. Azaz Pókember. Én vagyok az egyetlen aki tudja a kis titkát. Ahogy ő is tud az én titkomról ami nem más mint, hogy szabadidőmben agyturkász vagyok. Van egy erőm ami miatt képesvagyok pár dologra...