🔫3. rész🔫

638 31 0
                                    

A harc II.

〰️Polly szemszöge〰️

Peter rálőtt a drónra, ami vele együtt repült tovább.

-Előbb nem ment volna?- kérdezte Bucky.

-Utállak.

-Nemigazán.- mondtuk egyszerre Sammel.

Odamentem hozzájuk és kiszabadítottam őket, már futottunk is ki a többiekhez.

-Gyerünk!- szólt nekünk a Kapitány. Mintha magunktól nem mentünk volna.- gondoltam. 

Futottunk a quinjet felé mikor egy lézer megállított minket.

-Rogers kapitány. Tudom hisz abban, hogy helyesen cselekszik. De a közjó érdekében meg kell adnia magát.- egy fura robotszerű izé mondta ezt nekünk. Ez idő alatt felsorakoztak velünk szemben bádogemberék. 

-Most mit csinálunk?

-Harcolunk.- válaszolta Rogers.

Megindultunk egymás felé egyre gyorsabban, a végére már futottunk. Most nem repültem. Inkább akkor használnám ezt az erőm, mikor nagyon szükséges. Mindenki harcolt mindenkivel. Én nagyrészt inkább maradtam a robotszerűekkel küzdöttem meg. 

Buckyra rátámadt a macskaember, a konzerv dobozokkal mások harcoltak, így én mentem a segítségére. Elég nagy fájdalmat keltettem a cicus agyában, ezért fejét fogva hátrahőkölt. Wanda is résen volt. Elhajította a királyt. Odamentem Buckyhoz, segítettem neki felállni.

-Jól vagy?- kérdeztem, miközben futottunk vissza segíteni a többieknek.

-Igen. Kösz az előbbit.- bólintottam, majd mentem Clint felé. Ott voltak a legtöbben. 

Peter a Kapitánnyal harcolt és nem épp Rogers volt előnyben. Épp menni akartam, mikor Kapi felülkerekedett és elhajította Petert.

Itt az ideje repülni.- gondoltam és már mentem is segíteni Samnek a lézeresellen. Clint leszedte mögűlünk Vasembert.

-Kapitány, így nem érünk el semmit. Mennyenek, mi megoldjuk.- mondtam az adóvevőmbe.

-Kapitány, te és Bucky. Mi többiek nem jutunk ki innen.- állt mellém Sólyom is.

-Nem szívesen mondom ezt, de ha nyerni akarunk valakinek fel kell álldoznia magát.- mondta Sólyomszem.

-Nem ez a csata a fontos.

-Jól van Sam. Mi legyen?- kérezte Kapi.

-Elterelés kell. Valami nagy.- válaszolta.

-Olyasmivel szolgálhatok, de nem tart ki túl sokáig. Amikor jelzek rohanjatok. Ha esetleg kettészakadnék ne gyertek vissza értem.

-Lang, merre vagy?- kérdeztem.

-Egy repülő létráján. Clint itt van nem messze.

-Odamegyek és valami központibb helyre viszlek.

Már repültem is. A létrán ott volt. Hogy ne legyen feltűnő, hogy csak úgy odarepültem, majd vissza ezért egy kis fejfájást okoztam -szó szerint- a cicusnak. Repültem vissza a csata sűrűje felé. Leszálltam egy, olyan helyre ahonnan egy giga Lang nem zárná el a Kapiék útját. Leraktam, majd inkább arrébb repültem. A fekete páncélos pont arra repült, Lang megnőtt és elkapta a lábát. Mindenki ledöbbent és Buckyék már rohantak is.

-Szép volt tik-tak.

Sam fellökte repülés közben a ledermedt Starkot, én meg mentem Peterhöz. Megpróbáltam fájdalmat okozni neki, de már mindegy volt hisz a konzervdobozzal repült, amit Lang dobott el.

-Kapitány, szólj hogyha ott vagytok a gépnél. Megpróbállak majd fedezni titeket.- mondtam.ű

-Ezt, hogy érted?

-Ha nem nagyon támadnak rám, láthatatlanná tudom tenni a gépet Stárkéknak.

-Oké. Mindjárt ott vagyunk.

Lang Peterrel és a konzervvel harcol. Clint a macskával van elfoglalva,  Sam Vasemberrel. Én meg a Fekete Özvegy keresésére indulok, hisz nem lenne jó, ha Rogersékkel találkozna előbb. Wanda rátámadt a fekete robotra.

-Ideértünk.

-Oké.- mondtam, majd kirepültem a reptér területéről, hogy jobban tudjak segíteni a Kapitányéknak.

Kiértem és elkezdtem eltűntetni a hajót, de Starkék már észrevették. Mire teljesen el tudtam tűntetni már a nyomukban voltak. Sam repült, hogy visszatartsa őket de nem igazán akart sikerülni, mikor hátulról meglőtték az egyik páncél dobozt, ami lezuhant. Stark és Sam repültek neki segíteni, én viszont egyre gyengébb lettem.

Rogersék egyre távolodnak én meg egyre rosszabbúl leszek. Kizártam a külvilágot. Forog velem a világ. Hirtelen elsötétedik minden. Elájultam.

Everybody need somebody ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora