tatlı rüyalar jisoo'm

526 45 153
                                    

Erken vakitte kalkmıştım ise gidiyordum. V bugün kendini iyi hissetmediği için evde kalmıştı, hasta olmuştu ama ona bakmak için evde kalamıyordum. Pislik patron kook!

Kapının girişindeki zarfı alıp yola koyuldum. Aslında pek merak etmemistim. İş yerine yaklaşmıştım o sırada ayağım takıldı ve yeri boyladım. Neyseki pek canım yanmamıştı zarf bir çamurun içine gitmişti. Sonbahardaydık, kışa girmek üzereydik ve bu oturduğum kasabada çok sık yağmur yağardı. Bu yüzden minik çamur birikintileri oluyordu.

Zarf çamur olunca nedenini bilmediğim şekilde çok merak ettim ,pis zarfı hızla alıp içindeki kağıdı alarak zarfı yanındaki çöp konteynırına attım.

Yazanları okuyunca tüylerim diken diken olmuştu,
Kâğıtta yazanlar şunlardı

24.10.2021

Bu sana yazacağım son mektup jisoo. Artık kalbimi almanın zamanı geldi çok bekledim. Bana ait kalbini almaya geliyorum. Arkanı kolla, çünkü sana bir nefes kadar yakınım.

Bu jisoo'nun aldığı ilk mektup değildi.

10.09.2021

Sevgili jisoom umarım kalbime iyi bakıyorsundur. Bu sana yazdığımilk mektup. Oldukça şaşırmış olmalısındır. Sıradaki kurbanım sensin. Avım sensin kim jisoo. Polise gidemeyeceksin çünkü biricik sevgilin için herşeyi göze alırsın değil mi? Gözlerinin önünde onun kalbini sökmemi istemezsin, öyle değil mi jisoo? 24.10.2021 bu tarihi unutma çünkü o gün senin için çok özel olacak kim jisoo.

Sevgilerle bay kim

Ve bunun gibi tehdit içerikli aptal saçma mektuplar, jisoo gerçekten de korkuyordu bu yüzden kimseye birşey dilememişti. Ama şimdi karar vermişti ki polise gitmezse eceli çok yakında olacaktı koşarak iş yerine gitti. Jungkook ile beraber gitmeyi planlamıştı çünkü jungkookun arabası vardı ve araba ile daha hızlı gidecekti.

Ama yerine geldiğinde tavanda asılı bir jungkook beklemiyordu. Korkmuştu bay kim denen adamın yaptığını düşündüğü için ilk önce v yi aradı

"V hemen yerine gelmelisin, poliside ara çabuk ol!"

V birkac kez öksürmüştü "tamam jisoo geliyorum"

Jungkookun boynuna asılı ipi kesmek için bıçak kullandı ama asla gücü yetmedi jisoo'nun.

kapıdan içeri birinin girmesiyle gözyaşlarını silip, arkasını döndü Jisoo.

Sevgisizliğine bir kalp verdim. | vsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin