A múlt
〰️Polla szemszöge〰️
Elindultunk beljebb. Kiráz a hideg ettől a helytől. Minden kis neszre felfigyeltünk - amit mi keltettünk. Egy ideg örlő örökkévalóságnak tűnt míg el nem értünk egy termet tele kapszulákkal, bennük emberekkel. Közelebb mentünk, de amit láttunk arra egyáltalán nem számítottunk. Mindegyikük fejbe volt lőve.
- Ha ez megnyugtatja. Álmukban érte őket a halál.- mondta hirtelen egy hang. - Tényleg azt hitte, hogy még több ilyet akarok?
- Mi a franc?- suttogta mellettem Bucky. Ránéztem, látszott rajta próbálja rejteni félelmét.
- De hálás vagyok nekik. Ők csalták ide.- Hirtelen fény jelent meg. Mind abba az irányába néztünk. Egy elzárt kis irányító szoba volt. Rogers neki dobta a pajzsát, de hiába. Az üvegen egy karcolás nem lett.- Ugyan Kapitány. Úgy építették meg ezt a kamerát, hogy kibírja az UR100-as rakéták kilövését is.
- Azoknál nagyobbat lövök.- mondta Stark.
- Igen biztos képes lenne rá. De akkor nem tud meg semmit.
Elkezdtem érezni más valakit is. Valaki van itt, de eddig nem volt. Körbe-körbe forogtam míg meg nem láttam a vendéget. A cicus. Wakanda királya itt van. Nem vette észre, hogy látom. Gyorsan elkaptam róla a fejem, nehogy feltűnő legyek. Szerencsére mind el voltak foglalva Zemoval, ő pedig a többiekkel.
- Azért gyilkolt ártatlanokat, hogy ide csaljon minket?
- Egy éven át semmi másra nem tudtam gondolni. Tanulmányoztam önt követtem magát, de most, hogy itt áll elöttem csak most jöttem rá, hogy van egy kis zöld árnyalat a kék szemében. Jó hibát találni magában.- mondta a kapitánynak Zemo.
- Sokovia. Ez áll a háttérben?- jött a kérdés kapcsitól.
- Sokovia már az elött elbukott, hogy maguk lerombolták.
- A családja miatt, igaz?- kérdeztem rá halkan. Ha nem egy kihalt helyen lettünk volna biztos nem lehetne belőle semmit sem hallani.
- Okos lány vagy. Hány éves vagy?
-...15.- mondtam egy kis habozás után.
Bucky felé tekintettem, akin láttam, hogy csalódott. Nem tudtam ezt mire vélni, de nem is igazán volt alkalmam ezen gondolkozni.
- Egy 15 éves lány kell, hogy rájöjenek az igazságra.- horkantott.- De ha már az igazságnál tartunk...
Benyomott egy gombot, amitől megjelent oroszul egy dátum a kapi melletti monitoron. Közelebb mentünk a géphez. 16 Декабрь 1991.
- Ez ismerős.- mondta Stark.
- 1991. december 16.- suttogta Rogers, ami itt felért a kiabálással.
- Ez mi?- kérdezte Tony, a kazettára mutatva.
Elindult egy videó, de nem figyeltem rá. A szememmel Zemot kerestem. Meglett. Elindult ki. Az erőm segítségével megkerestem a Fekete Párducot. A tető felé tart, ahova Zemo is. A többiekre néztem, szinte rá voltak tapatva a monitorra, kivéve Bucky. Ő lehajtott fejjel állt.
Mentem Zemo és a Párduc után.
KAMU SEDANG MEMBACA
Everybody need somebody ✓
AksiA nevem Polla Parker. Igen Parker. Mint Peter Parker. Azaz Pókember. Én vagyok az egyetlen aki tudja a kis titkát. Ahogy ő is tud az én titkomról ami nem más mint, hogy szabadidőmben agyturkász vagyok. Van egy erőm ami miatt képesvagyok pár dologra...